AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #21 Del Skrevet 2. mars 2020 I Norge er det kanskje ok å nyse på hverandre synes du? Var det ikke greit at du fikk kjeft da? Det ene øyeblikket får vi beskjed om å holde oss 1 meter unna andre, det neste øyeblikket er det noen som nyser på oss. Hvis du er en sånn spontan-nyser kan du vel holde litt avstand til folk. Er vel ikke første gangen det skjer? Anonymkode: a421f...dd9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 2. mars 2020 #22 Del Skrevet 2. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg stod med den ene hånden i lommen litt lent mot en vegg, og den andre holdt jeg meg fast med. Tok litt tid å skifte posisjon, spesielt samtidig som jeg nøs kraftig. Følte meg helt uskyldig oppe i det hele. Faens kjerring som dreit meg ut foran alle! Anonymkode: 4dda0...9d9 Men du kunne vel ha lent deg ned mot eget bryst. Ikke frøst det ut på banen.! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 2. mars 2020 #23 Del Skrevet 2. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg stod med den ene hånden i lommen litt lent mot en vegg, og den andre holdt jeg meg fast med. Tok litt tid å skifte posisjon, spesielt samtidig som jeg nøs kraftig. Følte meg helt uskyldig oppe i det hele. Faens kjerring som dreit meg ut foran alle! Anonymkode: 4dda0...9d9 Nei, DU dreit deg ut. Du kunne lagt hodet mot skuldra di, løfta albuen, ja, det er mange måter du kunne unngått å dusje alle rundt deg med gørra di. Og jo, du dusjet henne, og flere andre. Et nys sprer mikroskopiske partikler overalt, ikke bare i rett linje foran deg. Har INGENTING med corona å gjøre, det kan sammenlignes med å spytte på folk, og det gjør man bare IKKE. ÆSJ! Hadde blitt sur uten at det var noen epidemi. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. mars 2020 #24 Del Skrevet 2. mars 2020 Sånn til opplysning: Hadde glefset jeg og >.< 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #25 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg er 42, og har kun en gang i mitt liv opplevd en nys som kom så fort at jeg ikke rakk å reagere. Og da var jeg 17. Så beklager, to nys uten å skjerme omgivelsene er rett og slett bare ekkkelt! Det har ingenting med corona å gjøre for min del, jeg har kjefta på folk som har nyst meg i nakken på butikker osv opp gjennom årene. Det er ekkelt og uhygienisk. Og selv om det er en uskyldig forkjølelse så er det ingen som vil ha det! Anonymkode: 2cf09...db2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #26 Del Skrevet 2. mars 2020 Nys i et lukket rom som en t-banevogn, eller enda verre, en flykabin, sprer seg ufattelig langt. Det er laget flere videoer som viser dette. Det er selvsagt overdrevent av hun som kjeftet på deg, men i disse dager så blir det fort slikt. Ikke tenk på at hun dreit deg ut foran vogna, hun dreit seg selv ut minst like mye. Anonymkode: 1407d...289 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #27 Del Skrevet 6. mars 2020 Det samme skjedde igjen!! Eller, nesten da, får jeg si. Denne gangen fikk jeg nyseanfall men dekket til med begge hendene med én gang. En gammel purke kjeftet og smalt om at hun hadde barnebarn hun ikke ville ha corono-smittet og gudene vet hva. Men jeg har da faen ikke coronoavirus! Prøvde å si dette til henne på en høflig måte men da brøt idiotmannen hennes inn og ba meg holde tyst og høre etter, som om jeg var 5 år gammel! Grrrr, folk har jo blitt helt ville pga dette forkjølelsesviruset. Anonymkode: 4dda0...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #28 Del Skrevet 7. mars 2020 På 6.3.2020 den 11.44, AnonymBruker skrev: Det samme skjedde igjen!! Eller, nesten da, får jeg si. Denne gangen fikk jeg nyseanfall men dekket til med begge hendene med én gang. En gammel purke kjeftet og smalt om at hun hadde barnebarn hun ikke ville ha corono-smittet og gudene vet hva. Men jeg har da faen ikke coronoavirus! Prøvde å si dette til henne på en høflig måte men da brøt idiotmannen hennes inn og ba meg holde tyst og høre etter, som om jeg var 5 år gammel! Grrrr, folk har jo blitt helt ville pga dette forkjølelsesviruset. Anonymkode: 4dda0...9d9 Du har litt å jobbe med. Klarer ikke kontrollere deg selv, unngå å bruke kollektivtransport. Ikke omgås mennesker mer enn du må. Om du klarer å forbedre din adferd kan du prøve å omgås mennesker igjen. Anonymkode: 26922...0bc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. mars 2020 #29 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) På 6.3.2020 den 11.44, AnonymBruker skrev: Det samme skjedde igjen!! Eller, nesten da, får jeg si. Denne gangen fikk jeg nyseanfall men dekket til med begge hendene med én gang. En gammel purke kjeftet og smalt om at hun hadde barnebarn hun ikke ville ha corono-smittet og gudene vet hva. Men jeg har da faen ikke coronoavirus! Prøvde å si dette til henne på en høflig måte men da brøt idiotmannen hennes inn og ba meg holde tyst og høre etter, som om jeg var 5 år gammel! Grrrr, folk har jo blitt helt ville pga dette forkjølelsesviruset. Anonymkode: 4dda0...9d9 Du holder ikke hendene foran ansiktet når du nyser. Du skal nyse i albuen. Hadde kjeftet på deg jeg også siden jeg står i fare for å dø hvis jeg får viruset. Andre kan ikke vite om du har corona eller ikke. Endret 8. mars 2020 av Honey Dew 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #30 Del Skrevet 8. mars 2020 På 6.3.2020 den 11.44, AnonymBruker skrev: Det samme skjedde igjen!! Eller, nesten da, får jeg si. Denne gangen fikk jeg nyseanfall men dekket til med begge hendene med én gang. En gammel purke kjeftet og smalt om at hun hadde barnebarn hun ikke ville ha corono-smittet og gudene vet hva. Men jeg har da faen ikke coronoavirus! Prøvde å si dette til henne på en høflig måte men da brøt idiotmannen hennes inn og ba meg holde tyst og høre etter, som om jeg var 5 år gammel! Grrrr, folk har jo blitt helt ville pga dette forkjølelsesviruset. Anonymkode: 4dda0...9d9 Du skal da ikke nyse inn i hendene! Hva godt gjør det når du tar på alt mulig etterpå? Har foresten aldri opplevd å bli skjelt ut som du påstår at du har blitt ikke mindre enn to gager på kort tid, så enten har du bært uheldig med de du har møtt eller så eier du null selvinnsikt og tenker ikke over hva du gjør. Anonymkode: 65469...e46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #31 Del Skrevet 8. mars 2020 Hysteri, hysteri og mer hysteri. Anonymkode: ccfbe...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #32 Del Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hysteri, hysteri og mer hysteri. Anonymkode: ccfbe...ba7 Om du ikke ønsker å tro på fakta når det kommer til hvordan smitte spres, så får du bare tro det. Men å ha folk som nyser deg opp i trynet rett ved er lite trivelig. Anonymkode: 65469...e46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #33 Del Skrevet 8. mars 2020 På 2.3.2020 den 10.43, AnonymBruker skrev: En skal IKKE holde seg for munnen når en skal nyse. En bruker armbkroken. Dessuten nyser en ikke gjennom munnen. En nyser gjennom nesen. Anonymkode: 7c49e...07f Tull, nyset kommer like mye ut av munnen. Og det varierer nok fra person til person hvor mye. Anonymkode: 9a2c4...acf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #34 Del Skrevet 9. mars 2020 Støtte i dag på samme hurpa som kjeftet på meg her om dagen, og sa at jeg hadde fått mye støtte og at hun burde være mindre ufin. Fikk bare noen grettne gloser om snørr og corona tilbake. Makan! Anonymkode: 4dda0...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #35 Del Skrevet 11. mars 2020 Er det flere som hadde blitt verbalt voldelige nå som hysteriet brer om seg? Anonymkode: 4dda0...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #36 Del Skrevet 11. mars 2020 På 9.3.2020 den 16.53, AnonymBruker skrev: Støtte i dag på samme hurpa som kjeftet på meg her om dagen, og sa at jeg hadde fått mye støtte og at hun burde være mindre ufin. Fikk bare noen grettne gloser om snørr og corona tilbake. Makan! Anonymkode: 4dda0...9d9 Jeg jobber ganske tett på korona , skal love deg det ikke er pent. Kjenner 2 som sitter i karantene da de ikke tåler smitte. Og 3 med mulig korona. Anonymkode: 4d9a3...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 11. mars 2020 #37 Del Skrevet 11. mars 2020 Naaaastyyy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #38 Del Skrevet 11. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber ganske tett på korona , skal love deg det ikke er pent. Kjenner 2 som sitter i karantene da de ikke tåler smitte. Og 3 med mulig korona. Anonymkode: 4d9a3...68a Stemmer det at man får en helt sinnsyk sprutdiaré? Anonymkode: 4dda0...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #39 Del Skrevet 12. mars 2020 host corona host Anonymkode: bdb64...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #40 Del Skrevet 12. mars 2020 En nys kommer da ikke bare sånn plutselig! Hadde blitt irritert selv om noen bare nøys rett på meg. Corona eller ikke Anonymkode: f58bd...85f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg