visp Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Jeg pleier å dusje tørkestativet når jeg vasker badet og har gjort det mange ganger uten problemer, men når jeg nå vender på det nå så renner det ut ganske mye av hva jeg skriver i tittelen. Har noen opplevd dette? Det tar ikke slutt heller. Jeg skal kjøpe nytt, men lurer på hva det kan være? Det er lett å vaske bort fra gulvet, men ser ut som maling.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Rust? Jeg vet ikke hva slags tørkestativ du har, men tviler på at det er laget for å dusjes. Anonymkode: d639b...159 4
visp Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rust? Jeg vet ikke hva slags tørkestativ du har, men tviler på at det er laget for å dusjes. Anonymkode: d639b...159 Jeg tenkte jo på rust, men ser liksom for meg at fargen ikke hadde vært så mettet når den kom ut igjen og det er relativt nytt, men laget av metall så det er jo mulig. Jeg dusjer bare raskt over, så kan ikke fatte at det kan renne såpass mye vann inn i småhullene heller som kommer ut igjen.
LadyGrey Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Rust.. Metallet er ikke overflatebehandlet på innsiden, derfor ruster det i kontakt med vann. 4
visp Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, LadyGrey skrev: Rust.. Metallet er ikke overflatebehandlet på innsiden, derfor ruster det i kontakt med vann. Ja, jeg får lande på det:) Det har bare kommet så latterlig mye ut, haha. Det er jo ikke sånn at tørkestativet har vært nedsunket i vann i timer heller, menmen.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, visp skrev: Ja, jeg får lande på det:) Det har bare kommet så latterlig mye ut, haha. Det er jo ikke sånn at tørkestativet har vært nedsunket i vann i timer heller, menmen. Jo mer vann som blir tilført jo mer rust vil dannes Anonymkode: 88550...608 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Hvorfor dusjer du tørkestativet?😂 Anonymkode: 21d40...3d0 2
visp Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor dusjer du tørkestativet?😂 Anonymkode: 21d40...3d0 Det er jo koselig å ha noen å dusje med noen ganger vel.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå