Gå til innhold

Kjeftet ned pga nysing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stod på t-banen i helgen, og det var mange folk. Plutselig måtte jeg nyse og rakk desverre ikke å holde meg for nesa med hånden de første to nysene. Dusjen gikk beklageligvis foran en selvhøytidelig frøken. Jeg beklaget meg, men hun klikket helt i vinkel og skjelte meg ut høylydt foran alle de andre. Ble helt skjelven og løp av på neste stopp. Hvorfor er folk så hysteriske?? Det var jo et uhell.

Anonymkode: 4dda0...9d9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde du likt å få en slik dusj selv ? Neppe. Så neste gang bruk hue,( Les armkroken.)

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Luna Llena skrev:

Hadde du likt å få en slik dusj selv ? Neppe. Så neste gang bruk hue,( Les armkroken.)

Nei, men jeg nøs ikke på henne, bare foran.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stod på t-banen i helgen, og det var mange folk. Plutselig måtte jeg nyse og rakk desverre ikke å holde meg for nesa med hånden de første to nysene. Dusjen gikk beklageligvis foran en selvhøytidelig frøken. Jeg beklaget meg, men hun klikket helt i vinkel og skjelte meg ut høylydt foran alle de andre. Ble helt skjelven og løp av på neste stopp. Hvorfor er folk så hysteriske?? Det var jo et uhell.

Hvorfor mener du hun er selvhøytidelig? 

Anonymkode: 76df9...c24

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Voksne folk kjenner når en nys kommer og rekker å holde seg for munnen. Æsj så ekkel du var!!!

Anonymkode: b5d7f...26f

• Liker 44
Skrevet

Man nyser i armkroken. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du hun er selvhøytidelig? 

Anonymkode: 76df9...c24

Jeg så det på den snobbete hatten hennes, dialekten og den ekstreme aggresjonen hun utviste...

Skrevet

Ingen liker da å bli nyst på! Hvorfor nøys du ikke inn i armkroken? Tar ikke mange sekundene å løfte armen.

• Liker 20
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Jeg kan og få slike spontannys som kommer helt uventet, men forsøker jo å nyse i armkroken. Likevel kommer de som prosjekttiler fra helvette. Folk får bare kjefte. Himle med øynene tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg så det på den snobbete hatten hennes, dialekten og den ekstreme aggresjonen hun utviste...

Du kan vurdere selvhøytidlighet basert på blant annet dialekt? Hvilke dialekter kvalifiserer?

To nys uten å finne albuekroken, i verste fall få opp hånda? Hva drev du med? Det høres jo rart ut.

Anonymkode: 1407d...289

• Liker 11
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg nøs ikke på henne, bare foran.

Nys er  en av måtene som sykdommer enklest blir spredd på. og det kommer mikroskopiske partikler , som spres rundt i lufta.Så det  har ingenting å si om du nøs på eller foran henne.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud folkens, nå må dere roe dere ned. Det er ikke slik at det at man nyser betyr at man har corona. Vi har alle har opplevd en rask liten nys som man ikke klarte å gjøre noe med. Det er helt tragisk hvor koko folk har blitt plutselig. Hvis dere er SÅ redde, hvorfor i alle verden går dere på t-banen da?! Tenk alle som er innom der med de skitne fingrene sine hver dag!

Anonymkode: b3237...1c3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Selv før Corona-greiene likte jeg dårlig å få en annens nys i trynet. Liker det i grunn verken mer eller mindre nå.

Anonymkode: 1407d...289

• Liker 25
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud folkens, nå må dere roe dere ned. Det er ikke slik at det at man nyser betyr at man har corona. Vi har alle har opplevd en rask liten nys som man ikke klarte å gjøre noe med. Det er helt tragisk hvor koko folk har blitt plutselig. Hvis dere er SÅ redde, hvorfor i alle verden går dere på t-banen da?! Tenk alle som er innom der med de skitne fingrene sine hver dag!

Anonymkode: b3237...1c3

Har ingenting med corona å gjøre. For min del. Syns bare at folk skal ta hensyn corona eller ei. Det er vemmelig å få andres spytt på seg.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Corona eller ei, andres nys, snørr og spytt, som gjerne kommer med et nys vil man ikke ha på seg. Og du nøys to ganger før du rakk å få opp armen?! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Corona eller ei, andres nys, snørr og spytt, som gjerne kommer med et nys vil man ikke ha på seg. Og du nøys to ganger før du rakk å få opp armen?! 

Jeg stod med den ene hånden i lommen litt lent mot en vegg, og den andre holdt jeg meg fast med. Tok litt tid å skifte posisjon, spesielt samtidig som jeg nøs kraftig. Følte meg helt uskyldig oppe i det hele. Faens kjerring som dreit meg ut foran alle!

AnonymBruker
Skrevet

På jobben min har tre personer blitt sendt hjem i dag pga hosting og nysing...😂 

Anonymkode: 22476...4ec

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne folk kjenner når en nys kommer og rekker å holde seg for munnen. Æsj så ekkel du var!!!

Anonymkode: b5d7f...26f

En skal IKKE holde seg for munnen når en skal nyse. En bruker armbkroken. Dessuten nyser en ikke gjennom munnen. En nyser gjennom nesen.

Anonymkode: 7c49e...07f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ufint å nyse på andre, dog hadde hun vel coronafrykt og hørte ikke forskjellen på et nys og hosting!

Anonymkode: 3e3cc...6c5

• Opprett ny...