Gå til innhold

Tips til destinasjoner med bra nakenstrender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne som elsker å ligge naken på strender om sommern og liker den fri følelsen. Jeg har vært på huk i Oslo, og en i Spania men har dere tips til noen andre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deilig. Debuterte som nudist i sommer, og elsket det. Ble noen turer til Huk. Eneste kjipe er at jeg er skapnudist, og holder det hemmelig for min kone.. Men grunnen til min debut var ikke å se på nakne damer, men fordi jeg elsker å være naken i det fri... Men nok om det.

Her ser du forskjellige destinasjoner i Skandinavia iallefall

https://www.scandinavianaturist.org/nb/node/367

Og det finnes jo (selvsagt?) et eget reisebyrå for nudistreiser.

https://naturistreiser.no/

Reiser du alene eller med en partner?

Anonymkode: 75318...79c

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deilig. Debuterte som nudist i sommer, og elsket det. Ble noen turer til Huk. Eneste kjipe er at jeg er skapnudist, og holder det hemmelig for min kone.. Men grunnen til min debut var ikke å se på nakne damer, men fordi jeg elsker å være naken i det fri... Men nok om det.

Her ser du forskjellige destinasjoner i Skandinavia iallefall

https://www.scandinavianaturist.org/nb/node/367

Og det finnes jo (selvsagt?) et eget reisebyrå for nudistreiser.

https://naturistreiser.no/

Reiser du alene eller med en partner?

Anonymkode: 75318...79c

Er ofte alene på naken strender og får ofte mange nye venner når jeg er på naken strender når jeg er alene 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi nudister hater folk som dere som legger noe seksuelt i nudiststrender ettersom du har lagt denne under seksualitet. Det er ikke velkomment på våre strender og er respektløst!

Det finnes noen eksibisjonist strender og swingers strender i utlandet, heller det du bør søke etter og ikke ødelegge for oss andre.

Anonymkode: f82f0...861

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Cap d’Agde

Anonymkode: 753b0...95f

Gjest Paramount
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi nudister hater folk som dere som legger noe seksuelt i nudiststrender ettersom du har lagt denne under seksualitet. Det er ikke velkomment på våre strender og er respektløst!

Det finnes noen eksibisjonist strender og swingers strender i utlandet, heller det du bør søke etter og ikke ødelegge for oss andre.

Har aldri forstått meg på dette hatet. Hva er egentlig problemet? Er enkelte alt for nakne for dere nudister?  Høres mer ut som selvfornektelse når hardcore nudister skal beskrive hvor feil det er å nyte synet av andre nakne kropper. Så lenge en oppfører seg, ser jeg ingen grunn til å lage noe drama ut av dette. Hva er egentlig forskjellen på vanlige mennesker og nudister?.
Jeg har vært på mange nudiststrender, har aldri hatt noen problemer av noe slag. Bare hyggelige mennesker. Men hver gang det diskuteres kommer slike kommentarer hvor ekte nudister tar avstand fra vanlige mennesker som trives med å være nakne. Det bør være lov til å ha seksualdrift, uten klær, på stranden en solfylt sommerdag, uten å bli stigmatisert som ekle kryp. Det er for meg å respektere andre mennesker. Det er helt sikkert mange merkelig opplevelser som kan rapporteres, men det er det sannelig også mange andre steder. Det er sikkert mange som hardnakket skal definere hvor store forskjeller det er på naken-/nudist-/ og naturiststrender også. For meg handler det om naken eller ikke. Den som vil har lov, uten problem.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Paramount skrev:

Har aldri forstått meg på dette hatet. Hva er egentlig problemet? Er enkelte alt for nakne for dere nudister?  Høres mer ut som selvfornektelse når hardcore nudister skal beskrive hvor feil det er å nyte synet av andre nakne kropper. Så lenge en oppfører seg, ser jeg ingen grunn til å lage noe drama ut av dette. Hva er egentlig forskjellen på vanlige mennesker og nudister?.
Jeg har vært på mange nudiststrender, har aldri hatt noen problemer av noe slag. Bare hyggelige mennesker. Men hver gang det diskuteres kommer slike kommentarer hvor ekte nudister tar avstand fra vanlige mennesker som trives med å være nakne. Det bør være lov til å ha seksualdrift, uten klær, på stranden en solfylt sommerdag, uten å bli stigmatisert som ekle kryp. Det er for meg å respektere andre mennesker. Det er helt sikkert mange merkelig opplevelser som kan rapporteres, men det er det sannelig også mange andre steder. Det er sikkert mange som hardnakket skal definere hvor store forskjeller det er på naken-/nudist-/ og naturiststrender også. For meg handler det om naken eller ikke. Den som vil har lov, uten problem.

Seksualiseringen er problemet. For oss er kropp naturlig og nøytralt, og det er utrolig kvalmende å bli gjort til et sexobjekt av griser bare fordi man er på stranda.

på nudist strender er det også barn så det er absolutt ikke stedet for "seksualdrift" nei.

• Liker 6
Skrevet

I Frankrike er det ganske vanlig å sole seg naken. Langs middelhavskysten kan du gjøre det uten særligbplanlegging når du kommet litt vestover fra Côte d'Azur. Det finnes noen rene nakenstrender, flere skiltede blandingsstrender og mange steder der det bare er å gjøre som man vil.

Den borteste delen av Pampelonne utenfor Saint-Tropez har vært vår faste strand. Utenfor byen Le Lavandou ligger øya Ile de Levant, med en naturistkoloni. Vi bodde der en sommer, men her vil det kanskje være litt mye nudisme for noen. Men et paradis er det!

Naturist = Du bader og soler deg naken, og er påkledd der det er naturlig å være påkledd.

Nudist = Du dyrker nakenheten og går naken i butikken, på restaurant etc.

Litt lenger sørover er Cap d'Agde. Sandstrender og store hoteller, som med tiden er blitt litt slitte. Delerav området er ganske seksualisert og stedet et mytisk blant swingers. Det er egne hoteller for lifestylers, det er swingersklubber, legendariske foam parties (google det!) og på deler av strendene er det åpenlys sex av alle slag. 

Må legge til: Cap d'Agde er ikke representativt for de franske strendene. Naturismen som eksisterer alle andre steder et doven, uproblematisk, aseksuell og privat. Du soler deg, bader, leser og nyter. Bare det. Og alt er naturlig og fint.

• Liker 2
Skrevet
På 1.3.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ikke på sex når jeg ser nakene kropper osv bare visste ikke hvor jeg kunne legge ut dette. Jeg er kun en som trives med å være avkledd og vil besøke noen nudiststrender

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
På 2.3.2020 den 1.28, AnonymBruker skrev:

Seksualiseringen er problemet. For oss er kropp naturlig og nøytralt, og det er utrolig kvalmende å bli gjort til et sexobjekt av griser bare fordi man er på stranda.

på nudist strender er det også barn så det er absolutt ikke stedet for "seksualdrift" nei.

Skjønner ikke hvorfor du skal dytte barna foran deg her. Ingen normale mennesker blir kåte av barn. Kanskje snakker vi om to forskjellige ting? Tenker du på personer som ligger og onanerer eller har sex på en strand, så er det ikke det jeg tenker på. Det hører ikke inn under normal oppførsel uansett. Seksualdriften er alltid til stede for vanlige friske mennesker, latent eller høyt i bevisstheten. Å late som noe annet ved å gå naken rundt og se på skyene er for dumt. Det må være lov til å se og bli sett, også i en naken setting, uten at du skal beskyldes for noe som helst. 

Skrevet

Kan anbefale Sotavento på Fuerteventura. Vær imidlertid forberedt på høy tetthet av kroppspositive eldre tyskere :)

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Andrea_99 skrev:

Jeg tenker ikke på sex når jeg ser nakene kropper osv bare visste ikke hvor jeg kunne legge ut dette. Jeg er kun en som trives med å være avkledd og vil besøke noen nudiststrender

Hva med å legge ut under Reise da istedet heh

AnonymBruker
Skrevet

Er på Huk hvert år. Nyter synet av vaginaer og pupper. 

Anonymkode: e9afb...b3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på Huk hvert år. Nyter synet av vaginaer og pupper. 

Anonymkode: e9afb...b3d

Jeg er også på Huk hvert år. Nyter sola og varmen på hele kroppen, og muligheten til å bade og svømme uten vått badetøy☀️

Anonymkode: 2541a...d8a

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også på Huk hvert år. Nyter sola og varmen på hele kroppen, og muligheten til å bade og svømme uten vått badetøy☀️

Anonymkode: 2541a...d8a

Det er sykt deilig er ofte der selv også

Skrevet
På 2.3.2020 den 7.34, Hunmedham skrev:

I Frankrike er det ganske vanlig å sole seg naken. Langs middelhavskysten kan du gjøre det uten særligbplanlegging når du kommet litt vestover fra Côte d'Azur. Det finnes noen rene nakenstrender, flere skiltede blandingsstrender og mange steder der det bare er å gjøre som man vil.

Den borteste delen av Pampelonne utenfor Saint-Tropez har vært vår faste strand. Utenfor byen Le Lavandou ligger øya Ile de Levant, med en naturistkoloni. Vi bodde der en sommer, men her vil det kanskje være litt mye nudisme for noen. Men et paradis er det!

Naturist = Du bader og soler deg naken, og er påkledd der det er naturlig å være påkledd.

Nudist = Du dyrker nakenheten og går naken i butikken, på restaurant etc.

Litt lenger sørover er Cap d'Agde. Sandstrender og store hoteller, som med tiden er blitt litt slitte. Delerav området er ganske seksualisert og stedet et mytisk blant swingers. Det er egne hoteller for lifestylers, det er swingersklubber, legendariske foam parties (google det!) og på deler av strendene er det åpenlys sex av alle slag. 

Må legge til: Cap d'Agde er ikke representativt for de franske strendene. Naturismen som eksisterer alle andre steder et doven, uproblematisk, aseksuell og privat. Du soler deg, bader, leser og nyter. Bare det. Og alt er naturlig og fint.

Må bare spørre, på Pampelonne, hvor er den delen av stranda som er nudiststrand? Hele området? Har du vært på restaurant L’esquinade? Er området i nærheten der?

Gjest Alterego666
Skrevet

Mange steder i Kroatia og Østersjøkysten av Tyskland. Granca er også et bra alternativ. 

Skrevet (endret)
19 timer siden, reiseglad skrev:

Må bare spørre, på Pampelonne, hvor er den delen av stranda som er nudiststrand? Hele området? Har du vært på restaurant L’esquinade? Er området i nærheten der?

Ja, det er i det området vi har pleid å være. Det er to-tre hundre meter av stranden der man kan kle helt av seg. Et stykke lenger bort har det også vært en strandklubb med liggestoler, der man kan ligge naken hvis man vil. Muligens er det andre områder langs stranden der det også er lov, men den er lang og jeg har bare vært i denne enden.

Når det gjelder dette med sex: I mer enn ti sommerferier her har jeg aldri sett seksuell omgang mellom noen og bare to ereksjoner. Den ene tilhørte min mann som lå og leste og ikke gadd snu seg på magen, den andre tilhørte en mann som sto og snakket med to kvinner. Han fikk reisning i løpet av samtalen, hverken han eller kvinnene brydde seg, og i løpet av et minutts tid sank den ned igjen. Mitt inntrykk er at "rutinerte naturister" er langt mindre stresset over kropp enn andre. Hvis man bare slapper av og ikke stresser går alt bra.

15_August_-_20112011_jul_14_055.jpg

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Skrevet
På 1.3.2020 den 22.31, Andrea_99 skrev:

Jeg er en kvinne som elsker å ligge naken på strender om sommern og liker den fri følelsen. Jeg har vært på huk i Oslo, og en i Spania men har dere tips til noen andre?

Bamseklemmer`s Palm Beach i Trøndelag😂Neida, der er for kaldt enda...men her er noen alternativ mens du venter🙄

https://www.vg.no/forbruker/reise/i/6j7zl3/her-er-verdens-beste-nakenstrender

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...