Chiyo Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 For en bra serie! Jeg var helt med fra første episode. Trodde kanskje det ville være en familieserie, men det passer nok ikke for de minste. Jeg gleder meg sykt til neste sesong, men jeg vet at det sikkert ikke er før et stykke inn i 2021. Tråden kan inneholde spoilere, men gjerne med et spoilervindu. Hva tror dere kommer til å skje videre??? Spoiler: Spoiler Tror dere Ellie er borte for alltid??? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Jeg har lest tegneserien. Anbefales! Ellers enig i at serien var kjempebra. Anonymkode: f8236...f4c 1
Chiyo Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest tegneserien. Anbefales! Ellers enig i at serien var kjempebra. Anonymkode: f8236...f4c Tegneserie??? *google* *google* Interesting. Det er ikke tegnestilen som jeg foretrekker, men jeg er veldig glad i tegneserier. De har sikkert scans av den på onlinecomicbooks.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Hvilken aldersgruppe passer den for? Anonymkode: 9de15...d6d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken aldersgruppe passer den for? Anonymkode: 9de15...d6d Fra 13/14 - 80+ Anonymkode: 35d70...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Jeg har vært syk i helgen og bestemte meg for å prøve en episode av denne serien i mangel på noe annet å se på. Det er jeg utrolig glad for! Noe av det beste jeg har sett på lenge, og så utrolig spennende (selv om noen ting så jeg litt komme). Det var så spennende at jeg satt med høy puls og ropte til tv-en på et par tidspunkt. Anbefalt det til alle vennene mine! Så hele serien i helgen, sitter igjen med en slags tomhetsfølelse nå😅 Jeg klarte dog ikke finne ut om det er bekreftet en sesong 2... Anonymkode: 3fae8...9c0 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Jeg likte den veldig godt! Anonymkode: 5f4c3...015
Castor Troy Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Jeg liker den, har sett noen episoder. Tror jeg hadde elsket den hvis jeg var 12-14 år, men den er helt ok nå som jeg er rundt 30 år.
Gjest Saph Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 Binget hele serien på en helg. Greit tidsfordriv men ikke mere enn det. Blir det en sesong 2 så ser jeg den, men blir ikke skuffet om det ikke blir en.
Summ Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 Så serien. Ble helt oppslukt! Fikk ei venninne til å se den også, og når hun snakket om første episode satt jeg igjen med et stort gap. Skjønte ikke hvordan alt det kunne skje i EN episode! Men herregud, serien er på 10 episoder, og det føltes MYE mer! Utrolig mye handling, skjedde noe hele tiden!
Squirtle Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 Eneste grunnen til at jeg valgte å klikke inn på den serien, er at det er sønnen til Stephen King som har skrevet den. Koste meg masse med serien selv om det ble veldig tenåringsvibe. Gleder meg til sesong to og til å kaste meg over tegneserien som skal være mørkere og dypere❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå