Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. juni 2005 #41 Skrevet 13. juni 2005 Vil bare si meg helt enig i at jeg ikke likte kjolen til Mrs. Trump (den ferskeste). Synes den var rotete og rar - en del av marengskreasjonene fra 80-tallet var i alle fall fine dersom du hadde mye uforløst prinsesse-trang! (Husker jeg syntes de var nyyyyydelige dengang-da - sånn som Dianas!) Og ja, jeg har nok forandret smak, men på 80-tallet var det nydelig! Opp med hånden den som ikke har noen neonfargede skjeletter lengst inn i klesskapet? Strekkbukse med fake presskant og strikk under foten, anyone? Krepptang til håret..? :enig_animasjon: Me Me Me Uff... skjønner ikke at vi gikk i de derran strekkbuksene og for ikke snakke om kreppa hår
Gjest 1986 vs 2006 Skrevet 13. juni 2005 #42 Skrevet 13. juni 2005 Folk har jo begynt å kreppe håret igjen da... 80-tallet er jo in igjen, snart kommer marengskjolene sikkert... Henter bare denne linken fra et tidligere svar i denne tråden. Den viser 2006-modellene til Pronovias, og bekrefter vel i høyeste grad at marengsen er tilbake, om enn bare i havfruefasong. http://www.andelske-svatebni-studio.cz/img...2006/abaco2.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå