AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Del Skrevet 1. mars 2020 Anonymkode: e1210...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Del Skrevet 1. mars 2020 Kjekt for han. Anonymkode: e46de...816 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. mars 2020 #3 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg ser ikke noe galt med det rommet der, bortsett fra alle gitarene jeg synes ikke det er fint med gitarer hengende på veggen. Og jeg hadde byttet ut bordet liker ikke glass bord. Men bortsett fra det så ser jeg ikke noe galt med det rommet der. Jeg tenker ikke så mye over hvordan folk har det i hjemmene sine eller i et rom i huset, for at jeg skal gjøre det da må det se virkelig ille ut. Jeg antar at dette spørsmålet egentlig var ment til kvinnene, men jeg svarer uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Del Skrevet 1. mars 2020 Hadde lurt på hvorfor én mann har så mange gitarer Anonymkode: 5d888...271 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Del Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar said: Jeg ser ikke noe galt med det rommet der, bortsett fra alle gitarene jeg synes ikke det er fint med gitarer hengende på veggen. Det er fint man kan beskue gitarene.Mange er små kunstverk. Anonymkode: e1210...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Del Skrevet 1. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Hadde lurt på hvorfor én mann har så mange gitarer Anonymkode: 5d888...271 Jeg lurer ofte på hvorfor kvinner har så mange sko. (Og selv har jeg over 30 gitarer.) 😁 Anonymkode: e1210...58e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Del Skrevet 1. mars 2020 Hvorfor skal jeg bry meg om hvordan en mann har det i sin mancave? Det er jo hans egen lille hule som han kan slappe av i og da er det bare han som bestemmer hvordan han skal ha det der. Anonymkode: 85d6f...d9d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 1. mars 2020 #8 Del Skrevet 1. mars 2020 Synes det var knallfint, og kunne lett blitt værende der Spesielt dersom det hadde vært noe brunt brennevin i nærheten også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 1. mars 2020 #9 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Dette er noe folk med mye penger gjør ... Endret 1. mars 2020 av Familytree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #10 Del Skrevet 1. mars 2020 Tenker han er musiker, eller intressert i musikk og samler på gitarer. Regner med han kan spille gitar. Anonymkode: 3c3d5...ed2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #11 Del Skrevet 1. mars 2020 At han er glad i gitarer. Anonymkode: c5825...7f7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #12 Del Skrevet 1. mars 2020 Hater konsepte "man cave". Skal ikke et hjem være for begge? Anonymkode: e322b...92b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #13 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg synes samlere virker som å ha et mentalt problem. Sære folk som danner identiteten sin på hva de har i et rom i huset. Anonymkode: 44718...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #14 Del Skrevet 1. mars 2020 Hehe, mannen min har et eget rom til musikken sin. LP-plater, tv osv. Passer meg utmerket👍 Anonymkode: 3cfc8...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #15 Del Skrevet 1. mars 2020 Stilig!!! Min hadde bar med disk og al da vi møttes 😂 Anonymkode: c3e0d...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #16 Del Skrevet 1. mars 2020 Nei fy fader, det skulle vært langt unna min sfære hvertfall. Stygt. Syns hele ideen om Mancave er turnoff også. Klarer han ikke slappe av med meg i samme rom så er vi ikke kompatible, og prioriterer han å henge nedi kjelleren og ha så mye alene tid så skulle han vært singel Anonymkode: 1d789...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mars 2020 #17 Del Skrevet 1. mars 2020 Tenker han er musikkinteressert, ikke noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. mars 2020 #18 Del Skrevet 1. mars 2020 Antar at han er musiker eller noe sånt da? Det blir jo som et hobbyrom og det er jo helt fint det, så kan man samle alt der og det er ikke slik at man ikke kan henge der sammen heller. Jeg synes for øvrig at alenetid er helt fint, så om han ville holde på der inne og kose seg med hobbyen sin så er det helt flott det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 1. mars 2020 #19 Del Skrevet 1. mars 2020 Altfor mange gitarer. Ellers greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #20 Del Skrevet 1. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater konsepte "man cave". Skal ikke et hjem være for begge? Anonymkode: e322b...92b Hva med hobbyrom? Kjellerstue? Anonymkode: d122c...ea0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå