AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Fant to av disse hjemme i helt ny leilighet. Noen som vet hva de er? Anonymkode: 83d41...0fe
Fydda Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Hvor i leiligheten fant du dem? Antall bein, vinger?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 Det er nok denne, de finnes både grønne og mer fargeløse og overvintrer ofte inne. Jeg har mange av dem også: Anonymkode: ad80f...807
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Her står mer om dem, med et bilde av en mer gulaktig type: https://www.pestium.no/skadedyr-i-hus-og-hytte/dyr-som-kommer-inn-for-a-overvintre/gulloye/ Anonymkode: ad80f...807
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Sånne har dukket opp her også. De har nok overvintret. Anonymkode: bba87...d12
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Her står mer om dem, med et bilde av en mer gulaktig type: https://www.pestium.no/skadedyr-i-hus-og-hytte/dyr-som-kommer-inn-for-a-overvintre/gulloye/ Anonymkode: ad80f...807 Tusen takk for svar! Livredd kre, derfor måtte jeg sjekke det opp! Anonymkode: 83d41...0fe
Fydda Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 På 2.3.2020 den 10.12, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Livredd kre, derfor måtte jeg sjekke det opp! Anonymkode: 83d41...0fe Bare å slappe av, det der er definitivt ikke kre. Verken skjeggkre eller sølvkre har vinger, noe det ser ut som denne har. Jeg synes også det ligner på en gulløye. De likte å overvintre i sprekkene i vinduskarmene og i lufteventilene (de lukene på veggene, er ikke så vanlig å bygge med disse ventilene nå lengre) hjemme hos mamma og pappa, og kom ofte frem når det begynte å gå mot vår. Husker jeg hadde besøk av mange på soverommet mitt når det begynte å bli såpass varmt at jeg begynte å lufte litt med vinduet åpent. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå