AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Jeg er en mann i 30årene med samboer og ei liten datter som i disse dager lærer seg nye ord og er bare herlig. Jeg har en far som har vært i retten for voldtekt og ble frifunnet mener jeg. Det skal ha skjedd på en fest, mulig hun var full eller sov. Jeg husker ikke helt. Min søster og mor vet om dette. Dette skjedde for 15-17 år siden. For å være ærlig så har jeg skyve det hele under teppet da jeg synes det er vanskelig å konfrontere. Derfor husker jeg lite og vet lite. Min far har vært fraværende i min ungdom, så min psykolog har sagt at jeg burde faktisk droppe kontakt. Dette hadde jeg ikke nølt med hvis det ikke var for min datter. Jeg vil ikke være den som hindret bekjentskap. Kanskje min datter blir sint og skuffet når hun blir voksen over å ikke kjenne sin bestefar. Min søster indirekte presser meg også til å være med ppå middager og slikt. Hva ville dere gjort? Eller noen i lignende situasjon? Anonymkode: c489f...306
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Jeg ville hatt et skille mellom å gå på middager O.l og det å ha henne alene. Han hadde nok aldri gjort henne noe men jeg ville ikke risikert henne. Ha kontakt men kun med deg tilstede. Anonymkode: d1e68...d51
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Jeg hadde glatt hørt på psykologen og kuttet kontakt. Du skylder han ingenting. Anonymkode: 48e44...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå