AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Jeg har så og si bare egne tegninger, malerier og trykk på veggene, sammen med noen fotografier og små plakater av natur....det henger et Picasso-bilde her og et ekte trykk som er husvertinnens, men om de ikke hang her fra før så hadde jeg nok ikke hatt dem på veggen. Det henger også en vegg-skulptur fra en venninne her og noen fotografier hun har tatt. Er jeg rar? Jeg liker best det jeg lager selv. Eller kanskje det setter meg i kontakt med meg selv på en måte, jeg føler huset blir mer hjemlig. Anonymkode: b48bd...572
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Altså, man BØR jo se på kunst som en personlig greie. Det er ikke bare hver enkelts personlige smak, men også følelser og fantasi. Hvis du føler at din kunst taler best til deg, så er det overhodet ikke rart å kun ha det på veggene. Jeg har utelukkende egne fotografier og min sønns kunst på veggene hos meg. Den dagen jeg finner et bilde som både passer inn her og passer min smak og personlig (og økonomi) kommer jeg til å henge det opp. Altfor mange kjøper disse masseproduserte plakatene man får kjøpt for en hundrelapp. Det er absolutt ingenting galt med dem, da mange av dem er veldig stilige/fine. Men de blir som oftest kjøpt og hengt opp fordi de er moderne og passer inn blant sesongens puter og gardiner. Folk glemmer at kunst gjerne skal gi eieren noe. En følelse av noe slag. Anonymkode: cd65e...6ea 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Jeg har bare fotografier jeg selv har tatt, så jeg er vel også rar. Ikke av mennesker, riktignok. Fått de forstørret opp har jeg også. Anonymkode: c76f7...be4 1
Zienna Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Det er ingenting rart med det.. Du er heldig som kan lage bilder selv! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Hadde jeg hatt økonomisk mulighet, skulle jeg prydet stueveggene med selvtatte bilder selv ( på store lerret ). Har oppe noen bilder, som jeg har laget selv. Blir sjelden fornøyd med de jeg lager selv, så de blir ofte stuet bort i skuffer og skap 😅 Anonymkode: b4a3a...b75
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #6 Skrevet 2. mars 2020 Så kult at flere har det også, jeg trodde jeg var helt navlebeskuende 😂 (Men det er jeg kanskje også.) Anonymkode: b48bd...572
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #7 Skrevet 2. mars 2020 Så kult. Fikk litt lyst til å gjøre noe sånt selv, men er ikke flink til å male. Kun tegne. Anonymkode: f8c92...ac7 1
Roci Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 Jeg har bare kunst av venner og bekjente på veggene, skulle gjerne hatt noe egenprodusert kunst også Men jeg er ikke så kunstnerisk av meg, da
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 Jeg har til og med rammet inn abstrakt «kunst» som barna lager i barnehagen. Syns det ser kult ut 😄 Anonymkode: 749a4...204 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 Jeg har også nesten bare "egen" kunst på veggen. Jeg liker å lage kopier av andres malerier, men hvor jeg endrer maleriet slik at jeg synes det blir penere. Eventuelt så endrer jeg maleriet så mye at det kanskje er mer riktig å si at jeg har latt meg inspirere. Synes det å male selv er den letteste måten å få ting slik jeg ønsker det. I tillegg så liker jeg å male og da maler jeg jo nettopp ting jeg ønsker å ha på veggen. Anonymkode: 6320e...d29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå