Gå til innhold

Brudekjole fra Pronovias

Liker DU pronovias design?  

1 stemme

1. 1. Liker DU pronovias design?

• Ja, de er nydelige!
      22
    • Nei, for mye dill!
      2

Anbefalte innlegg

Gjest LilleFaen
Skrevet

Hei!

Lurte på om det var noen her inne som skulle ha en pronovias kjole jeg, og i tilfelle hvilken?

Synes de kjolene er så utrolig fine og lurer på om jeg skal ha en slik selv.

Lyst til å vise meg din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg skal ha en veldig enkel pronovias kjole. send meg en privat melding eller legg meg på på msn, så får du link der:)

Skrevet

Jeg synes noen av de er fine, andre mindre fine. Så verken ja eller nei på meg.

Gjest Neitakk
Skrevet

Samtlige av de som er vist over tilhører den uendelig oppbrukte trenden med bare skuldre og drapering over magen. De nye er back-to-the-early-90's bare med mer kroppsnære silhuetter.

Gjest gjest1
Skrevet

Lillemilla-kjolen din er (jeg sier det igjen) alldeles vidunderlig fin! Såååå elegant!*smelt*

Enig, det er en utrolig vakker kjole!!!

Skrevet

De var ikke så verst disse kjolene her, men jeg ville nok ha valgt en annen farge. Liker mer hvitfarge, jeg, da. Men kjolenes design var fint synes jeg. Elegant og stilfullt.

Skrevet

Lillelou og Heidi: Tusen takk! :D

Lassie: Kjolene er ikke nødvendigvis i den fargen som på bildet. De finnes i både lys og mørk ivory, og den utgaven jeg prøvde var like hvit og fin som resten av kjolene i salongen! ;)

Neitakk: Hvis du leser denne artikkelen her om vårens brudekjoletrender, så vil du se at kjolen min er en fin blanding av de aller fleste kommende trender. Skuldrene blir heller ikke bare (den skjønte jeg ikke...).

http://www.barnimagen.com/felles/bryllupss...udekjoletrender

Skrevet
Lillelou og Heidi: Tusen takk! :D

Lassie: Kjolene er ikke nødvendigvis i den fargen som på bildet. De finnes i både lys og mørk ivory, og den utgaven jeg prøvde var like hvit og fin som resten av kjolene i salongen! ;)

Neitakk: Hvis du leser denne artikkelen her om vårens brudekjoletrender, så vil du se at kjolen min er en fin blanding av de aller fleste kommende trender. Skuldrene blir heller ikke bare (den skjønte jeg ikke...).

http://www.barnimagen.com/felles/bryllupss...udekjoletrender

Enig med deg Lillemilla, skjønte ikke helt det med bare skuldre...off-shoulder er jo ikke rett over skuldrene, men det dekker da og gir en helt annen utrigning og inntrykk en helt stroppeløse kjoler ala tubetopper!

Synes kjolen din er helt utrolig flott, bare så det er sagt! :wink:

Skrevet

Jeg skal også ha en Pronovias. Kjøpt den brukt så den er vel fjorårs eller året før, har ikke bilde, men det er såå fin syns jeg...

Syns ikke P. er ensbetydende med kjoler som er "too much", har mange enkle også:-)

Nydelig de kjolene det var lagt ut link på her da :)

Skrevet

Synes mange av kjolene nå er altfor like, enkle og "kjedelige". Gå for en kjole som blir husket. Synes de fra Pronovias som er lagt ut her er flotte.

Skrevet

Jeg hadde Pronovias-kjole, modell Fada - kan se bilder av meg i kjolen via linken i tag'en min.

Ellers er den vanskelig å finne på nett - den lå på brudesalongen.no, men de har ikke 2004-kolleksjonene på nett lenger... :(

Uansett var det av den litt 'annerledes' typen, med lange chiffonermer, høyt skåret liv og splittet overskjørt i chiffon.

Elsket den. :-)

Skrevet

Nei, men ikke fordi det er for mye dill, noe det absolutt ikke er, men fordi jeg ikke liker snittet på kjolene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...