AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Jeg stod på t-banen i helgen, og det var mange folk. Plutselig måtte jeg nyse og rakk desverre ikke å holde meg for nesa med hånden de første to nysene. Dusjen gikk beklageligvis foran en selvhøytidelig frøken. Jeg beklaget meg, men hun klikket helt i vinkel og skjelte meg ut høylydt foran alle de andre. Ble helt skjelven og løp av på neste stopp. Hvorfor er folk så hysteriske?? Det var jo et uhell. Anonymkode: 4dda0...9d9 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 2. mars 2020 Fordi det er UHYGENISK! Mange nyser i hendene også, det er FEIL! Du skal nyse i albuekroken. Pga corona/virus generelt så blir jo folk enda mer bevisste. Så jeg synes du fortjente den, tenker du stod på telefonen din i en egen verden som de fleste. Anonymkode: 26922...0bc 55
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Hadde du likt å få en slik dusj selv ? Neppe. Så neste gang bruk hue,( Les armkroken.)
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 36 minutter siden, Luna Llena skrev: Hadde du likt å få en slik dusj selv ? Neppe. Så neste gang bruk hue,( Les armkroken.) Nei, men jeg nøs ikke på henne, bare foran. Anonymkode: 4dda0...9d9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stod på t-banen i helgen, og det var mange folk. Plutselig måtte jeg nyse og rakk desverre ikke å holde meg for nesa med hånden de første to nysene. Dusjen gikk beklageligvis foran en selvhøytidelig frøken. Jeg beklaget meg, men hun klikket helt i vinkel og skjelte meg ut høylydt foran alle de andre. Ble helt skjelven og løp av på neste stopp. Hvorfor er folk så hysteriske?? Det var jo et uhell. Anonymkode: 4dda0...9d9 Hvorfor mener du hun er selvhøytidelig? Anonymkode: 76df9...c24 13
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Voksne folk kjenner når en nys kommer og rekker å holde seg for munnen. Æsj så ekkel du var!!! Anonymkode: b5d7f...26f 44
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener du hun er selvhøytidelig? Anonymkode: 76df9...c24 Jeg så det på den snobbete hatten hennes, dialekten og den ekstreme aggresjonen hun utviste... Anonymkode: 4dda0...9d9
Sirah Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 Ingen liker da å bli nyst på! Hvorfor nøys du ikke inn i armkroken? Tar ikke mange sekundene å løfte armen. 20
Gjest Lama_Drama Skrevet 2. mars 2020 #10 Skrevet 2. mars 2020 Jeg kan og få slike spontannys som kommer helt uventet, men forsøker jo å nyse i armkroken. Likevel kommer de som prosjekttiler fra helvette. Folk får bare kjefte. Himle med øynene tilbake.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #11 Skrevet 2. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg så det på den snobbete hatten hennes, dialekten og den ekstreme aggresjonen hun utviste... Anonymkode: 4dda0...9d9 Du kan vurdere selvhøytidlighet basert på blant annet dialekt? Hvilke dialekter kvalifiserer? To nys uten å finne albuekroken, i verste fall få opp hånda? Hva drev du med? Det høres jo rart ut. Anonymkode: 1407d...289 11
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2020 #12 Skrevet 2. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg nøs ikke på henne, bare foran. Anonymkode: 4dda0...9d9 Nys er en av måtene som sykdommer enklest blir spredd på. og det kommer mikroskopiske partikler , som spres rundt i lufta.Så det har ingenting å si om du nøs på eller foran henne.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #13 Skrevet 2. mars 2020 Herregud folkens, nå må dere roe dere ned. Det er ikke slik at det at man nyser betyr at man har corona. Vi har alle har opplevd en rask liten nys som man ikke klarte å gjøre noe med. Det er helt tragisk hvor koko folk har blitt plutselig. Hvis dere er SÅ redde, hvorfor i alle verden går dere på t-banen da?! Tenk alle som er innom der med de skitne fingrene sine hver dag! Anonymkode: b3237...1c3 11
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #14 Skrevet 2. mars 2020 Selv før Corona-greiene likte jeg dårlig å få en annens nys i trynet. Liker det i grunn verken mer eller mindre nå. Anonymkode: 1407d...289 25
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2020 #15 Skrevet 2. mars 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud folkens, nå må dere roe dere ned. Det er ikke slik at det at man nyser betyr at man har corona. Vi har alle har opplevd en rask liten nys som man ikke klarte å gjøre noe med. Det er helt tragisk hvor koko folk har blitt plutselig. Hvis dere er SÅ redde, hvorfor i alle verden går dere på t-banen da?! Tenk alle som er innom der med de skitne fingrene sine hver dag! Anonymkode: b3237...1c3 Har ingenting med corona å gjøre. For min del. Syns bare at folk skal ta hensyn corona eller ei. Det er vemmelig å få andres spytt på seg. Endret 2. mars 2020 av AthenaRavenLuna
kaleidoskop Skrevet 2. mars 2020 #16 Skrevet 2. mars 2020 Corona eller ei, andres nys, snørr og spytt, som gjerne kommer med et nys vil man ikke ha på seg. Og du nøys to ganger før du rakk å få opp armen?! 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #17 Skrevet 2. mars 2020 9 minutter siden, kaleidoskop skrev: Corona eller ei, andres nys, snørr og spytt, som gjerne kommer med et nys vil man ikke ha på seg. Og du nøys to ganger før du rakk å få opp armen?! Jeg stod med den ene hånden i lommen litt lent mot en vegg, og den andre holdt jeg meg fast med. Tok litt tid å skifte posisjon, spesielt samtidig som jeg nøs kraftig. Følte meg helt uskyldig oppe i det hele. Faens kjerring som dreit meg ut foran alle! Anonymkode: 4dda0...9d9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #18 Skrevet 2. mars 2020 På jobben min har tre personer blitt sendt hjem i dag pga hosting og nysing...😂 Anonymkode: 22476...4ec
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #19 Skrevet 2. mars 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voksne folk kjenner når en nys kommer og rekker å holde seg for munnen. Æsj så ekkel du var!!! Anonymkode: b5d7f...26f En skal IKKE holde seg for munnen når en skal nyse. En bruker armbkroken. Dessuten nyser en ikke gjennom munnen. En nyser gjennom nesen. Anonymkode: 7c49e...07f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #20 Skrevet 2. mars 2020 Ufint å nyse på andre, dog hadde hun vel coronafrykt og hørte ikke forskjellen på et nys og hosting! Anonymkode: 3e3cc...6c5
Anbefalte innlegg