Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi
Skrevet

Da jeg gikk på toalettet da jeg sto opp i dag blødde jeg litt, men det var en mye lysere rødfarge enn jeg har under mens. Faktisk sånn at jeg reagerte veldig på det. Men tok på et bind og regnet med Tante Rød var her. Men så har jeg ikke blødd mer i hele dag...Bare litt hvit utflod.. Har jo lest at det kan komme en slik blødning når egget fester seg til livmoren, men er ikke det 1 uke etter befruktning?

Vi er ferske prøvere, og jeg har ikke hundre prosent kontroll over syklusen min enda. Men vi hadde samleie for nøyaktig 2 uker siden da jeg trodde jeg hadde EL. I tiden etterpå har jeg hatt periodevis mye utflod, hatt dårlig mage, småsmerter nedenfor ribbeina og ellers i magen, vondt i ryggen og ømme bryst. Kan jo også være mensmurringer, men dette er noe jeg aldri har kjent før. Tok en graviditetstest i går med negativt svar.

Med tanke på at jeg ikke har helt kontroll på EL enda så har vi jo også hatt samleie etter da jeg trodde jeg hadde det..

Jeg får selvsagt svar hvis jeg ikke får mensen den nærmeste uka eller så, men jeg vil jo gjerne ha svar i dag da!! Og siden dere er så dyktige på området her inne så håper jeg noen gir meg en pekepinn! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wasabi
Skrevet

Fortsatt ikke mer blod i sikte, er veldig spent siden jeg ikke har opplevd noe lignende før..Sluttet med p-pillen for over 2 mnd siden og har hatt to menstruasjoner etter det. Takker La Flaca for gode ord i den andre tråden min om graviditetstester...så får vi se hva som skjer.. :o

Gjest Xavia
Skrevet

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg blødning sånn ca når mensen skulle ha vært. Jeg reagerte som deg med å tro at mensen var kommet.

Det var det ikke, blødningen var altfor kort til det, og symptomene på graviditet ble bare sterkere.

Det er visst ganske "vanlig" å få blødninger når man egentlig skulle hatt mensen i begynnelsen av et svangerskap. Denne gangen har jeg imidlertid ikke hatt noen blødninger.

Gjest Wasabi
Skrevet

Hm.. Krysser fingrene og er like spent hver gang jeg går på toalettet.. og fortsatt ingen tegn til menstruasjon, bare slapp, mensmurringer og hodepine.. Håper det er som du sier Xavia!

Skrevet

Så spennende!!! Må holde oss oppdatert!

*krysser fingre og tær*

Gjest Wasabi
Skrevet

Tusen takk, Skytte! :)

Tok en New Generation-graviditetstest nå og den ga negativt svar. Dermed skulle vel løpet være kjørt? Fortsatt ingen mens..

Skrevet

Ååå...Sånt er så kjedelig at fysj....Sist pp var tanta mi dager forsinket hos meg...Og sånt blir man irritert av!!! Så nå vet jeg ikke helt om syklusen har blitt lengre eller om den bare var sen... :roll: Men jeg har aldri hatt småblødninger mellom..Men vi er jo alle forskjellige..!

Ikke enkelt å være prøver gitt!

Skrevet
Tusen takk, Skytte!  :)  

Tok en New Generation-graviditetstest nå og den ga negativt svar. Dermed skulle vel løpet være kjørt? Fortsatt ingen mens..

Nja, så lenge mensen ikke kommer, skikkelig, så er vel ikke "løpet kjørt"? Nivået hcg fordobles hver 3. dag, så om en test r negativ, og mensen likevel ikke kommer, test igjen etter 3 dager, og se om testen da slår ut.

Noen kvinner produserer også hcg veldig sakte, og vil derfor ikke slå ut på tester før flere uker etter at mensen ikke kom, men de fleste vil slå ut den dagen mensen ikke kom eller i alle fall i løpte av en uke.

Gjest Wasabi
Skrevet

Har begynt å håpe at jeg er en av de som produserer sakte ja, Malama! Takk for gode råd. :)

Gjest Wasabi
Skrevet

Fremdeles ingen mens (bare mikroskopisk bittelitt blod etter samleie i går), og en graviditetstest i dag viser fremdeles bare 1 strek.. :-?

Gjest Wasabi
Skrevet

:o Ingen mens enda. Tenkte å vente med en ny test til i morgen.

Skrevet

Hvordan går det wasabi ?

Leste tråden nå,spennende! :-)

Gjest Wasabi
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne komme med en løsning Sandra, men her har det ikke skjedd noe siden sist - fortsatt ingen mens (nå 6 dager forsinket), tok graviditetstest i går morges med negativt resultat.. Begynner å mistenke at jeg har hatt en eksremt tidlig SA som forkludrer systemet.. Det ville ivertfall forklart noe. Håper jo inderlig jeg er gravid, men syns det rart jeg ikke får svar på testene. Så kanskje er jeg utrolig treg på HCG-produksjon. Har forøvrig fjernet en eggstokk tidligere, kanskje en årsak?? Vel.. jeg skal holde dere oppdatert!

Skrevet

Dette var jo spennende,men er jo litt slitsomt da og gå slik å ikke vite.

Har to tuller fra før jeg,den eldste 2,5 år og den minste 11 mnder. Jeg opplevde aldri at jeg blødde sånn,men hvet at det er noen som gjør det :)

Du får holde oss oppdaterte ja,sender deg mange gravide tanker :wink:

:klem:

Gjest Wasabi
Skrevet

Tusen takk for gode ord, Jettes! Dere er så skjønne alle sammen! :)

Gjest Wasabi
Skrevet
:kjempesinna: Mensen kom en uke over tiden, lørdag 18.juni. Mannen blidgjorde meg med å si at vi skal øve hver dag i tiden som kommer :kline:
Gjest Wasabi
Skrevet
:kjempesinna: Mensen kom en uke over tiden, lørdag 18.juni. Mannen blidgjorde meg med å si at vi skal øve hver dag i tiden som kommer :kline:
Skrevet

Jaja,det blir sikkert noe en vakker dag :) Lykke til så lenge :)

Skrevet

synd å høre.. .

jeg går og er spent selv - har fått en liten blødning dagen etter jeg forventet mensen.

vet jeg er en idiot som bare ikke greier å innse at det ikke klaffet denne gangen, det er bare det at alt har vært "mot normalt" denne måneden.

Lykke til neste runde!

Krysser fingrene for dere (og for oss :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...