Gå til innhold

Tidenes kjole!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...men var ikke den vakker, da....?

:ironi:

Skrevet
...men var ikke den vakker, da....?

:ironi:

Jooo. Virkelig nydelig! :ironi: *Jeg synes jeg ser meg selv gå opp gulvet med den på. Lita og spinkel som jeg er. Folk snur seg og lurer på hvem sitt hode det er som stikker opp av marengsballen som triller sakte nedover gulvet mot dem.*

Gjest Gjesta
Skrevet

Huff, jeg fikk sukkerspinnassosiasjoner, jeg :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Så ut som den var laget av plastikk :tunge1:

Skrevet

Ser ut som den Barbie dokka mi hadde. :o

Grusomt!

Skrevet

Det var min kjole det der. :roll:

...ikke, men det kunne jo vært...Ikke så veldig hyggelig å legge ut slike "drite ut folks smak" bilder, akkurat. Jeg liker ikke alle kjolene til alle de som har lagt ut sine her jeg heller, men jeg sier det da slettes ikke på den måten for det. Og legger ikke ut link til bildene på andre sider og skriver sånne ting..

Skrevet

Hm. Kjolen var jo veldig flott den, og helt i tiden da den var ny. Nå har brudene vært OH MY GOD så kjedelige i noen år, sånn som dette: http://album.kvinneguiden.no/data/504/6668...8kjolen-med.jpg

mens trenden nå, som dere HELT SIKKERT kommer til å synes er SÅÅÅÅÅÅ stilig når dere bare får vent dere til det, ikke er mindre severdig enn kjolen i hovedinnlegget:

http://www.andelske-svatebni-studio.cz/img...2006/abaco2.jpg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

:klø: :sjenert::forvirra::roll: :o :oops:

Har ikke ord......

Skrevet

...ikke, men det kunne jo vært...Ikke så veldig hyggelig å legge ut slike "drite ut folks smak" bilder, akkurat. Jeg liker ikke alle kjolene til alle de som har lagt ut sine her jeg heller, men jeg sier det da slettes ikke på den måten for det. Og legger ikke ut link til bildene på andre sider og skriver sånne ting..

Helt enig, Lassie.

Hvis noen spør meg om min ærlige mening om deres kjole, så skal de få den, men å drite ut andre på denne måten syntes jeg ikke noe om.

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet
Så ut som den var laget av plastikk  :tunge1:

Skulle akkurat til å skrive det samme. Skjørtet så ut som om det var laget av oppklippede plastposer.

Gjest ærlig
Skrevet

Nå så den j*** ut, det er det vel ingen her som nekter på. Men klart man ikke behøver å slenge "dritt",men alt annet her på KG er så rett fram og ærlig at man kan få hakeslepp av mindre,hvorfor ikke si sin mening om en budekjole. :roll:

Skrevet

Ikke helt min smak, den kjolen.

Mange kjoler jeg ikke liker, riktignok...

Skrevet

Nå la jeg ikke ut siden med kontaktinfo på, så på den måten er selger anonym i dette forumet.

Og har dere tenkt at det kanskje er en grunn til at h*n prøver å selge den? Mang en gang har en vel tatt frem et plagg og tenkt "herregud, hva tenkte jeg? Vel kanskje noen vil kjøpe den?"

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes den var fin jeg :)

Snill i dag..

Skrevet

Uff.... Kusina mi, som ikke eier smak giftet seg i noe sånt for fem år siden. Helt forferdelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...