immadoit Skrevet 1. mars 2020 #1 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) 🙂 Endret 25. mai 2020 av immadoit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg har studert ledelse, innovasjon og marked ved ved UiT. Trivdes godt der, høy kvalitet på undervisningen. Kan ikke akkurat sammenligne med UiA ettersom jeg aldri har studert der, men hadde aldri i livet valgt Kristiansand. Fordrar ikke den byen. Anonymkode: 7328c...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg er fra Kristiansand og har studert på UiA. Syns det er dårlig studentmiljø og nesten umulig å bli kjent med noen nye der, men mulig det er enklere når man kommer utenbys fra. Universitetet i seg selv er veldig bra og jeg har fått en bra jobb i ettertid. Anonymkode: 554b8...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
immadoit Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2020 Tusen takk for svar! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Del Skrevet 5. mars 2020 Kan du ikke ta bachelor i økonomi på uia i stedet? Da kan du fortsatt velge hr sisteåret, men også utveksling siste halvår på andre året. Slik var det ihvertfall før. Jeg har studert på uia og ikke noe å si på studentmiljøet der. Var veldig fornøyd. Anonymkode: 9d566...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
immadoit Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mars 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke ta bachelor i økonomi på uia i stedet? Da kan du fortsatt velge hr sisteåret, men også utveksling siste halvår på andre året. Slik var det ihvertfall før. Jeg har studert på uia og ikke noe å si på studentmiljøet der. Var veldig fornøyd. Anonymkode: 9d566...f58 Har tenkt tanken, men er visstnok anbefalt å ha S1 + S2/R1 for å gå økonomi administrasjon, noe som gjør meg redd for å søke det da jeg hadde P matte på vgs. Gikk du øk.ad på UIA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Del Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, immadoit skrev: Har tenkt tanken, men er visstnok anbefalt å ha S1 + S2/R1 for å gå økonomi administrasjon, noe som gjør meg redd for å søke det da jeg hadde P matte på vgs. Gikk du øk.ad på UIA? Ja gikk øk ad bachelor og master. Ferdig i 2016. Hadde bare den enkle matten på forhånd, det var utfordrende men gikk helt fint 😊 Anonymkode: 9d566...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
immadoit Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja gikk øk ad bachelor og master. Ferdig i 2016. Hadde bare den enkle matten på forhånd, det var utfordrende men gikk helt fint 😊 Anonymkode: 9d566...f58 Betryggende å høre, kanskje jeg må ta det til vurdering likevel 🙂 Takk for svar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
immadoit Skrevet 5. april 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 5. april 2020 Dytt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå