AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Jeg er i dag 9 dpo og har negative tester, ikke uvanlig, men en håper jo alltid. I går tenkte jeg å prøve å Tempe, men tok den ikke før ut på dag i 4 tiden kanskje, og hadde 37.74, tempet igjen i kveld, da var den 37.07. Må temping skje på mårningen og/eller til samme tid for å "gjelde"? Ble litt skuffet, så håper noen har litt mer peiling enn meg:) Anonymkode: 4d8b0...e3a
Havfrue8 Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Hei! Du må tempe til samme tid hver dag. Du bør derfor tempe om morgenen etter å ha fått minst 3-4 timer søvn. Viktig at du gjør det med en gang du våkner uten at du reiser deg først og at du ligger i ro. Det er først da du vil se en ordentlig utvikling. lurt å legge inn temperaturene i en graf, for eksempel appen fertility friend. Jeg bruker den. Temperaturen vil etter en EL øke noe. Appen vil Bekrefte eggløsningen etter at du har hatt en betydelig økning i minst tre dager. Derfor kan ikke temping vise når du har EL, men når du har hatt det. håper det var forståelig! Lykke til 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 4 minutter siden, Havfrue8 skrev: Hei! Du må tempe til samme tid hver dag. Du bør derfor tempe om morgenen etter å ha fått minst 3-4 timer søvn. Viktig at du gjør det med en gang du våkner uten at du reiser deg først og at du ligger i ro. Det er først da du vil se en ordentlig utvikling. lurt å legge inn temperaturene i en graf, for eksempel appen fertility friend. Jeg bruker den. Temperaturen vil etter en EL øke noe. Appen vil Bekrefte eggløsningen etter at du har hatt en betydelig økning i minst tre dager. Derfor kan ikke temping vise når du har EL, men når du har hatt det. håper det var forståelig! Lykke til Takk for svar! Ja jeg skjønner, så de tallene jeg fikk er ikke reelle og ikke noe å være redd for? Hadde høy i går og lavere i dag, men var jo på dag/kveld og ikke til samme tidspunkt, redd det betyr at jeg ikke er gravid, men det fallet kan kanskje ikke regnes med på samme måte som når en temper på morgenen regelmessig? Anonymkode: 4d8b0...e3a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Ja, tempingen må tas på samme tid, ellers kan du ikke stole på den Anonymkode: 78b68...794 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Alt vi gjør påvirker temperaturen, så derfor vil ikke målingene du har gjort til nå fortelle deg noe. Som brukeren over sier, så må man tempe til samme tid hver dag, og etter å ha sovet en del timer sammenhengende. Det funker heller ikke å begynne på slutten av syklusen, du trenger å sammenligne med temperaturen før eggløsning for å se at du har hatt eggløsning, og for å eventuelt oppdage en graviditet Anonymkode: 3d357...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Takk for svar alle! Da lever jeg i tro om at jeg er gravid fremdeles 😂🙏 har masse symptom, men negativ test så ble så skuffet når jeg så tempendringen. Får prøve skikkelig temping om det ikke er klaff denne mnd🥰👏 Anonymkode: 4d8b0...e3a 2
Havfrue8 Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle! Da lever jeg i tro om at jeg er gravid fremdeles 😂🙏 har masse symptom, men negativ test så ble så skuffet når jeg så tempendringen. Får prøve skikkelig temping om det ikke er klaff denne mnd🥰👏 Anonymkode: 4d8b0...e3a Ja, akkurat nå vil tempingen ikke kunne gi deg noe svar. Får håpe symptomene er reelle! Hold oss oppdatert 😄 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 49 minutter siden, Havfrue8 skrev: Ja, akkurat nå vil tempingen ikke kunne gi deg noe svar. Får håpe symptomene er reelle! Hold oss oppdatert 😄 Supert, takk😂🙊 ja det skal jeg, negativ i dag også.. Men er bare 10 ikm så stresser ikke enda:) Anonymkode: 4d8b0...e3a 1
J1994 Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 En og en temperatur kan ikke si noe om graviditet eller ikke, du må se dem sammen i en graf Og som flere her skriver; start i begynnelsen av en syklus da det er temperaturene før og etter EL man skal se på Samme tid hver morgen etter minst 3-4t sammenhengende søvn og på samme sted (jeg brukte under tunga) Temping er gull, så håper det kan funke for deg hvis du ikke er heldig og allerede er gravid da 🌸
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå