Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at dette ikke et hasj, det ser for løst og oppsmuldret ut. Jeg syns det ser ut som gammel kaffegrut?

Anonymkode: 68b15...30f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man ser jo de karakteristiske «trådene» i jorden, fra gamle røtter og spirer. 🤫

Anonymkode: 4dfc2...04b

AnonymBruker
Skrevet

Nei 😂 det er ikke Hasj! Godt å høre at noen aldri har hvert bort i det. 

Datteren din driver sikker med en naturfag prosjekt. 

Anonymkode: 4bdfc...da6

AnonymBruker
Skrevet

Det der er enten noe muggent eller noe iblandet jord. Har datteren din glemt en matpakke eller noe mat oppi der ganske lenge? 

Det er hvertfall ikke drugs det der 

Anonymkode: f830f...aea

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Lottemor83 skrev:

Ja jeg vet, veldig rart, men tenker hun kan ha stukket deg vekk pga jeg kom hjem eller lignende. Jeg aner ikke. Har ikke så lyst å spørre rett ut fordi jeg føler det blir som en slags anklage. Derfor ville jeg høre her inne om noen vet hva det kan være

Nå må du slutte å være så konfliktsky - du er en mor, opptre som en mor. Ta frem posen og spør datra di om hun vet hva dette kan være. 

Slutt, bare slutt å være konfliktsky. 

Anonymkode: 22551...f04

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. kunne minnet om skikkelig hel-mugla grovt brød (type de helt mørkebrune rundstykkene en får kjøpt), etter det har ligget i to måneder liksom. Har selv funnet gjenglemt brød i den fargen, helt oppsmuldret slik at det minnet om jord, og stinkende.

Hverken mengden eller posen minner vel om noe hasj? De mengdene der ville jo kostet veeeldig mye penger for en 16åring, langt oiver tusenlappen eller noe.

En test i forhold til å sjekke om det er hasj er å holde noe av det over åpen flamme, er det hasj vil det lukte søtlig da

Anonymkode: 43581...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har røyka mye hasj i livet mitt.

Det der er ikke hasj!

Hadde uansett vært bedre om datteren din røyka hasj, enn om hun drakk den ølen dette sikkert lå ved siden av i kjøleskapet.

Anonymkode: 7fa66...2c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå må du slutte å være så konfliktsky - du er en mor, opptre som en mor. Ta frem posen og spør datra di om hun vet hva dette kan være. 

Slutt, bare slutt å være konfliktsky. 

Anonymkode: 22551...f04

Det er jo superflaut å komme med en pose jord å spørre datteren sin om hun har røyka det. Hadde det vært min mor hadde jeg ledd meg skakk i hjel!

Anonymkode: 7fa66...2c3

• Liker 1
Gjest Freakingawesome
Skrevet

110% sikker på at dette ikke er hasj utifra beskrivelsen du har gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Du har helt tydelig et problem i forhold til datteren din, men basert på de bildene er det garantert ikke hasj som er problemet.

Anonymkode: 7afa2...c77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er definitivt ikke hasj. Den er mere fast, og dessuten så er det hasjtørke i store deler av Norge for tiden, på grunn av at marokkansk politi har steppet opp havne- og grensekontrollene, slik at eksporten har fått seg et kraftig skudd for baugen.

Dessuten så hadde det der vært snakk om store verdier, pluss at det lå i kjøkkenskapet. 🙂 

Aner ikke hva det er, men kan nesten garantere at det ikke er hasj.

Anonymkode: 05e1e...9a4

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo superflaut å komme med en pose jord å spørre datteren sin om hun har røyka det.

Forslaget var vel å spørre dattera om hun veit hva det er.

Mitt forslag er å røyke det sjøl, og se hva som skjer.

• Liker 3
Skrevet

Kan jo godt se ut som cannabis/rester, om det var det du lurte på, men det er jo veldig lite trolig at det er det...

Det er langt mer sannsynlig at det er ett eller annet tvilsomt "slanke-pulver"eller annen helse-remedie datteren en din har fått av en venninne eller noe slikt. De har det med å lukte og smake ganske vondt, så vidt jeg har forstått. Ganske usannsynlig at en tenåring gjemmer hemmelighetene sine i kjøkkenskapene skulle en tru :vetikke: :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...