Gå til innhold

Hva tenker du om en mann som har en "man cave" som dette hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke noe galt i det så lenge man faktisk har plass til å bruke et rom kun til slik. Vi skal bygge et skikkelig rom i garasjen vår til en hobby samboer har slik at han kan styre som han vil siden vi ikke har plass i huset. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater konsepte "man cave". Skal ikke et hjem være for begge? 

Anonymkode: e322b...92b

Selvsagt skal det det. Men det betyr ikke at ikke begge kan ha behov for og glede av et rom som bare er deres, vel? 

Og hva jeg tenker om en mann med en mancave som i HI? Her er det en mann med interesser jeg kan forstå. :) Men det forutsetter nok at han faktisk driver med musikk, og ikke bare blåser enorme mengder penger på gitarer og forsterker han ikke kan bruke. 😂

Anonymkode: 3d847...c00

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Om ikke diagnose, så i det minste et eller annet i overdrevent behov for å være spesiell, samlemani, dårlig økonomisk sans, eller lignende. Kanskje lidenskap, om jeg skal trekke frem et posisivt ord, men ekstremlidenskapelige menn er slitsomme å være sammen med. Fotballgærne eller gamere for eksempel. 

Ser også for meg en fyr som sier noe a la "åja, du liker Maiden? Rams opp alle albumene i kronologisk rekkefølge da" 

AnonymBruker
Skrevet

Selv ville jeg hatt en stor TV, en sofa med fotstøtter, en liten bar, spillkonsoll, brettspill.

Anonymkode: 00115...524

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke hun hadde godtatt at stua skal se slik ut.

Du kan vel få deg en egen "frue cave"?

Anonymkode: e1210...58e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke mange sko, så er det sagt, men hvis jeg hadde spilt gitar og vært lidenskaplig i forhold til dette,
så hadde et slikt rom vært nær himmelen for meg. Folk må få samle på/omgi seg med hva de vil i sine
avslappingsområder uten å bli kalt negative ting syns jeg. Gitarer, forsterkere og alt av tilleggsduppeditter 
gjør mange folk lykkelige. :tommelopp: 

• Liker 6
Skrevet

Kult det, så lenge jeg får min egen hule. Det er i grunn sånn samboer og jeg har det i dag: vi har hvert vårt rom i tillegg felles soverom. :) 

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man liker vel å ha et rom som er ens eget da :sleep: Samboeren min har en musikk-/filmhule i kjelleren. Han spiller så høy musikk at jeg og får en del av opplevelsen :laugh: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei fy fader, det skulle vært langt unna min sfære hvertfall. Stygt. Syns hele ideen om Mancave er turnoff også.  Klarer han ikke slappe av med meg i samme rom så er vi ikke kompatible, og prioriterer han å henge nedi kjelleren og ha så mye alene tid så skulle han vært singel

Anonymkode: 1d789...620

Må man sitte oppå hverandre og "snakke ut" hele tiden?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sneket meg inn i hulen hans titt og ofte for å spille på gitarene ;) og så hadde jeg krevd at vi fikk et keyboard der også. 

Anonymkode: c37de...5bc

• Liker 6
Skrevet

Eg hadde blitt fasinert, eg liker folk som brenner for noko. Lidenskapen er eit pluss. Eg hadde likt å høyra på han spille. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange forhold/ekteskap ville vært redda om man ga hverandre lov og mulighet til alenetid. Man trenger ikke kvele hverandre og henga oppå hverandre hele tida vel? 

Og btw ; gitarister er sexy! 

Anonymkode: 85d6f...d9d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Tamsi said:

Om ikke diagnose, så i det minste et eller annet i overdrevent behov for å være spesiell, samlemani, dårlig økonomisk sans, eller lignende. Kanskje lidenskap, om jeg skal trekke frem et posisivt ord, men ekstremlidenskapelige menn er slitsomme å være sammen med. Fotballgærne eller gamere for eksempel. 

Ser også for meg en fyr som sier noe a la "åja, du liker Maiden? Rams opp alle albumene i kronologisk rekkefølge da" 

Tipper du er ei som går i Maiden skjorte uten å ha hørt en eneste sang😂

Anonymkode: 2ca4e...920

• Liker 2
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Tror ikke hun hadde godtatt at stua skal se slik ut.

Du kan vel få deg en egen "frue cave"?

Nå er vel som regel resten av hus/leilighet "frue cave" i de aller fleste andre tilfeller :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at han er glad i gitarer.

(Og så ble jeg litt skuffet da jeg gikk inn i tråden og forventet noe langt mer juicy.)

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var bra at han hadde en man cave til alle gitarene 😁

Anonymkode: 32f5f...cea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott at han har en interesse, og musikk er jo en prima interesse! Selv har jeg woman cave med systue, bokhyller og lesekrok. Her kommer hverken mann eller unger inn!

Anonymkode: 328ca...1de

• Liker 2
Skrevet

Går ut fra at han er musiker, ihvertfall på hobbybasis. Ville reagert om han IKKE kunne eller likte å spille gitar og så likevel klarte bruke sååå mye penger på det. Men ellers er ikke dette verre enn at jeg egentlig ønsker meg et eget bibliotekrom i huset siden jeg er glad i å lese og har mange bøker jeg gjerne skulle hatt mer orden på. 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2020 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Hehe, mannen min har et eget rom til musikken sin. LP-plater, tv osv. Passer meg utmerket👍

Anonymkode: 3cfc8...7dc

Flink kone🙂

Jeg har 8 motorsykler og verksted i garasjen. Det er min mancave eller sutrebua på norsk. Når kona ser på Netflix kan jeg stikke ut i garasjen å restaurere. Den handler om å gi hverandre tid og rom til å drive med egne ting. Uten å gi hverandre pes eller dårlig samvittighet.

Anonymkode: f1a93...643

• Liker 4
Skrevet

Regner med resten av instrumentene er bak fotografen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...