Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle hatt mensen idag. Leste at eggløsningstester kan bli positive hvis man er gravid. Hadde en liggende, så prøvde for moro skyld. Hva tror dere?

IMG_20200302_102434.jpg

Anonymkode: bfe18...006

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne er ikke positiv da.

Eggløsningstest skal ha to like sterke streker for å være positiv.

Anonymkode: 2621d...5e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne er ikke positiv da.

Eggløsningstest skal ha to like sterke streker for å være positiv.

Anonymkode: 2621d...5e4

Ja, men når jeg ikke har eggløsning pleier det å bare være én tydelig strek. Ser jo tydelig to 🤔

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men når jeg ikke har eggløsning pleier det å bare være én tydelig strek. Ser jo tydelig to 🤔

Teststreken skal være sterkere eller like sterk som kontrollstreken. Denne er tydelig negativ

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer at positiv eggløsningstest kan tyde på graviditet, men som nevnt er ikke denne positiv. 
Noen har flere LH svingninger i løpet av syklusen, dette kan gi en strek på testen.
Men har du truffet eggløsningen denne mnd er det 25% sjanse for at du faktisk er gravid! Men så tidelig er det kun en graviditetstest som kan fortelle :)  

Anonymkode: 055df...4ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk også slik når jeg var tom for gtester, men er vanlig med lh stigning før mens også, ikke for å være negativ altså.. Jeg har vanligvis helt hvite før El, så antok også det rundt ikm og ble skuffet da mensen kom... Men håper det er et godt tegn for deg🥰🤞

AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende å se når du får tatt en g-test! :) 

Anonymkode: c48b9...545

Gjest Kvinne487
Skrevet

Jeg tok en slik da jeg mistenkte at jeg var gravid. Var en svak strek. Tok en G test dagen etter og den var positiv 😜 ville kjøpt en G test 😍

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Min var også sånn da jeg var gravid, men da var jeg 5 dpo. :) ta en G-test for sikkerhetsskyld. G-testen slår ut positiv før du får en positiv eggløsningstest 👍🏽

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen, skal kjøpe en graviditetstest ☺️

Gjest Traktorkusken
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen, skal kjøpe en graviditetstest ☺️

Oppdater oss 😘

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme båt som deg. Ikm imorgen, og har en følelse. Samme følelse som jeg hadde da jeg var gravid sist. Tok eggløsningtest i stad og den var POSITIV! Nå prøver jeg å holde meg noen timer så jeg kan ta en g-test også. Fikk også positiv eltest og positiv g-test dagen før ikm forrige graviditet. 

krysser fingrene for at det er en spire hos oss begge🤞🏻

Anonymkode: 8c51e...b94

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme båt som deg. Ikm imorgen, og har en følelse. Samme følelse som jeg hadde da jeg var gravid sist. Tok eggløsningtest i stad og den var POSITIV! Nå prøver jeg å holde meg noen timer så jeg kan ta en g-test også. Fikk også positiv eltest og positiv g-test dagen før ikm forrige graviditet. 

krysser fingrene for at det er en spire hos oss begge🤞🏻

Så spennende, lykke til 🤞

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg?😊

meg over som er i samme båt. Ikm igår, og positiv el-test, men negativ g-test. Får se i løpet av uka hva som skjer, og eventuell ny test til helga. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...