Gå til innhold

Hvordan kvinner ser på menn og hvordan man skal godta det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler at når kvinner velger menn så er det så mange faktorer/kriterier de vurderer som ikke har noe å gjøre med min personlighet. Hva jeg jobber med, hvordan økonomien min er, hvordan leilighet jeg har. Det er liksom «Hva kan denne personen gi meg?» hele veien og ikke kjærlighet for hvem jeg er. Jeg bryr meg ikke om argumenter for at disse tingene sier mye om meg. Det gjør det faktisk ikke. Det er bare en dårlig unnskyldning for gullgravere. 
Jeg vil jo ha en kvinne i livet mitt, men hvordan skal jeg respektere denne siden ved kvinner? 
Hvordan kan jeg vite om hun elsker meg for den jeg er og ikke hva jeg kan gi henne? 
livredd for at jeg skal ende opp med en kvinne som ser på meg som en forsørger for hennes barn som hun kan leve med, helt til hun ikke kan leve med meg mer og vil skilles.

Anonymkode: 02558...988

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler at når kvinner velger menn så er det så mange faktorer/kriterier de vurderer som ikke har noe å gjøre med min personlighet. Hva jeg jobber med, hvordan økonomien min er, hvordan leilighet jeg har. Det er liksom «Hva kan denne personen gi meg?» hele veien og ikke kjærlighet for hvem jeg er. Jeg bryr meg ikke om argumenter for at disse tingene sier mye om meg. Det gjør det faktisk ikke. Det er bare en dårlig unnskyldning for gullgravere. 
Jeg vil jo ha en kvinne i livet mitt, men hvordan skal jeg respektere denne siden ved kvinner? 
Hvordan kan jeg vite om hun elsker meg for den jeg er og ikke hva jeg kan gi henne? 
livredd for at jeg skal ende opp med en kvinne som ser på meg som en forsørger for hennes barn som hun kan leve med, helt til hun ikke kan leve med meg mer og vil skilles.

Du kompliserer det, det kvinner vil ha er en lojal og trygg mann. Som man kan prate med og ha det hyggelig med. 

Anonymkode: 21b59...92a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du får nesten bare leve med at mange kvinner er veldig egoistiske og materialistiske. Se heller positive sider.

Anonymkode: 8d804...9e0

Gjest Katerinaa1998
Skrevet

En mann med orden i livet er mer attraktiv 😄 er det rart?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke gullgraving å vurdere hva mannen kan gi deg. En pikk er ikke nok om det er det du tror. Det er viktig at mannen kan gi en trygghet, omsorg, løfte en opp, at man vokser og utvikler seg og inspireres av han osv og for noen inspireres de av ambisiøse folk, for andre er økonomisk trygghet viktig også.

Hvis du kun velger partner etter om du syns henne er attraktiv er det du som går glipp av dype og givende forhold, slik kvinner søker.

Anonymkode: a584e...da2

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh jo det gjør faktisk det. Om du har 11 betalingsanmerkninger så sier det mye om deg som person. Det gjør deg ikke nødvendigvis til et dårlig menneske men det gjør deg til en lite attraktiv partner siden de fleste kvinner OG menn ønsker en partner som har styr på økonomien sin. Det er lysår fra å være gullgraver og å ha normalt bondevett. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis du vil ha partner må du sørge for å være et godt partneremne og det holder ikke å tro at man er en snill og grei fyr da, når man på nettet innrømmer at man ikke respekterer kvinner 💁‍♀️

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke gullgraving å vurdere hva mannen kan gi deg. En pikk er ikke nok om det er det du tror. Det er viktig at mannen kan gi en trygghet, omsorg, løfte en opp, at man vokser og utvikler seg og inspireres av han osv og for noen inspireres de av ambisiøse folk, for andre er økonomisk trygghet viktig også.

Hvis du kun velger partner etter om du syns henne er attraktiv er det du som går glipp av dype og givende forhold, slik kvinner søker.

Hvorfor er det mannens oppgave å gi trygghet på måten TS snakker om?

Anonymkode: ce70c...84e

AnonymBruker
Skrevet

Og menn vil ha damer som alltid ser flotte ut og alltid er klar for sex, hvis ikke så vil de ha tillatelse til å få en elsker eller aksept for utroskap. 

Begge kjønn har tilsynelatende urimelige krav. 

Anonymkode: e0f64...d46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Katerinaa1998 said:

En mann med orden i livet er mer attraktiv 😄 er det rart?

Du sier orden, men du mener god økonomi, fin leilighet og bra inntekt. Jeg synes det er rart at man kan være så kynisk når man leter etter kjærlighet. Det eneste jeg bryr meg om når det kommer til kvinner er om jeg synes hun ser attraktiv ut og om jeg liker personligheten hennes. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier orden, men du mener god økonomi, fin leilighet og bra inntekt. Jeg synes det er rart at man kan være så kynisk når man leter etter kjærlighet. Det eneste jeg bryr meg om når det kommer til kvinner er om jeg synes hun ser attraktiv ut og om jeg liker personligheten hennes. 

Tror akkurat det skinner gjennom. At du ser etter de tingene. Og for en kvinne er nettopp det veldig lite attraktivt hos en mann. 

Anonymkode: df256...9f4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, det er faktisk gullgraving å vurdere hva mannen kan gi deg. Det er jo nesten definisjonen av ordet. Dere reduserer en mann til ressurs. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror akkurat det skinner gjennom. At du ser etter de tingene. Og for en kvinne er nettopp det veldig lite attraktivt hos en mann. 

Anonymkode: df256...9f4

Vent litt.. det er uattraktivt for gullgravere at jeg ser etter tegn på om de er gullgravere eller ikke? Høres ut som win/win for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det mannens oppgave å gi trygghet på måten TS snakker om?

Anonymkode: ce70c...84e

Å gi partneren trygghet på hver sine måter er en helt vanlig del av et forhold.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er faktisk gullgraving å vurdere hva mannen kan gi deg. Det er jo nesten definisjonen av ordet. Dere reduserer en mann til ressurs. 

Og det sier mannen som kun er opptatt av utseende og «personlighet». Ikke noe forskjell på en golddigger og en overfladisk mann. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Å gi partneren trygghet på hver sine måter er en helt vanlig del av et forhold.

På hvilken måte kan en kvinne gi meg trygghet? At hun vurderer meg ut i fra inntekt og økonomi gir meg det motsatte av trygghet. Jeg kan jo ikke være trygg på om hun elsker meg på ekte. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og det sier mannen som kun er opptatt av utseende og «personlighet». Ikke noe forskjell på en golddigger og en overfladisk mann. 

Jeg vet ikke hvorfor du skriver «personlighet». Det er Jo det viktigste. Det er også viktig at jeg tenner på utseende hennes.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å innse at de fleste heller vil ha en som er rik og frisk fremfor syk og fattig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Brunello said:

Det er bare å innse at de fleste heller vil ha en som er rik og frisk fremfor syk og fattig. 

Ja... Det er jo det jeg har. Hvorfor skal jeg respektere det? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja... Det er jo det jeg har. Hvorfor skal jeg respektere det? 

Vel, det mest opplagte svaret er at man skal respektere andre menneskers valg. Skal du tvinge noen til å velge deg fremfor en som er mer attraktiv?

Sikker på at du leter på rett «nivå»? Er man en toer, er det sjelden tierne er interessert. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...