Gå til innhold

Tidenes kjole!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå la jeg ikke ut siden med kontaktinfo på, så på den måten er selger anonym i dette forumet.

Og har dere tenkt at det kanskje er en grunn til at h*n prøver å selge den? Mang en gang har en vel tatt frem et plagg og tenkt "herregud, hva tenkte jeg? Vel kanskje noen vil kjøpe den?"

Greit nok at selger er anonym i dette forumet, men det kunne jo tenkes at vedkommende selger kanskje frekventerer dette forumet innimellom. Det vet man jo aldri.

Grunnen til at vedkommende vil selge den er vel som andre tidligere bruder ofte gjør; selger kjolen sin fordi de skal ikke bruke den mer enn en gang likevel.

Jeg vil tro at ikke så mange bruder tenker "herregud hva tenkte jeg på" når de ser på sine bryllupsbilder med kjolen sin. Det er antageligvis et nøye gjennomtenkt valg.

Vi har forskjellig smak, og det kan godt tenkes at h*n som skal selge denne kjolen synes den er rålekker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chachapuma iil
Skrevet
Uff.... Kusina mi' date=' som ikke eier smak giftet seg i noe sånt for fem år siden. Helt forferdelig.[/quote']

Sikker på at det ikke er du som ikke eier smak, da....?

Skrevet

Tipper at det er en ikke-etnisk-norsk som selger denne kjolen. Har sett noe lignende i asiatiske klesbutikker. Sikkert mange som synes den er kjempefin, moten i en del asiatiske land er en del mer overlesset og glorete enn her.

Skrevet

oj...

og oj til den andre også...

Gjest gjest 0
Skrevet
Huff' date=' jeg fikk sukkerspinnassosiasjoner, jeg :-?[/quote']

JA! Og nå ble jeg minnet på at sambo har kjøpt blått sukkerspinn til meg som står i skapet på kjøkkenet :ler:

Gjest åja?
Skrevet
Tipper at det er en ikke-etnisk-norsk som selger denne kjolen. Har sett noe lignende i asiatiske klesbutikker. Sikkert mange som synes den er kjempefin' date=' moten i en del asiatiske land er en del mer overlesset og glorete enn her.[/quote']

Ingeborg fra Jæren synes jeg ikke virker så veldig etnisk, men.... sikkert nok.

Skrevet

Ikke pent å oute folk med stygge brudekjoler...

Gjest Sukkerert
Skrevet

Moten forteller oss hva som er pent og hva vi skal like. Vi synes 80-tallskjolene er grusomme nå.

Selv om det er vanskelig å se for seg, er det ikke usansynlig at det ikke trenger å gå mer enn to-tre tiår før folk synes kjolene vi har nå er like usmakelig som vi synes de 20-30 år gamle kjolene er.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er helt enig med Lillian & co (selv om jeg skrev at den så ut som plastikk) :skamme seg:

For det første er det utrolig dårlig å latterliggjøre andre på denne måten, for det andre er det ikke så mange år til vi ler oss skakke av brudekjolene alle skal ha nå for tiden..

Skrevet

Så da er det greit å le av de? Vi ler da vitterlig av andre klesplagg som ble brukt for ikke så lenge siden, men kjolen går ikke an. Dessuten ler vi ikke av person, men plagg. Om noen ler av min kjole, nå og i senere tid, så vær så god. ;)

Skrevet
Sikkert mange som synes den er kjempefin' date=' moten i en del asiatiske land er en del mer overlesset og glorete enn her.[/quote']

...og i østeuropeiske land. Jeg synes til og med kjolen til hun som giftet seg med Donald Trump var "too much" jeg... Etter min mening et eksempel på at masse penger ikke = god smak. (Skal sies at fru Trump er fra Øst-Europa).

Skrevet

jeg er nesten redd for å si dette, men sånne kjoler er det faktisk mange her nede ( i holland) som bruker..................................................................................................... :( :oops:

Skrevet

Greitt at ikke har alle lik smak, men synes ikke det er ålright å starte en sånn her tråd. Ser ikke poenget med å henge ut folk på den måten!

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Gjest Gjesta
Skrevet

....brøddum........

Det var da også et uttrykk ! :ler:

Skrevet

Vil bare si meg helt enig i at jeg ikke likte kjolen til Mrs. Trump (den ferskeste). :wink:

Synes den var rotete og rar - en del av marengskreasjonene fra 80-tallet var i alle fall fine dersom du hadde mye uforløst prinsesse-trang!

(Husker jeg syntes de var nyyyyydelige dengang-da - sånn som Dianas!)

Og ja, jeg har nok forandret smak, men på 80-tallet var det nydelig!

Opp med hånden den som ikke har noen neonfargede skjeletter lengst inn i klesskapet? Strekkbukse med fake presskant og strikk under foten, anyone?

Krepptang til håret..?

:wink:

Skrevet

Krepptang til håret..?

:wink:

Folk har jo begynt å kreppe håret igjen da... 80-tallet er jo in igjen, snart kommer marengskjolene sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...