AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Hei damer! Jeg er i dpo land, nærmeste bestemt 9 dpo og i dag begynte jeg å mensmurringer! Jeg er så bekymret for at det er mensen,men det er jo egentlig veldig tidlig. Noen her som har hatt mensmurringer og vært gravid uten så veldig mange fler symptomer enn det? Håper på noen positive svar 🙏🏻 Anonymkode: f91a0...309
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Jeg syntes mensmurringer og tidlig gravid kjentes helt likt ut. Så det kan godt være festemurringer du kjenner! Krysser fingrene for deg! 🤞 Anonymkode: fdbfb...b55
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syntes mensmurringer og tidlig gravid kjentes helt likt ut. Så det kan godt være festemurringer du kjenner! Krysser fingrene for deg! 🤞 Anonymkode: fdbfb...b55 Meg igjen, glemte å si at jeg ikke hadde noen andre symptomer så tidlig. Anonymkode: fdbfb...b55
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes mensmurringer og tidlig gravid kjentes helt likt ut. Så det kan godt være festemurringer du kjenner! Krysser fingrene for deg! 🤞 Anonymkode: fdbfb...b55 Håper virkelig det 🙏🏻 Og at du ikke kjente andre syntomer gir meg håp! Var disse murringene konstante? De varte et par timer på meg og så har de gått litt bort 😳 Anonymkode: f91a0...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå