Tussilussi86 Skrevet 2. mars 2020 #1 Skrevet 2. mars 2020 Jeg tok for første gang letrozol denne pp på dag 3. Er 10dpo nå og har masse murringer i magen. Hadde det i går også. Jeg bruker ikke ha murringer før samme dag jeg får mensen (skal ikke ha mensen før om 3-4 dager). Er det sånn at mensen blir større og mer smertefull etter letrozol pga større og fler follikler? At det jeg føler nå er starten på en kraftig mensen? Eventuelt om letrozol bruker å forkorte syklus? Eller er det lov å håpe at jeg er gravid? Flyr frem og tilbake for å sjekke om jeg har fått mensen hele tiden! Håper noen har erfaring med letrozol og kan hjelpe meg 🙏🏻
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Tok letrozol i 2 sykluser. Hadde fra 7dpo mye murringer og korsryggssmerter. Ene gangen fikk jeg mensen, gang nr 2 ble jeg gravid. Så for meg kan symptomene bety begge deler. Anonymkode: baa3d...1a9
Tussilussi86 Skrevet 2. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok letrozol i 2 sykluser. Hadde fra 7dpo mye murringer og korsryggssmerter. Ene gangen fikk jeg mensen, gang nr 2 ble jeg gravid. Så for meg kan symptomene bety begge deler. Anonymkode: baa3d...1a9 Nå blir jeg enda mer nervøs! 🤣 Håper det for min del betyr at jeg er gravid! 🙏🏻 Takk for svar 😊
Tussilussi86 Skrevet 2. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2020 8 minutter siden, Neutral90 skrev: Hvorfor tar du bare ikke en test? Skal kjøpe meg i dag, er bare så sinnsykt nervøs 😅😳 Og hadde egentlig bestemt meg for å vente til fredag, men med disse murringene klarer jeg ikke vente så lenge!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 På 2.3.2020 den 10.00, Tussilussi86 skrev: Skal kjøpe meg i dag, er bare så sinnsykt nervøs 😅😳 Og hadde egentlig bestemt meg for å vente til fredag, men med disse murringene klarer jeg ikke vente så lenge! Hvordan gikk testen ? 😄 Anonymkode: baa3d...1a9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Jeg har gått en del runder på letrozol, og har mye mensmurringer når jeg tar dem. Mest mellom 4 -9 dpo. Men har aldri vært gravid. Syklusene mine har vært jevnt på 34 dager. Krysser fingrene for deg. Jeg er 10 dpo, tenkte å teste på fredag😊 Anonymkode: 4d509...044
Tussilussi86 Skrevet 3. mars 2020 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk testen ? 😄 Anonymkode: baa3d...1a9 Negativ 😳 I dag har jeg bare veldig vondt i hodet og er trøtt og sliten. Vet ikke om jeg tør tenke at det kan være noe symptomer. Når jeg først har fått en negativ test har jeg lett for å tenke at jeg ikke er gravid 😪
Tussilussi86 Skrevet 3. mars 2020 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått en del runder på letrozol, og har mye mensmurringer når jeg tar dem. Mest mellom 4 -9 dpo. Men har aldri vært gravid. Syklusene mine har vært jevnt på 34 dager. Krysser fingrene for deg. Jeg er 10 dpo, tenkte å teste på fredag😊 Anonymkode: 4d509...044 Såpass ja...da kan det jo være ganske normalt🙄 Jeg hadde murringer fra dag 7-9, og nå har det egentlig gitt seg litt..🤔 Lykke til på fredag, jeg krysser fingrene for deg 🤞🏻Har egentlig testdato på fredag jeg også. Klinikkens anbefaling, men røk på en test i går (negativ desverre).
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 5 timer siden, Tussilussi86 skrev: Såpass ja...da kan det jo være ganske normalt🙄 Jeg hadde murringer fra dag 7-9, og nå har det egentlig gitt seg litt..🤔 Lykke til på fredag, jeg krysser fingrene for deg 🤞🏻Har egentlig testdato på fredag jeg også. Klinikkens anbefaling, men røk på en test i går (negativ desverre). Blir så sliten av alle symptomer som Kan være både det ene og det andre. Akkurat den mnd her er det litt andre symptomer å, som ikke har vært før, så er litt spent. Men det er nok som vanlig bare noe annet som gjør det🙄 Tusen takk, håper du kanskje får en positiv om du venter noen dager😊 Synes vi kan ta en på fredag begge to, så kan vi se hvordan letrozol lurer oss eller ei med alle sine symptomer 😅🙄 Anonymkode: 4d509...044
Tussilussi86 Skrevet 3. mars 2020 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir så sliten av alle symptomer som Kan være både det ene og det andre. Akkurat den mnd her er det litt andre symptomer å, som ikke har vært før, så er litt spent. Men det er nok som vanlig bare noe annet som gjør det🙄 Tusen takk, håper du kanskje får en positiv om du venter noen dager😊 Synes vi kan ta en på fredag begge to, så kan vi se hvordan letrozol lurer oss eller ei med alle sine symptomer 😅🙄 Anonymkode: 4d509...044 Ja det er veldig slitsomt.. Man overtolker og overtenker alt! 😳🙄 Hvilke andre syntomer har du da? Kanskje vi har noe av de samme symptomene! Jeg røyk på en test til nå i dag 🤣 Både jeg og samboeren synes vi så noe, men er redd det bare er en av de ripene i glasset,for jeg ser den ikke i alle vinkler.. Så tror det er en lurestrek 😪 Ja vi får gjøre det og holde hverandre oppdatert 😀
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 24 minutter siden, Tussilussi86 skrev: Ja det er veldig slitsomt.. Man overtolker og overtenker alt! 😳🙄 Hvilke andre syntomer har du da? Kanskje vi har noe av de samme symptomene! Jeg røyk på en test til nå i dag 🤣 Både jeg og samboeren synes vi så noe, men er redd det bare er en av de ripene i glasset,for jeg ser den ikke i alle vinkler.. Så tror det er en lurestrek 😪 Ja vi får gjøre det og holde hverandre oppdatert 😀 Jeg har veldig ømme brystvorter. Det har jeg kun hatt en gang før, og da var jeg gravid. Men det er sikkert noe i letrozolen som gjør det å🤣🤷♀️ Og vært kvalm 3 kvelder på rad🤢 Å, tenk om det kommer en strek etterhvert, satser på at det verken er riper eller lurestrek✌ Jeg har kjøpt test i dag, men skal prøve å ikke ta før fredag. Leve litt med muligheten at det kan være noe litt til😅 Lei de hvite testene altså!!! Vi får håpe at letrozol er vår bestevenn på fredag😁 Anonymkode: 4d509...044
Tussilussi86 Skrevet 4. mars 2020 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig ømme brystvorter. Det har jeg kun hatt en gang før, og da var jeg gravid. Men det er sikkert noe i letrozolen som gjør det å🤣🤷♀️ Og vært kvalm 3 kvelder på rad🤢 Å, tenk om det kommer en strek etterhvert, satser på at det verken er riper eller lurestrek✌ Jeg har kjøpt test i dag, men skal prøve å ikke ta før fredag. Leve litt med muligheten at det kan være noe litt til😅 Lei de hvite testene altså!!! Vi får håpe at letrozol er vår bestevenn på fredag😁 Anonymkode: 4d509...044 Håper at symptomene dine er virkelige, jeg krysser fingrene for det! 🤞🏻 Jeg er bare skikkelig uggen. Må ikke på do eller noe, er bare skikkelig uggen, og kjenner litt i livmora i blant.Også er jeg veldig sliten.. Om du klarer vente helt til fredag er du god! 😅 Men skjønner at du ønsker å leve i håpet. De hvite testene er som ti kniver i hjertet! Jaaa, vi får krysse fingrene for det! Vi får holde hverandre oppdatert! 🙏🏻🤞🏻
Tussilussi86 Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #15 Skrevet 5. mars 2020 I dag når jeg våknet hadde jeg skikkelig følelsen av at jeg hadde fått mensen. Har kun kommet litt brunt, meg tror det begynner å ta seg opp 😭 Må teste i morgen uansett, det er da jeg har testdato men trist å teste når man nesten garantert vet at jeg har fått mensen 😕 Hvordan går det med deg? ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #16 Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Tussilussi86 skrev: I dag når jeg våknet hadde jeg skikkelig følelsen av at jeg hadde fått mensen. Har kun kommet litt brunt, meg tror det begynner å ta seg opp 😭 Må teste i morgen uansett, det er da jeg har testdato men trist å teste når man nesten garantert vet at jeg har fått mensen 😕 Hvordan går det med deg? ❤️ Å, så kjip følelse😔 Håper det stopper fort, og at du får en fin positiv test i morgen🤞 Jeg har klart å ikke teste, så i morra skal jeg ta den. Men merker at jeg gruer meg, for jeg vet nesten at den kommer til å være så hvit som det går. Litt pessimistisk etter utallige hvite tester oppover🙄 Vi får leve litt til i det lille håpet, tenk om vi begge kunne gått inn i helgen med positiv test❤ Anonymkode: 4d509...044
Tussilussi86 Skrevet 6. mars 2020 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Å, så kjip følelse😔 Håper det stopper fort, og at du får en fin positiv test i morgen🤞 Jeg har klart å ikke teste, så i morra skal jeg ta den. Men merker at jeg gruer meg, for jeg vet nesten at den kommer til å være så hvit som det går. Litt pessimistisk etter utallige hvite tester oppover🙄 Vi får leve litt til i det lille håpet, tenk om vi begge kunne gått inn i helgen med positiv test❤ Anonymkode: 4d509...044 I dag kom mensen for fullt, så desverre gikk det ikke denne gangen heller 😕😢 Skjønner at du er pessimistisk, og det er jo egentlig bra at du er det, så kan du heller bli positivt overrasket om det blir to streker ❤️ Bedre det enn å være sikker, for så å bli skuffet. Jeg hadde skikkelig følelsen av at det hadde gått denne gangen, men den gang ei.. 😕 Har du testet enda? ❤️
-C- Skrevet 6. mars 2020 #18 Skrevet 6. mars 2020 Hei, jeg har gått tre måneder på dobbel dose Letrozol. Dette opplevde jeg med Letrozol: - sterk hodepine i 4-5 dager, tidlig dpo - veldig tissetrengt om natten med mindre jeg tok dem tidlig på morgenen - mistet «kontakt» med kroppen, kjente ingenting som jeg pleide i dpo-land. Murringer, ømme bryster osv. - mistet eggløsning. Gikk fra stabile sykluser hvor jeg alltid hadde eggløsning til syklus på 44 dager uten eggløsning. - Første måned etter Letrozol med naturlig syklus: gravid! Jeg ble satt på Letrozol som forsøk på en «boost» for kroppen. Funket ikke for meg! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 10 timer siden, Tussilussi86 skrev: I dag kom mensen for fullt, så desverre gikk det ikke denne gangen heller 😕😢 Skjønner at du er pessimistisk, og det er jo egentlig bra at du er det, så kan du heller bli positivt overrasket om det blir to streker ❤️ Bedre det enn å være sikker, for så å bli skuffet. Jeg hadde skikkelig følelsen av at det hadde gått denne gangen, men den gang ei.. 😕 Har du testet enda? ❤️ Å så synd❤ Ble ikke 2 streker her heller. Skulle tro testen hadde dusjet i blenda🤷♀️🤷♀️ Så nå har jeg ihvertfall kommet fram til at alt kan føles som graviditet med letrozol 😏 Anonymkode: 4d509...044
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #20 Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, -C- skrev: Hei, jeg har gått tre måneder på dobbel dose Letrozol. Dette opplevde jeg med Letrozol: - sterk hodepine i 4-5 dager, tidlig dpo - veldig tissetrengt om natten med mindre jeg tok dem tidlig på morgenen - mistet «kontakt» med kroppen, kjente ingenting som jeg pleide i dpo-land. Murringer, ømme bryster osv. - mistet eggløsning. Gikk fra stabile sykluser hvor jeg alltid hadde eggløsning til syklus på 44 dager uten eggløsning. - Første måned etter Letrozol med naturlig syklus: gravid! Jeg ble satt på Letrozol som forsøk på en «boost» for kroppen. Funket ikke for meg! Lykke til Hmmm, jeg har nå gått på flere runder, er nå på trippel. Kanskje jeg skulle ha prøvd å tatt en pause mnd🤔 Anonymkode: 4d509...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå