Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spiller ef fast og i det siste har det dukket opp en som reinviterer hele tiden. Koselig det, han er god i spillet.

Han chatter litt innimellom. Ikke noe galt. Bare litt snodig. Vi har hatt noen få samtaler om interesser og familie. Så om det stemmer det han sier så er han en gift mann på min alder (sluttenav 40 åra)med barn på mine barns alder og vi har ganske like interesser. Han har bilde. Men ingenting av dette trenger å stemme.

Men det snodige er at bortsett fra noen få normale samtaler, så går det meste på «beskjeder». Nå drar jeg på trening. Hjemme igjen. Må på butikken en tur. Skal på hytta. Fremme på hytta. Har spist middag nå. Har malt ferdig veggen. 
Altså beskjeder nesten som om han har meldeplikt til meg som om jeg er kona eller mora eller noe. Det hjelper ikke om jeg spør hva han serverte til middag, om kjøreturen til hytta var fin, hvs han trente osv. Blir ikke noe samtale ut av det. 
Hva er greia liksom? 

Han gjør jo i og for seg ikke noe galt. Ikke noe flørting eller sexprat. 

Anonymkode: 11c7e...1ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han tenker det er viktig informasjon ift når han spiller og ikke?

Anonymkode: bceed...084

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje han tenker det er viktig informasjon ift når han spiller og ikke?

Anonymkode: bceed...084

Får ikke det til å stemme. For noen ganger kan det gå timer mellom hvert legg og andre ganger fortsetter han å legge flere ord fortløpende uavhengig av beskjedene han sender.

AnonymBruker
Skrevet

*Er ikke sikkert han har så mange egne venner selv om han har familie, og dermed kan det hende han ser på "wordfeud" som noe som er viktig i livet hans, noe "han har for seg selv". For ham er det sosial kontakt, for deg blir det overveldene

*For alt du vet kan han skrive slike meldinger til flere han spiller med. Og på Wordfeud venter man jo på at den andre skal ta sin runde, kanskje han blir små-stressa om han ikke "er der" ofte nok med noen han har spilt i lengre tid med, en slags ansvarsfølelse

*Det kan hende han har en kone som er veldig "kontrollerende", altså det at han er vant til å ha meldeplikt for det meste i hverdagen sin og at han på automatikk gjør det samme med deg.

Anonymkode: cb792...a31

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

*Er ikke sikkert han har så mange egne venner selv om han har familie, og dermed kan det hende han ser på "wordfeud" som noe som er viktig i livet hans, noe "han har for seg selv". For ham er det sosial kontakt, for deg blir det overveldene

*For alt du vet kan han skrive slike meldinger til flere han spiller med. Og på Wordfeud venter man jo på at den andre skal ta sin runde, kanskje han blir små-stressa om han ikke "er der" ofte nok med noen han har spilt i lengre tid med, en slags ansvarsfølelse

*Det kan hende han har en kone som er veldig "kontrollerende", altså det at han er vant til å ha meldeplikt for det meste i hverdagen sin og at han på automatikk gjør det samme med deg.

Anonymkode: cb792...a31

Har tenkt alle de tankene. Og det er jo slett ikke sikkert at det er han som er på bildet eller at «historien» hans stemmer heller.

Det plager meg ikke og det er ikke overveldende. Syns bare det er snodig.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke lagt noe i det. Det høres ut som info forhold til når han er ledig for spilling og ikke, og selvom han sier han er på vei til hytta kan han jo rekke å ta en runde allikevel mens han venter i bilen på bensinstasjonen mens kona og ungene er inne å kjøper pølse.

Ser ikke noe grunn til at noen skal lyve om hvem de er med mindre de har tenkt til å svindle eller lure deg på andre måter, f.eks si man er singel og 24 år til en 22 år gammel jente for å flørte selvom man en en gift 50 åring. Så lenge han ikke prøver å flørte eller få penger ut av deg så er han vel bare en raring med meldinger.

Anonymkode: f2af0...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...