AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Jeg sendte melding til en kollega for to dager siden om hun ville bytte en vakt med meg kommende uke. Meldingen ble lest, men fikk null svar. Jeg sendte en melding til i dag om hun ville bytte, melding sett igjen, men null svar igjen? Altså er ikke det veldig dårlig? Anonymkode: 27bda...414
Gjest theTitanic Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Da vil hun ikke, men tør ikke konfrontere deg. Det er dårlig å ikke svare, men samtidig ikke en forbrytelse å være engstelig.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, theTitanic skrev: Da vil hun ikke, men tør ikke konfrontere deg. Det er dårlig å ikke svare, men samtidig ikke en forbrytelse å være engstelig. Har også sett hun har vært aktiv flere ganger og lagt ut bilder på sosiale medier. Går jo ann å svare tenker jeg da.. Anonymkode: 27bda...414
Blatter Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Jo, enig i at det er dårlig. Burde ikke være då vanskelig å si ja, nei eller må sjekke det ut først. men hva kan du gjøre med det? Hadde spørt noen andre 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Du kan jo ringe henne da... ellers så ville jeg tolket det som at hun ikke vil. Dårlig å ikke svare da. Sikkert en grunn til det. Anonymkode: d5add...c93 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Det betyr vel nei, men litt spesielt å ikke bare svare med et nei da.. Hadde hun ikke svart en gang kunne jeg tenkt at hun skulle sjekke om hun kunne og så glemte å svare (noe jeg lett kunne gjort) men 2 ganger da vil hun bare ikke svare eller gidder ikke svare fordi hun ikke vil. Kanskje tenker hun at du har sendt ut en fellesmld til alle og at det bare er de som evnt. vil bytte som trenger å svare deg. Anonymkode: 4dc8d...d03 3
The Kitten Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Da vet du hva du skal gjøre hvis hun spør deg om å bytte vakt en gang. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Dårlig gjort å ikke svare da, det koster jo bare noen få sekunder å skrive "beklager, det går ikke". Bare ta det som et nei og gå videre. Håper du finner noen andre 😊 Anonymkode: 4068b...c66
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Hun vil ikke bytte. Dårlig gjort å ikke svare, men dessverre er det mange som ikke tar nei for et svar og kverulerer videre. Du får prøve noen andre. Anonymkode: f62b5...a69
Gjest theTitanic Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har også sett hun har vært aktiv flere ganger og lagt ut bilder på sosiale medier. Går jo ann å svare tenker jeg da.. Anonymkode: 27bda...414 Det er betydelig enklere å legge ut bilder på sosiale medier enn å ta opp potensiell konflikt. Kanskje er hun redd du skal bli sur eller kverulere. Det syntes jeg du skal respektere. Hun vil ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå