AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #41 Skrevet 14. mars 2020 Blir tilstandene værre og du nyser så kan noen slå deg ned. Anonymkode: 4d9a3...68a 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #42 Skrevet 14. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir tilstandene værre og du nyser så kan noen slå deg ned. Anonymkode: 4d9a3...68a Du må jo være like gal som de to kjerringene! Må tåle uhell. Anonymkode: 4dda0...9d9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #43 Skrevet 14. mars 2020 On 3/8/2020 at 12:00 PM, AnonymBruker said: Hva faen vet du om mitt utseende?? Du er vel en sånn snobbete dame med fjollete hatt selv, som tror du ser ut som en Hollywoodfrue. Det er ikke akseptabelt å skrike og kjefte på fremmede folk i full offentlighet, bare så du vet det. Det er flaut for den som blir lekset ned for faan!😡 Anonymkode: 4dda0...9d9 Det er ikke akseptabelt å gå rundt å nyse ned folk heller. Selv om du ikke har corona kan du smitte folk med andre ting. Anonymkode: 72fb5...25d 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #44 Skrevet 15. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må jo være like gal som de to kjerringene! Må tåle uhell. Anonymkode: 4dda0...9d9 Det skjedde på ett fly i Kina. Ikke alle tåler uhell. Anonymkode: 4d9a3...68a 1
Kragebein Skrevet 15. mars 2020 #45 Skrevet 15. mars 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Kragebein, adm
Rosatoast Skrevet 16. mars 2020 #46 Skrevet 16. mars 2020 På 2.3.2020 den 9.10, AnonymBruker skrev: Jeg stod på t-banen i helgen, og det var mange folk. Plutselig måtte jeg nyse og rakk desverre ikke å holde meg for nesa med hånden de første to nysene. Dusjen gikk beklageligvis foran en selvhøytidelig frøken. Jeg beklaget meg, men hun klikket helt i vinkel og skjelte meg ut høylydt foran alle de andre. Ble helt skjelven og løp av på neste stopp. Hvorfor er folk så hysteriske?? Det var jo et uhell. Anonymkode: 4dda0...9d9 1. Det er uhygenisk 2. Det er sinnssykt ekkelt, hadde faen meg reagert på samme måte. Smittefare eller ikke, en fremmed person som nyser meg i ansiktet får virkelig høre det, ja!! 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #47 Skrevet 8. mai 2020 På 16.3.2020 den 21.30, Rosatoast skrev: 1. Det er uhygenisk 2. Det er sinnssykt ekkelt, hadde faen meg reagert på samme måte. Smittefare eller ikke, en fremmed person som nyser meg i ansiktet får virkelig høre det, ja!! Nå flere måneder etterpå ser vi jo at det nesten ikke skjedde noen ting! Kanskje på tide at alle som sier de ville reagert med vold kommer seg i sinneterapi?! Ja, offentlig nedkjefting av andre folk er faktisk psykisk vold! Anonymkode: 4dda0...9d9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #48 Skrevet 8. mai 2020 På 2.3.2020 den 9.10, AnonymBruker skrev: Jeg stod på t-banen i helgen, og det var mange folk. Plutselig måtte jeg nyse og rakk desverre ikke å holde meg for nesa med hånden de første to nysene. Dusjen gikk beklageligvis foran en selvhøytidelig frøken. Jeg beklaget meg, men hun klikket helt i vinkel og skjelte meg ut høylydt foran alle de andre. Ble helt skjelven og løp av på neste stopp. Hvorfor er folk så hysteriske?? Det var jo et uhell. Anonymkode: 4dda0...9d9 Æsj og fysj! Nøs du henne i trynet?! Er du helt seriøst? Uavhening av Coronaviruset er det jo helt motbydelig! Nei, her er det du som må lære deg å holde spytte ditt for deg selv... Ble faktisk litt uvel bare av å lese innlegget ditt... 🤢 Anonymkode: 4f2a0...fa1 6
Gjest Tutte Skrevet 8. mai 2020 #49 Skrevet 8. mai 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå flere måneder etterpå ser vi jo at det nesten ikke skjedde noen ting! Kanskje på tide at alle som sier de ville reagert med vold kommer seg i sinneterapi?! Ja, offentlig nedkjefting av andre folk er faktisk psykisk vold! Anonymkode: 4dda0...9d9 Å bli nyst på av andre slik at man kjenner spruten er da grunn nok til å bli sint selv om det ikke er corona. Da er det nok heller på tide for de som ikke holder seg for munnen når de nyser eller hoster å ta et kurs i hygiene og kanskje folkeskikk også.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #50 Skrevet 8. mai 2020 På 2.3.2020 den 9.10, AnonymBruker skrev: Jeg stod på t-banen i helgen, og det var mange folk. Plutselig måtte jeg nyse og rakk desverre ikke å holde meg for nesa med hånden de første to nysene. Dusjen gikk beklageligvis foran en selvhøytidelig frøken. Jeg beklaget meg, men hun klikket helt i vinkel og skjelte meg ut høylydt foran alle de andre. Ble helt skjelven og løp av på neste stopp. Hvorfor er folk så hysteriske?? Det var jo et uhell. Anonymkode: 4dda0...9d9 Skjønner godt at dama ble sint. Jeg hadde blitt så jævlig forbannet om noen hadde nyst rett på meg. Anonymkode: b919a...8e2 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #51 Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Æsj og fysj! Nøs du henne i trynet?! Er du helt seriøst? Uavhening av Coronaviruset er det jo helt motbydelig! Nei, her er det du som må lære deg å holde spytte ditt for deg selv... Ble faktisk litt uvel bare av å lese innlegget ditt... 🤢 Anonymkode: 4f2a0...fa1 Herregud a, var jo bare et uhell. Verre å bli kjeftet ned og driti ut foran alle passasjerene! Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 4dda0...9d9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #52 Skrevet 8. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Herregud a, var jo bare et uhell. Verre å bli kjeftet ned og driti ut foran alle passasjerene! Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 4dda0...9d9 Hvis man nyser to ganger på noen så er det ikke et uhell, da skylles det total mangel på øvelse i normal høflighet. Vender man seg til å holde seg for munnen så blir det en refleks som kommer like raskt som nyset eller hostingen, og man rekker i hvert fall ikke nyse to ganger før man har bøyd hodet nedover og flyttet albuen den halvmeteren den maksimalt kan være fra munnen. Anonymkode: 32de8...49f 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #53 Skrevet 8. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Herregud a, var jo bare et uhell. Verre å bli kjeftet ned og driti ut foran alle passasjerene! Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 4dda0...9d9 Jeg synes ærlig det var velfortjent. Dere begge fikk dere en dårlig episode av det. Anonymkode: 1407d...289 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #54 Skrevet 8. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud a, var jo bare et uhell. Verre å bli kjeftet ned og driti ut foran alle passasjerene! Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 4dda0...9d9 Det var ikke et uhell nei. Du gjorde det med overlegg. Anonymkode: 7c49e...07f 2
Rosatoast Skrevet 5. juni 2020 #55 Skrevet 5. juni 2020 På 8.5.2020 den 12.46, AnonymBruker skrev: Nå flere måneder etterpå ser vi jo at det nesten ikke skjedde noen ting! Kanskje på tide at alle som sier de ville reagert med vold kommer seg i sinneterapi?! Ja, offentlig nedkjefting av andre folk er faktisk psykisk vold! Anonymkode: 4dda0...9d9 Uavhengig av coronavirus, så er dette helt motbydelig ekkelt. Hadde noen nøset meg i ansiktet, med vilje - eller uvilje. Jeg hadde blitt forbanna, og jeg hadde kjeftet på dem, ja! Folk må tåle å bli prata til, og få litt kjeft. Folk er skikkelig hårsåre! Trenger ikke sinneterapi av den grunn, tenker hvis dette hadde vært en reell situasjon med evt. deg og meg, så er det DU som ville trengt ett kurs i folkeskikk og manerer. Relativt mange som ALDRI har hørt om disse ordene, ei blitt oppdratt med det.
Anbefalte innlegg