AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Gift, 4 barn fra 5-18, trives godt i det jeg har nå, det samme sier mann, men vi er jo bare venner. Venner som snart ikke prater, venner under samme tak. Dette er trygt, ser ikke en fremtid med en ny, eventuelt alene. Eller bare fortsette. Hva vil barna si, og dumme meg tenker på hva familie ellers på begge sider vil si. Hvordan klare seg økonomisk alene. Minste trygda og slik blir nok livet videre. Hvordan få råd til noe annet. Alt er så dyrt. Hvordan gi slipp på noe som er så trygt og på alle måter bra utenom oss to som går rundt uten ord. Anonymkode: 1fec9...47c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Minste trygda? Hva vil det si? Anonymkode: 9fbe5...a54
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Er du villig til å arbeide med forholdet med mannen din eller har du gitt opp? Anonymkode: a71ce...e2c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minste trygda? Hva vil det si? Anonymkode: 9fbe5...a54 Ufør på minste sats. Anonymkode: 1fec9...47c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du villig til å arbeide med forholdet med mannen din eller har du gitt opp? Anonymkode: a71ce...e2c Hadde jeg klart å svare deg der. Vil veldig gjerne at dette skal gå bra, men føler at han gir opp. Føler at dette tærer på alle 6 i huset. Mange sure miner Anonymkode: 1fec9...47c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg klart å svare deg der. Vil veldig gjerne at dette skal gå bra, men føler at han gir opp. Føler at dette tærer på alle 6 i huset. Mange sure miner Anonymkode: 1fec9...47c hva vil mannen da? terapi? Anonymkode: 5f176...81f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hva vil mannen da? terapi? Anonymkode: 5f176...81f Ingenting, han sier han har det bra... Så om taushet, sure svar eller ingen prat er bra. Ikke lett dette. Anonymkode: 1fec9...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå