AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Altså han ville ikke møte meg om sommern, men om vintern møtes vi nesten helle tiden. Føler meg som hans winter fuck 😂 vi skule møtes en gang i sommer så sier enten at han er syk eller så sier jeg at jeg ikke kan🙄 nå skal vi kanskje møtes i dag, ikke misforstå meg vil jo bare ligge med han... men ikke bare om vintern nå vet jeg ikke hvordan det blir i år da. Men håper på at han møter meg også om sommern hvis ikke så har jeg jo en annen og😅😅 Teit i know Anonymkode: 59fa8...7be
Bamseklemmer Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Han har sikkert ei vår- sommer- og høst-dame også, så du må nok bare finne deg en for hver årstid du også... Nå satte du meg på en ide🤔 3 måneder med hver kvinne er jo akkurat passe😂🙄
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Han har sikkert ei vår- sommer- og høst-dame også, så du må nok bare finne deg en for hver årstid du også... Nå satte du meg på en ide🤔 3 måneder med hver kvinne er jo akkurat passe😂🙄 Hahaha, jeg er ikke sånn type daa😛😛 men liker ironien din tho Anonymkode: 59fa8...7be
Bamseklemmer Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, jeg er ikke sånn type daa😛😛 men liker ironien din tho Neida, jeg er ikke sånn jeg heller, ville bare få deg til å smile litt...😘 Til alvoret: Kjenner du han godt? jobber han kanskje på sommeren? Dette må du jo finne ut av, men du vet vel ikke det før sommeren hvis han ikke vil snakke om det? Kansje er du bare en vinterflørt? Endret 2. mars 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Altså han ville ikke møte meg om sommern, men om vintern møtes vi nesten helle tiden. Føler meg som hans winter fuck 😂 vi skule møtes en gang i sommer så sier enten at han er syk eller så sier jeg at jeg ikke kan🙄 Anonymkode: 59fa8...7be Fordi om sommeren vil han gjøre mer spennende aktiviteter enn å ligge med deg. Anonymkode: 0aa76...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Neida, jeg er ikke sånn jeg heller, ville bare få deg til å smile litt...😘 Til alvoret: Kjenner du han godt? jobber han kanskje på sommeren? Dette må du jo finne ut av, men du vet vel ikke det før sommeren hvis han ikke vil snakke om det? Kansje er du bare en vinterflørt? Jeg kjenner han ikke veldig godt, og jeg vet han hang med venner helle sommern 😛 altså jeg har ikke noe i mot å være hans vinterflørt eller vinter fuck.. men hadde vært fint å vite det sånn at eg ikke sender mld liksom. men i år må jeg gjøre andre ting så vi kommer ikke til å møtes så ofte heller, så kan hende det skjer også for han. Idk 🤷🏼♀️ Anonymkode: 59fa8...7be 1
Bamseklemmer Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men i år må jeg gjøre andre ting så vi kommer ikke til å møtes så ofte heller, så kan hende det skjer også for han. Idk 🤷🏼♀️ Men det er jo litt spennende og ha det slik også da, farene med for mye ligg er jo at dere kan bli avhengig av hverandre. Når hjertet ditt begynner å banke bare av å se han er du stucked😉😂 Lykke til i dag da🤗
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 36 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Men det er jo litt spennende og ha det slik også da, farene med for mye ligg er jo at dere kan bli avhengig av hverandre. Når hjertet ditt begynner å banke bare av å se han er du stucked😉😂 Lykke til i dag da🤗 Hehe, takk takk!😉 Anonymkode: 59fa8...7be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå