AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Jeg kommer med toget fra bergen til Oslo nå snart, går av på endestoppet Oslo S, og skal til Jernbanetorget plattform 2. Jeg skal til Smestad. Er det vanskelig å gå fra togstasjonen til plattform 2, vanskelig å finne frem? Og hvordan kjøper man billett til denne turen, regner med det er trikk/bybane? Anonymkode: ea507...2d5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Vil tro du skal til t-banen? Bare å følge skiltingen. Anonymkode: 732d2...a26 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Ta t-banen. Det står masse skilt på Oslo S. Anonymkode: 54efb...35e
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Det er tbanen ja, bare følg skilting. Du skal vestover. Kjøp billett i ruter-app eller Entur-app.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Tusen takk dere 🙂 For meg er Oslo S kjempe stort så bedre planlegge og vite det ikke er så vanskelig å finne frem. Takker for hjelpen💕 Anonymkode: ea507...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Vet dere forresten om det er vanskelig å oppdage oppbevaringsbokser på Oslo s? Jeg har ikke så god tid til å lete hvis det er vanskelig å se. Googlet at det skulle være på Oslo s Anonymkode: ea507...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Oppbevaringsboksene finnes i nærheten av rulletrapper/hovedinngang Anonymkode: a9407...450 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet dere forresten om det er vanskelig å oppdage oppbevaringsbokser på Oslo s? Jeg har ikke så god tid til å lete hvis det er vanskelig å se. Googlet at det skulle være på Oslo s Anonymkode: ea507...2d5 Om du kommer med tog, så er rommet med boksene i venstre del av avgangshallen når du kommer fra perrongen. Du må ned et nivå med rulletrapp. Anonymkode: 54076...8eb 1
GjestSiden2006 Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 På 2.3.2020 den 11.01, AnonymBruker skrev: Jeg kommer med toget fra bergen til Oslo nå snart, går av på endestoppet Oslo S, og skal til Jernbanetorget plattform 2. Jeg skal til Smestad. Er det vanskelig å gå fra togstasjonen til plattform 2, vanskelig å finne frem? Og hvordan kjøper man billett til denne turen, regner med det er trikk/bybane? Anonymkode: ea507...2d5 Kjøp billett på ruter-appen. Enkelt billett. På midten av perrongen går du trappen som går ned til en tunell, i bunnen av trappen går du til høyre, til enden av gangen. Der går du til venstre, inn gjennom to skyvedører i glass. Lang overvåket gang. Det leder deg rett inn til gjennomgang direkte til tbanen. Du trenger ikke styre opp på perrongen osv. Du vil nå enden av denne lange lyse tunellen, ta skrått til høyre, og du vil få rulletrapper fra byporten over hodet ditt på høyre side. Gå bare videre fremover til ny tunell, der er det traffikert med mye folk, du vil få 7/eleven på høyre side og apotek på venstre side. SÅ er du foran tbanen. Du ska ned i den som er til høyre. Nær utgang mot Oslo city. Alt dette tar 4 minutter. Ikke legg noe i disse oppbevaringsboksene. Av noe verdi for gateselgere... Bare sier det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå