Gå til innhold

Jeg prompet høyt idet Jeg fikk orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med kjæresten i dag og var på vei til å få tidenes orgasme akkurat idet det kom det en stor promp. Jeg ropte unnskyld samtidig som jeg hylte av vellyst. Ble forferdelig flau og lurte på om jeg skulle snakke om det eller late som ingenting. Han sto opp etterpå og sa ingenting. Bør jeg gi blaffen og ikke bry meg eller unnskylde meg til han? Dette har aldri skjedd før... 

Anonymkode: b8159...b47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Nå lo jeg litt. Hadde bare latt det ligge. Menn generelt er ikke så veldig opptatt av slikt 

• Liker 9
Skrevet

Helt vanlig. Ikke noe å gjøre et nummer av. 

• Liker 1
Skrevet

du burde skamme deg. tenk å slippe en braker akkurat når du kommer. nå vil han assosiere dine orgasmer med en våt fjert for alltid. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med kjæresten i dag og var på vei til å få tidenes orgasme akkurat idet det kom det en stor promp. Jeg ropte unnskyld samtidig som jeg hylte av vellyst. Ble forferdelig flau og lurte på om jeg skulle snakke om det eller late som ingenting. Han sto opp etterpå og sa ingenting. Bør jeg gi blaffen og ikke bry meg eller unnskylde meg til han? Dette har aldri skjedd før... 

Huff men 😂😂🙈🙈🤭

Anonymkode: ce7ea...ab1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ledd noe jævlig 😂😂😂😂

Anonymkode: f40a4...ed5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, hadde du vært mi dame hadde jeg mista tenninga et par dager.

Anonymkode: 7bb16...c6b

Skrevet

Det skjedde med meg og da jeg fikk min første gpunktsorgasme 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si at det var dansk skyld at du feis 😅

Anonymkode: 5bc56...16c

AnonymBruker
Skrevet

*hans skyld 

Anonymkode: 5bc56...16c

AnonymBruker
Skrevet

Hadde seriøst daua 😱

Anonymkode: 3b9c3...8f7

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er pinlig der og da, og noe man sammen ler av i lange tider senere. På et tidspunkt skjer noe som dette i alle forhold.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sikker på at du ikke fikk orgasme av promping da... 

Anonymkode: 26704...eca

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud stakkars deg😳 jeg synes promp er kjempeflaut og hadde seriøst dødd. 

Anonymkode: 2560d...3ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ahahaha, det har skjedd med meg også en gang, x'n lo seg i hjel mens han kjørte på bakfra mens jeg kom :fnise: Ikke noe å ta på vei for for noen av dere, shit happens;D

Anonymkode: 27b54...c20

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg også 😁

Anonymkode: eb238...217

Skrevet

Skjer med de fleste. Ikke noe å stresse over ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Har prompa mannen midt i fleisen mens han ga meg oralsex. Han blir bare oppgitt over at jeg bryr meg, han er mer opptatt av andre ting og sier at menn ikke er så fisefine 😂

Anonymkode: 63dff...ee9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Who cares? Sex er tross alt aktivitet som innebærer mye bevegelse og friksjon i underlivet og nærliggende områder, så hvis man ikke tåler en promp av og til, bør man avstå fra sex. Det er luft der, både i endetarmen og i vagina, og noen ganger kommer det litt luft ut.
Neste gang er det bare å le og si at det var dagens fanfare til ære for mannen og orgasmen! :)
Hadde det vært meg og mannen hadde vi ledd oss halvt forderva.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, hadde du vært mi dame hadde jeg mista tenninga et par dager.

Anonymkode: 7bb16...c6b

Jøss, så fisefin du er. Damer promper, og noen ganger promper de også under sex. Hvis du ikke tåler såpass, er du ikke mye til sexpartner.

Anonymkode: 7885e...cb6

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...