Gå til innhold

Til dere som selger tjenester på nakenprat!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mange som ønsker masasje, men da å komme hjem til meg å få det sikkert pga kone og barn osv. Ingenting seksuelt, bare en enkel masasje. 

Har dere hatt kunder hjemme hos dere, eller er dere 100% anonyme? Er jo ikke anonym ovenfor de enkelte lenger hvis jeg gjør det.. men de vil nok ikke spre det rundt, de har som krav de også at det holdes anonymt, men de kan jo oppsøke i ettertid?? Eller voldta eller hva enn... Man kjenner jo ikke disse folka... 

Samtidig så drar man med seg fremmede folk hjem for onenightsstands og blir med fremmede på nach osv.... så vet ikke hvorfor jeg er så redd for dette? En fremmed fyr kan jo bare bryte seg inn de å 🤷‍♀️ 

Vil bare ha litt erfaringer rundt dette. Jeg får jo 2-3000 kroner for 1 times vanlig krops masjase (jeg selger ikke seksuelle tjenester, bare truser, sokker og eventuelt masasje da) 

Anonymkode: 7b243...c08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3000kr for en times «massasje»? Skjønner du ikke at det er kodeordet for sex så du/dere ikke blir kastet ut fra siden? 

Anonymkode: 083f5...964

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

3000kr for en times «massasje»? Skjønner du ikke at det er kodeordet for sex så du/dere ikke blir kastet ut fra siden? 

Anonymkode: 083f5...964

Nei det er ikke sexuelt. Skal være lettkledd, men han skal ikke berøre meg eller bli børørt på kjønsorganene. Det er jo avtalt på privat snapchat konto. 

AnonymBruker
Skrevet

Anonym snapchat konto* 

AnonymBruker
Skrevet

Er også en som ønsker å ha meg hjemme hos seg i 1 time å se på film imens han lukter på føttene mine for 2000 kroner. Jeg syns jo det er veldig letttjent. De har sendt snapper av seg selv og fortalt litt om seg selv. Relativt unge mennesker mellom 20-38. Eldre gjør jeg ikke noe for. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle mennene som kjøper tjenester der vil prøve på noe mer. Hvordan vil du være trygg når du er lettkledd med en fremmed mann bak stengte dører? Det er massevis av historier fra både truseselger og amatørstrippere som har blitt utsatt for seksuelle overgrep via nakenprat. Ikke utsett deg for denne risikoen

Anonymkode: 62183...ee0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennene som kjøper tjenester der vil prøve på noe mer. Hvordan vil du være trygg når du er lettkledd med en fremmed mann bak stengte dører? Det er massevis av historier fra både truseselger og amatørstrippere som har blitt utsatt for seksuelle overgrep via nakenprat. Ikke utsett deg for denne risikoen

Hvor har du hørt de historiene da? Jeg tenker at hvis de ville hatt noe mer så ville de vel bare skaffet seg en hore? 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du hørt de historiene da? Jeg tenker at hvis de ville hatt noe mer så ville de vel bare skaffet seg en hore? 

Av jentene det gjelder.

Det er jo det de vil ha, men de tenner på " unge uskyldige jenter" og vil ikke risikere å bli overvåket av politiet ved å ringe en proff hore.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært tatt opp på NP flere ganger opp igjennom årene, men de ansvarlige for forumet beskytter plassen og sletter kritikken og historiene som knytter nettstedet til prostitusjon fordi de tjener fett på sexannonsene der inne og vil unngå at forumet stenges.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av jentene det gjelder.

Det er jo det de vil ha, men de tenner på " unge uskyldige jenter" og vil ikke risikere å bli overvåket av politiet ved å ringe en proff hore.

Jeg kan jo bare si at faren min jobber i politiet og at jeg har samboer som kommer hjem rett etter møtet er over? Ikke direkte men vikle det inn i samtalen på en måte

AnonymBruker
Skrevet

^ det er jo faktisk sant også 🙈

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av jentene det gjelder.

Og en annen ting. Hvis dem er så redde for politiet så tør dem vel ikke å begå overgrep heller som er desidert mye værre og har mye større fare for å bli tatt enn å kjøpe en hore ? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare ha litt erfaringer rundt dette. Jeg får jo 2-3000 kroner for 1 times vanlig krops masjase (jeg selger ikke seksuelle tjenester, bare truser, sokker og eventuelt masasje da) 

Jeg vet ikke hvor dette er, men i Oslo betaler man vel 600kr for en time Thai massasje. Riktignok med tilbud om happy ending, som jeg takket nei til. Da regner jeg med at folk forventer noe mer for 2-3000 kr. Skal du være naken? Skal kunden være naken? Skal kunden evt ordne sin egen happy ending mens du er heiagjeng?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, petterm skrev:

Jeg vet ikke hvor dette er, men i Oslo betaler man vel 600kr for en time Thai massasje. Riktignok med tilbud om happy ending, som jeg takket nei til. Da regner jeg med at folk forventer noe mer for 2-3000 kr. Skal du være naken? Skal kunden være naken? Skal kunden evt ordne sin egen happy ending mens du er heiagjeng?

Jeg skal gå i undertøy. Kunden skal vel være naken ja. Ingen happy ending eller noe sex av noe slag er avtalen. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og en annen ting. Hvis dem er så redde for politiet så tør dem vel ikke å begå overgrep heller som er desidert mye værre og har mye større fare for å bli tatt enn å kjøpe en hore ? 

Herregud. Du sitter der å fører risikokalkyle for om du vil bli voldtatt eller drept for noen tusen spenn. 

Get a real job!! Dette er ikke «lett tjente» penger. Du vil konsekvent sette deg selv i situasjoner som vil risikere å være veldig ubehagelig og potensielt truende for deg selv. For noen skarve tusenlapper. 

Anonymkode: 3f1d9...05a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud. Du sitter der å fører risikokalkyle for om du vil bli voldtatt eller drept for noen tusen spenn. 

Get a real job!! Dette er ikke «lett tjente» penger. Du vil konsekvent sette deg selv i situasjoner som vil risikere å være veldig ubehagelig og potensielt truende for deg selv. For noen skarve tusenlapper. 

Anonymkode: 3f1d9...05a

Jeg har en ekte jobb. Men er en del ting jeg skal spare opp til som ikke kan tjenes opp via kun en jobb i full stilling. 

Hva med tinderdates hjemme da? Syns du det er like risikofylt? 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

99 av 100 voldtektsmenn får ingen konsekvens. Det er nærmest straffefrihet for voldtekt, mens meldinger på overvåket telefon til proff hore er konkrete bevis og bli tatt på fersken fordi stedet hennes er under spaning nettopp for å ta hore kunder er mye større sjanse for å bli straffet

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

99 av 100 voldtektsmenn får ingen konsekvens. Det er nærmest straffefrihet for voldtekt, mens meldinger på overvåket telefon til proff hore er konkrete bevis og bli tatt på fersken fordi stedet hennes er under spaning nettopp for å ta hore kunder er mye større sjanse for å bli straffet

Vel, nå har jo jeg skrevet meldinger med den personen jeg møter da, så har jo bevis for tid og sted og hva som var avtalt konkret. At jeg har vært tydlig på 0 sex. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en ekte jobb. Men er en del ting jeg skal spare opp til som ikke kan tjenes opp via kun en jobb i full stilling. 

Hva med tinderdates hjemme da? Syns du det er like risikofylt? 

Tinder dates er også risikofylt å ha hjemmetreff første gang. Mange blir voldtatt og kommer i ubehagelige situasjoner sånn også, men et sex forum kjent for voldtekt gjør naturligvis den risikoen enda høyere

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

^ er uansett MANGE på nakenprat som er der for nettop sex treff, dominans, underdandig, bdsm, play rape og i alle kategoerier. Gratis. Hvorfor velger han ikke en av de istede? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...