AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Noen som har sett første sending? Hva synes du? Anonymkode: 8cc1e...38e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Veldig kleint, og helt likt alt annet norsk TV.. Anonymkode: d5abd...d8a 9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Knut Arild var på ballen i hvertfall! Anonymkode: 833ef...28d 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Sammenlignet med andre talkshows, synes jeg det var kleint, fordi ingen av gjestene fikk liksom "snakket ferdig", før Else gikk videre til neste gjest. Og Markus er en morsom type, men passer kanskje best på radio. Synes musikk-innslagene hans bare er barnslig og kleint. Anonymkode: 1aef5...01f 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Jeg synes det var skikkelig bra, men tror det skyldtes en god mix av gjester 🙂 Else som er så dreven, hadde klart seg uten en haug med manuskort. I tillegg håper jeg sminkedama roer seg kraftig ned på øyesminken. Den var forferdelig 😂🙂 Markus er ikke veldig dreven innen tv-produksjon, så han må få mer tid. Liker dynamikken de to i mellom. Synes programmet var veldig bra, frem til bæremeis-fjaset.... 🙈 Kommer til å se mer på det, i allefall 😍🙂 Anonymkode: ffce1...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 Kjedelig og ikke noe nytt Anonymkode: 896f5...431 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 Hvilken kanal er dette på? Anonymkode: 20df7...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #10 Skrevet 2. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sammenlignet med andre talkshows, synes jeg det var kleint, fordi ingen av gjestene fikk liksom "snakket ferdig", før Else gikk videre til neste gjest. Og Markus er en morsom type, men passer kanskje best på radio. Synes musikk-innslagene hans bare er barnslig og kleint. Anonymkode: 1aef5...01f Jeg reagerte på det samme. Det ble litt forhastet og veldig i overflaten, og hele tiden over på noe nytt. Digger Else, gjestene var bra og Markus Neby er sikkert en flink fyr. Men synes ikke konseptet fungerte helt. Foretrekker færre spørsmål/gjester og litt mer dybde. Men det var jo første program, så skal se noen ganger til før jeg gjør meg opp en mening. Anonymkode: a3a46...46f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #11 Skrevet 2. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerte på det samme. Det ble litt forhastet og veldig i overflaten, og hele tiden over på noe nytt. Digger Else, gjestene var bra og Markus Neby er sikkert en flink fyr. Men synes ikke konseptet fungerte helt. Foretrekker færre spørsmål/gjester og litt mer dybde. Men det var jo første program, så skal se noen ganger til før jeg gjør meg opp en mening. Anonymkode: a3a46...46f Helt enig i dette. Men hun sa det selv flere ganger i "introen" at det var litt overtenning der, og jeg så nervøsiteten var veldig gjeldende. Så kanskje det var litt det da, og kanskje det blir bedre når de blir mer varm i trøa. Jeg ser på Lindmo og til og med Graham Norton show, og tenker at sammenlignet med dem ble det opphakket og kort på hver person, ikke akkurat en samtale. Men det kommer seg kanskje. Anonymkode: 8cc1e...38e 1
Irja Skrevet 2. mars 2020 #12 Skrevet 2. mars 2020 Synes det var bra, men Else hastet litt innom diverse temaer. Ellers god stemning og fint program!
Veras123 Skrevet 2. mars 2020 #13 Skrevet 2. mars 2020 Jeg skumså programmet på nrk opptakk på nett TV, så kan bli et interessant program Kanskje det programmet blir den neste "senkveld"? Senkveld nå med helene og stian har dabbet litt ut, men det trenger ikke være på grunn av programlederne i senkveld, mer selve senkveld programmet som begynner å bli gammelt!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 Det var litt høyt tempo som flere andre nevner her. Ble kanskje litt rotete, og jeg skjønte ikke helt greia med hun som skulle hente bæremeisen. Men jeg liker Else og syns det var et ganske bra program, kommer nok til å se flere episoder. Anonymkode: 78c9e...572
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #15 Skrevet 4. mars 2020 Liker Else, men har ikke så veldig sansen for Markus. Så det ble med en episode for min del.. Anonymkode: 989a0...d51 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Skrevet 4. mars 2020 Else er en intens person og har ingen ting som programleder å gjøre. Anonymkode: c2297...d66 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 Gikk litt kjapt innimellom, og reagerte litt på at de var veldig på Hareide. Fikk litt vondt av han et par ganger Anonymkode: da2e0...ce8 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #18 Skrevet 6. mars 2020 Elsker Else, og en av tingene jeg liker ved henne er nettopp den litt fraværende impulskontrollen, og da blir det jo litt hakkete og styrere... akkurat det er det jeg liker best med henne. Så kjedelig det hadde vært om hun skulle vært en annen? Hun er jo ikke Lindmo, som sakelig, rolig og dreven på TV. Hun er Elsa, og det håper jeg hun fortsetter med. Markus er bare søt, som en litt masete lillebror, fint innslag, og de to passer bra sammen i programmet. Jeg elsket det! Anonymkode: e5534...445 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 Kjedelig. Trodde det skulle handle om Else for programmer der hun er i fokus har vært bra, men talkshows er bare kjedelige Anonymkode: 1ef90...372
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #20 Skrevet 7. mars 2020 Orker ikke Markus. Han prøver så hardt å være morsom, uten at han klarer det. Han er bare slitsom og klein. Anonymkode: dfc6b...576 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå