Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg jenter...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter! :)

Kan dere hjelpe meg litt.....

Er en seriøs gutt på 26 år som har truffet en søt jente som jeg er veldig glad i!

Det er bare en ting: Jeg vil vente med samleie til vi kjenner hverandre godt, vil ikke ha sex og så blir det slutt viss dere forstår....

Hva skal jeg si/gjøre???

(hun ønsker samleie.....)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er. Si hva du føler rundt det.

Sikker på at hun forstår og respekterer det. Hadde blitt imponert jeg om jeg hadde møtt på en gutt som tenkte sånn ;)

Gjest brita
Skrevet

Er det så big deal, da!

Greit nok hvis du har dine regliøse grunner.

Hvis du liker jenta, er det ikke bare å sette i gang.

Sex er jo kjempe deilig...

*gutter er rare,når dere får det som dere vil,ja så...

Gjest L@dy in red
Skrevet
Hei jenter! :)  

Kan dere hjelpe meg litt.....

Er en seriøs gutt på 26 år som har truffet en søt jente som jeg er veldig glad i!

Det er bare en ting: Jeg vil vente med samleie til vi kjenner hverandre godt, vil ikke ha sex og så blir det slutt viss dere forstår....

Hva skal jeg si/gjøre???

(hun ønsker samleie.....)

På forhånd takk!

Si det som det er, det er jo en måte å finne ut om hun er noe å samle på. Du gjør det rett i å vente til dere har blitt bedre kjent.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Du må bare si det til henne slik du føler det. Blir helt sikkert bra :)

Gjest Trigo
Skrevet
Hadde blitt imponert jeg om jeg hadde møtt på en gutt som tenkte sånn ;)

Hvorfor det ??? Er det noe å bli imponert over.. uff.

Skrevet

Hvorfor det ??? Er det noe å bli imponert over.. uff.

Enig. Hvorfor er dette noe å bli imponert over? Gutter som vil "vente til de kjenner henne bedre" får meg til å tenke på klønete gutter fullstendig uten seksuell erfaring, og fullstendig uten forhold til egen seksualitet/nytelse. Jeg hadde ikke vært tålmodig nok til å forholde meg til det...

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Enig. Hvorfor er dette noe å bli imponert over? Gutter som vil "vente til de kjenner henne bedre" får meg til å tenke på klønete gutter fullstendig uten seksuell erfaring, og fullstendig uten forhold til egen seksualitet/nytelse. Jeg hadde ikke vært tålmodig nok til å forholde meg til det...

Visst jenter vil vente da??? Er de også uten seksuell erfaring da????????

Gjest L@dy in red
Skrevet

Visst jenter vil vente da??? Er de også uten seksuell erfaring da????????

Enig med deg over. Snakk om å dømme. Kvinnfolk som hopper til køys før de vet ordet av det får meg til å føle at de har dårlig selvtillitt.

Skrevet

Jeg syns det er tøft av deg! Har bestemt meg for å gjøre det samme med han jeg ser nå... Men selvfølgelig skal man ikke vente for lenge, så forventningene blir så skrudd opp at man bare blir skuffa! Men å vente litt ( da mener jeg hvertfall opp til en måneds tid etter at man har blitt sammen ) viser jo bare at man også kan respektere hverandre og nyte hverandre på andre måter enn i senga... Og så kan man også merke at man kommer nærmere hverandre etterhvert som man tar det et skritt videre.... Gleder meg til den dagen jeg skal ta det skrittet med min nye venn :)

Skrevet

Er forskjell på å hoppe til sengs første kvelden og å vente et halvt år. Jeg er ikke spesielt for å ha sex første kvelden, men også altfor utålmodig til å vente i 6 mnd. Det er viktig for meg at en gutt jeg skal innlede et forhold til har et godt og sunt forhold til sex og egen nytelse. Han må ønske å ha et spennende sexliv, og han må være i stand til å skape et spennende sexliv både for seg selv og sammen med meg.

Gutter som venter for lenge med å gjøre sex til et tema minner meg om gutter som er det motsatte av det jeg skisserer ovenfor...

Var det jeg forsøkte å formidle i mitt veldig korte innlegg ovenfor...

*s*

:wink:

Skrevet

:enig_animasjon:

Jeg hadde blitt lei av å bli satt på vent.

Hilsen Trille

Gjest føler meg gammeldags her
Skrevet

:)

Jeg har vært i en slik situasjon, hvor det egentlig var gjensidig.

Det ble til at vi hadde andre ting en "vanlig sex" til å begynne med, rett å slett for å venne oss til kroppene til den andre, og lære hverandre og kjenne. En annen vesentlig faktor var og at det var uaktuelt for meg å ha sex med noen jeg ikke kunne akseptere å bli foreldre sammen med (det er ALLTID en viss "risiko").

At en mann helst vil vente til at han "vet" forholdet varer er for meg positivt. Så for meg hadde en slik holdning vært veid svært positivt, om det nå så var en uke, en måned eller et år eller to. Sex er såpass intimt, at jeg har full forståelse for at en person gjerne vil vente til en føler seg rimelig trygg i forholdet.

Poenget/problemet hadde heller vært: "hvor lang tid tar det før han blir sikker på forholdet mellom oss?" enn mangel på sex (og ja, etter et halvårs tid eller så hadde jeg muligens begynt å lurt om vi fortsatt ikke hadde noen form for sex.) Vaginal penetrering kunne jeg fint ha levd uten, om argumentet var "jeg tror ikke forholdet vårt "tåler" barn ennå" eller noe slikt.

Kort sagt: Stå for det du mener, og ikke gjør noe du kan komme til å angre på, snakk med henne, og forklar hvorfor. Respekterer hun ikke det, er dere trolig for ulike til at et forhold vil fungere på lang sikt.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...