AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Vi har jo hatt vinterferie og når jeg har sett trådene her inne så lurer jeg på om alle kommer til å sende barna i barnehage og på skole i morgen? Anonymkode: 6ac1a...694
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Haha ja 🤷🏻♀️ Er ikke svartedauden vi har her. Korona er kun influensa sykdom 🥱 Anonymkode: 43dde...716 30
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 For en dum tråd👏🏻 Anonymkode: c6e09...9db 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha ja 🤷🏻♀️ Er ikke svartedauden vi har her. Korona er kun influensa sykdom 🥱 Anonymkode: 43dde...716 Hehe ja, og svake dør av den. Hehe.. Til Ts. Jeg skjønner bekymringen din. Men ja, jeg sender ungene til skole og barnehage og jeg på jobb. Vi må bare høre på hva de sier og ta det derfra. Snakke med barna om hygiene og hvordan vaske hender. Jeg er ikke så redd for barna mine da det viser seg at de ikke blir så syke. Men jeg er bekymret for meg og mannen min, samt eldre foreldre. Så her er det hygiene og vise hvordan man vasker hendene ordentlig. Anonymkode: 39969...371 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Det gjør eg. Eg stiller til og med på jobb i morgen-som lærer til 25 søte små. Anonymkode: 89b85...07b 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja, og svake dør av den. Hehe.. Til Ts. Jeg skjønner bekymringen din. Men ja, jeg sender ungene til skole og barnehage og jeg på jobb. Vi må bare høre på hva de sier og ta det derfra. Snakke med barna om hygiene og hvordan vaske hender. Jeg er ikke så redd for barna mine da det viser seg at de ikke blir så syke. Men jeg er bekymret for meg og mannen min, samt eldre foreldre. Så her er det hygiene og vise hvordan man vasker hendene ordentlig. Anonymkode: 39969...371 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3071317/ Her står det at mange SARS pasienter gikk til å utvikle kronisk trøtthet, muskesmerter osv i ettertid. Have fun then! Hvis dere tror dere er så sterke... lol blir helt oppgitt. Anonymkode: 78735...4b8 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Dumme sauehoder klarer ikke tenke konsekvensene av noen ting. Vi lever virkelig i instant gratification generasjonen. Anonymkode: 78735...4b8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja, og svake dør av den. Hehe.. Til Ts. Jeg skjønner bekymringen din. Men ja, jeg sender ungene til skole og barnehage og jeg på jobb. Vi må bare høre på hva de sier og ta det derfra. Snakke med barna om hygiene og hvordan vaske hender. Jeg er ikke så redd for barna mine da det viser seg at de ikke blir så syke. Men jeg er bekymret for meg og mannen min, samt eldre foreldre. Så her er det hygiene og vise hvordan man vasker hendene ordentlig. Anonymkode: 39969...371 Og de dør av andre ting også, og har gjort det i årevis. Som vaksinemotstand og forurensing (trolig flere millioner i året av dem siste der..). Men de dødsfallene dekker ikke førstesida på VG i flere uker, noterer jeg meg. Ts: dette kommer til å vare lenge, om det bryter ordentlig ut i befolkningen. Det anslås vel 2-3 år med kontinuerlige runder før en har ordentlig vaksinedekning. Hva er realismen i å være hjemme så lenge? Anonymkode: 0b62d...cb8 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Ja, selvfølgelig! Går på jobb med mange barn og voksne også! Anonymkode: b5e80...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja, og svake dør av den. Hehe.. Til Ts. Jeg skjønner bekymringen din. Men ja, jeg sender ungene til skole og barnehage og jeg på jobb. Vi må bare høre på hva de sier og ta det derfra. Snakke med barna om hygiene og hvordan vaske hender. Jeg er ikke så redd for barna mine da det viser seg at de ikke blir så syke. Men jeg er bekymret for meg og mannen min, samt eldre foreldre. Så her er det hygiene og vise hvordan man vasker hendene ordentlig. Anonymkode: 39969...371 Har sikkert ikke ordlagt meg riktig, jeg er ikke bekymret. Jeg skal på jobb og barna på skolen. Men når jeg har lest her inne i helga så har jeg sett mye hysteri. Derfor lurte jeg på om det kom til å vise seg i det virkelige liv og. Anonymkode: 6ac1a...694
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #11 Skrevet 1. mars 2020 Ikke i morgen, men det er pga omgangssyke i hus. 😛 Men så fort vi er friske igjen, så gjør vi akkurat som før! Skole, jobb, fritidsaktiviteter ++ Anonymkode: 24401...6f7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #12 Skrevet 1. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3071317/ Her står det at mange SARS pasienter gikk til å utvikle kronisk trøtthet, muskesmerter osv i ettertid. Have fun then! Hvis dere tror dere er så sterke... lol blir helt oppgitt. Anonymkode: 78735...4b8 Det er det mange som tenker om deg også 😂 Anonymkode: 2075f...a96 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #13 Skrevet 1. mars 2020 Hvorfor skulle jeg ikke sendt barnet på skolen? Uværet har jo løyet betraktelig, så det er uaktuelt å kjøre det når det kan gå selv. Anonymkode: 267dd...428 8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #14 Skrevet 1. mars 2020 Selvfølgelig! Dette viruset har bare såvidt kommet inn i landet, og det kommer til å være i landet i laaaaaang tid. Har du tenkt til å holde ungene dine hjemme fra skolen i mange måneder? Anonymkode: 6c1ee...16e 2
Fjaselina Skrevet 1. mars 2020 #16 Skrevet 1. mars 2020 Eg måtte verkeleg tenke meg om, kva grunnen skulle ha vore til at eg og familien ikkje dro på jobb og skule som vanleg. Sjølvsagt skal vi på skule. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #18 Skrevet 1. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3071317/ Her står det at mange SARS pasienter gikk til å utvikle kronisk trøtthet, muskesmerter osv i ettertid. Have fun then! Hvis dere tror dere er så sterke... lol blir helt oppgitt. Anonymkode: 78735...4b8 Det var ironi til den over meg jeg skrev til. Så nei. Jeg tar dette på alvor, som du sikkert ser i teksten jeg skrev til Ts under. Anonymkode: 39969...371
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #19 Skrevet 1. mars 2020 Ja, har snakket med læreren i vinterferien som sier rett ut at skolen etter mye fravær vil ta en vurdering om det er bekymringsverdig. Jeg sender derfor med munnbind, sugerør og antibac. Telefonen hans er med slik at han kan ringe meg når som helst. Anonymkode: 25dbd...8e8
Anbefalte innlegg