Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen anonyme dating tjenester jeg kan finne en dame uten at jeg må dele bilder osv som gjør at alle finner det ut?

Søker egentlig bare en dame som vil bli med og kose seg uten mer forpliktelser, men vil gjerne at barna osv ikke finner ut at jeg er på sjekkern :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"barna osv" dvs kona altså..

Nei det er ingen nettsteder du får napp uten bilde. Så krav løse om hvem de lar penetrere seg er ikke damer altså.

damer blir nedrent av meldinger på dating sider fra kjekke menn med bilde så å svare en potensiell stygg creep uten bilde bruker vi ikke tid på. Og nei vi faller ikke for "jeg er kjekk" påstander for de fleste som påstår det er 1'ere og 2'ere 😂

Anonymkode: e3c10...1a9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ingen nettsteder du får napp uten bilde. Så krav løse om hvem de lar penetrere seg er ikke damer altså.

Du vet ikke hva du snakker om. Jeg har lagt inn en profil jeg skal bruke, har ikke lagt inn bilder av samme grunn som TS. Men har skrevet en knakende god profiltekst som beskriver meg slik jeg faktisk er. Det renner inn med damer som gjerne vil bli bedre kjent. Hadde aldri trodd det ville skje. Men selvfølgelig vil ikke jeg treffe de før de har sett bilde av meg, det blir bare tull. Tar det litt med ro etter et forhold og skal være nøye med hvem jeg møter, først skal jeg være helt over hun som fadet meg ut. Håper at jeg treffer dame som er seriøse og er anstendige mennesker.

Anonymkode: 53171...700

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hva du snakker om. Jeg har lagt inn en profil jeg skal bruke, har ikke lagt inn bilder av samme grunn som TS. Men har skrevet en knakende god profiltekst som beskriver meg slik jeg faktisk er. Det renner inn med damer som gjerne vil bli bedre kjent. Hadde aldri trodd det ville skje. Men selvfølgelig vil ikke jeg treffe de før de har sett bilde av meg, det blir bare tull. Tar det litt med ro etter et forhold og skal være nøye med hvem jeg møter, først skal jeg være helt over hun som fadet meg ut. Håper at jeg treffer dame som er seriøse og er anstendige mennesker.

Anonymkode: 53171...700

"ok" det har du sikkert.

Nei finner ingen seriøse og anstendige damer som gidder å bli elskerinnen til en utro mann

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Prøv Cupido,  der fant jeg min "blind date".  Tinder kan funke. Der er det desidert flest brukere.

Og nei, jeg er ikke utro, og jeg synes det er dårlig gjort å anta at ts er det. 

Anonymkode: 80799...d51

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv Cupido,  der fant jeg min "blind date".  Tinder kan funke. Der er det desidert flest brukere.

Og nei, jeg er ikke utro, og jeg synes det er dårlig gjort å anta at ts er det. 

"med hensyn til barna osv", som om barna hans er på nettdating sider å søker etter menn på hans alder og plutselig finner han, eller som om noen andre foreldre som kjenner til han i virkeligheten vet hvem han er og forteller til barna hans at de fant pappaen på nettdating. Haha 😂 den åpenbare utroskapen er sterk

• Liker 6
Skrevet

Ja hadde du datet en dame uten å se bilde av henne først? Jeg drar ikke på date før jeg liker utseende og personen da kan jeg kanskje overbevises. Ellers blir jeg bare skuffa med menn uten bilde.

• Liker 1
Skrevet

Anonym dating? Er det ikke enklere å finne et gloryhole?

AnonymBruker
Skrevet

Poenget var vel ikke date usett, men å ha profil uten gjenkjennbare bilder. Når kontakt er opprettet er det selvfølgelig å dele bilder. Det er ikke så uvanlig egentlig,  og for noen år siden med kontaktannonser i avisen, var jo dette normen. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Superson skrev:

Finnes det noen anonyme dating tjenester jeg kan finne en dame uten at jeg må dele bilder osv som gjør at alle finner det ut?

Søker egentlig bare en dame som vil bli med og kose seg uten mer forpliktelser, men vil gjerne at barna osv ikke finner ut at jeg er på sjekkern :)

Chat . No

Har jeg truffet flere damer på. Er ulike folk innom til ulike tider, faktisk flotte damer også.

Der kan du chatte anonymt og så gå på snap/kik hvis du finner en dame som er interessant. Hvis du ikke ønsker å vise bilde da heller så får nok du ikke napp. 

Anonymkode: d834d...4fc

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve Victoria Milan, side for utro mannfolk. Der har du bilde som ikke vises før du godkjenner at den andre kan se det. Det er forøvrig en jævla drittside som støtter utroskap og faenskap. 

Anonymkode: 6c026...616

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo prøve Victoria Milan, side for utro mannfolk. Der har du bilde som ikke vises før du godkjenner at den andre kan se det. Det er forøvrig en jævla drittside som støtter utroskap og faenskap. 

Anonymkode: 6c026...616

Hmm, merkelig. Det jeg kom i kontakt med på Victoria Milan, var bare utro kvinner.  

• 5 år senere...
Skrevet

Det er en ny side som skal være helt anonym... Og som er gratis. Ikke testet selv (ikke behov ennå 😁). 

www.nemmelig.me

AnonymBruker
Skrevet

Snapchat ! Men hva sier konen din??

Anonymkode: a04fd...447

Skrevet
Superson skrev (På 1.3.2020 den 22.23):

Så kom to år med munnbind og Skype-kaffe 😷

Anonymkode: 71492...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...