AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Hvilken stil er det som dominerer mest i hjemmet din stil eller den du bor sammen med, eller er det 50/50 ? Anonymkode: c259c...63d
rebony Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Samboeren min kunne ikke brydd seg mindre om hvordan hjemmet vårt så ut, så det er jeg som bestemmer det aller meste selv. Men jeg pleier som regel å stille han spørsmål som "hvilke av disse likte du best?" og "er det finest i svart eller hvitt?" osv, og han svarer nesten alltid det samme som meg. Så enten er stilen vår ganske lik eller så har han bare lært seg å svare det han vet jeg vil høre.. Men så er det jo også jeg som betaler for alt interiør da, siden jeg har en ganske stor interesse for det. Som sagt bryr ikke han seg i det hele tatt og hadde nok vært like lykkelig om vi hadde bodd i en pappeske, så lenge han fikk ta med senga og pcen sin. 7
Strikkegurine Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Vi er stort sett enige. Om ikke så snakker vi om hva vi kan gjøre annerledes slik at begge trives med det. Begge er sånn middels opptatt av interiør, dvs vi liker å ha det fint, men aldri om vi gidder å gjøre det «insta-vennlig»
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Jeg dominerer nok, men han har veto hvis han er veldig uenig Anonymkode: f6fab...85f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Han bestemmer elektronikken, og jeg får bestemme alt annet. Ellers er vi veldig likestilte, men elektronikk er veldig viktig for han, og mindre viktig for meg. Jeg spør han om interiør da, så han må gjerne ha meninger og innspill, men han er stort sett godt fornøyd med det jeg velger. Anonymkode: 01734...545 1
SPOCA Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Jeg dominerer, men det er fordi han liker stilen min. Men vi har en relativt nøytral stil, skal sies.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bestemmer elektronikken, og jeg får bestemme alt annet. Ellers er vi veldig likestilte, men elektronikk er veldig viktig for han, og mindre viktig for meg. Jeg spør han om interiør da, så han må gjerne ha meninger og innspill, men han er stort sett godt fornøyd med det jeg velger. Anonymkode: 01734...545 Dette kunne vært skrevet av meg Anonymkode: f54a9...623
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Min! Han kunne ikke brydd seg mindre i grunn. Eller, for han skal det være mest mulig enkelt og praktisk mens jeg er interessert i interiør så velger det jeg syns passer. Han er dog alltid fornøyd med det jeg velger. F.eks. hadde han garantert brukt Manchester United sengetøyet fra gutterommet enda, ikke fordi han er sparsommelig, men fordi han ikke «bryr seg».. glad jeg bestemmer 😂 Anonymkode: ad739...1b6 2
Hmmmmmm Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Min for det meste. Men spør han om hva vi skal gå for. Feks så kjøpte jeg 5 forskjellige gardinlengder, slik at vi begge kunne se hva som passet best. Vi har ganske lik smak tror jeg. Bortsett fra at han kunne nok tenkt seg elghode på veggen i stua, men jeg har godtatt bare elg geviret.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #11 Skrevet 1. mars 2020 70/30 kanskje? Han synes det er koselig med stearinlys, planter og pynt, men ikke søren om han vil være med på å velge det ut. Han kan til nød hjelpe til om vi kikker på nett først, og så drar jeg i butikkene uten han etterpå. Han synes dog det er gøy å være med på å finne ut av hvor vi skal ha pynteting, lys og planter, så der er han ofte sjefen. Møbler, fargevalg (gulv, vegg osv.) og kunst deltar vi likt med. Han har hovedansvaret for å velge ut sengetøy, da. Han vil gjerne bidra mer til interiør og sånn men synes ikke det er noe moro. Sengetøy synes han er morsomt å velge ut, så der får hans styre. Anonymkode: 36db4...22e
Zienna Skrevet 1. mars 2020 #12 Skrevet 1. mars 2020 Min stil og min smak. Mannen min har aldri vært interessert i farger og interiør. Han er glad for å slippe. Mannen min har forsøkt seg med å skulle ha vetorett, altså å være den som til slutt godkjenner eller avslår. Ikke greit, sa jeg, - skal du ha stemmerett, må du delta i alt forarbeidet Han kan ikke forvente at jeg bruker masse tid på å finne fram til farger og løsninger i hjemmet vårt, som han til slutt skal kunne beslutte og kanskje avslå?!... Hadde han vært med i selve arbeidet, så ville det vært rimelig at han hadde medbestemmelsesrett. Men han deltar ikke, så derfor
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #13 Skrevet 2. mars 2020 Han sier at han ikke bryr seg så lenge det ikke ser bomba ut, men når det kommer til stykket har han noen meninger av og til likevel. 🤭 Han ordner alt som er mer avansert enn å skifte batteri eller lyspære. Jeg diller med duftlys, gardiner, sengetøy og alt sånt. Anonymkode: 5ca39...422
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #14 Skrevet 2. mars 2020 Vil si 50/50. Har en veldig handy og har alltid et byggeprosjekt på gang, feks spilevegg i trappen, spesialdesignet bokhylle eller annet interiør. Jeg handler mer interiør enn han, og er mer opptatt av «myke» ting som gulvtepper, puter og bilder. Anonymkode: 2414c...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå