AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Jeg mener. Vil du virkelig bli en slik person? Tro på fakta heller. Er så sykt lei av sånne overnaturlige tullete folk her. Les en bedre bok som Ringenes Herre .I det minste er magi ekte i deres verden og ikke noe hippi dustete ting. Anonymkode: 19e7f...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 O.M.G I’m like.. Sooo offended 🖐🏼 Anonymkode: 6d080...ccc 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 du virker jo ikke veldig smart du heller da ts. Anonymkode: 9b794...7f8 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Jeg ER en slik person, og astrologi er vitenskap i India. Anonymkode: 3ba44...818 6
wintergirl Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ER en slik person, og astrologi er vitenskap i India. Anonymkode: 3ba44...818 Sant?
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Folk kan tro på hva de vil for min del, så lenge de ikke prøver å tvinge sin tro på andre. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ER en slik person, og astrologi er vitenskap i India. Anonymkode: 3ba44...818 Og det fungerer jo? 🙄 Anonymkode: 4d0bd...9bb 3
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ER en slik person, og astrologi er vitenskap i India. Anonymkode: 3ba44...818 1 minutt siden, wintergirl skrev: Sant? Ja det kalles Jyotisha Ikke meg du spurte men jeg svarer uansett. Mer har jeg ikke å si i denne tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Det å kunne tro litt på slik blir litt krydder i hverdagen, det er jo bare gøy. Det er så synd at det finnes folk som plages av at andre folk tror på noe annet enn dem selv, spiser annerledes, lever annerledes. De bruker unødvendig med energi på å irritere seg. Vil si at de som irriterer seg unødvendig er litt mindre smarte og jeg da. Anonymkode: 44b52...73e 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 5 minutter siden, wintergirl skrev: Sant? Jepp. https://timesofindia.indiatimes.com/india/Astrology-is-a-science-Bombay-HC/articleshow/7418795.cms Anonymkode: 3ba44...818 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #11 Skrevet 1. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det fungerer jo? 🙄 Anonymkode: 4d0bd...9bb Selvsagt. De fleste jeg kjenner tror på astrologi. Det er forresten ikke noe å "tro" eller ikke "tro" på. Går du til en astrolog og får stilt horoskop så vil du se at dette passer på deg spesielt og ikke de fleste andre. Horoskop i ukeblader er selvsagt noe helt annet, det beskriver i beste fall generelle energier som påvirker en stor del av mennesker, i verste fall er det ikke skrevet av en astrolog en gang. Anonymkode: 3ba44...818 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #12 Skrevet 1. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ER en slik person, og astrologi er vitenskap i India. Anonymkode: 3ba44...818 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ER en slik person, og astrologi er vitenskap i India. Anonymkode: 3ba44...818 Vel de tror også det å drikke okse piss er smart og å la kyr gå rundt å bæsje i gatene er smart. Tar ikke India og kultur som eksempel levemåte når de verdiene er dårlige. Astronomi er vel uansett veien å gå hvis man snakker vitenskap her og ikke overtro. Jeg mener hvis jeg skulle tenke verdier i vesten som er dårlige...la meg tenke. Vel Anal sex fører til AIDS siden det har høyest risiko.. vel det er alt jeg kommer på nå. https://no.wikipedia.org/wiki/Astronomi Uansett bedre. Anonymkode: 19e7f...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #13 Skrevet 1. mars 2020 Jeg syns folk som avviser noe uten å undersøke det selv er dumme. Og lette å manipulere. Anonymkode: 3ba44...818 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #14 Skrevet 1. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syns folk som avviser noe uten å undersøke det selv er dumme. Og lette å manipulere. Anonymkode: 3ba44...818 har studert abrahamsreligioner i flere år nå. Og lest 2 bøker om wicca. Hvis jeg skulle sagt sannheten innenfor religion. Gud av åpenbar godhet og ondskap er den ekte sannheten "Som er en ny kult jeg laget" Abrahamsreligioner ble laget utifra "engelsk: spite" og ikke sannhet. Om du ser historien og verdiene i de. Og hva om man promoterer noen av de verdiene og det gjør motsatt? Og hinduistisk religion virker bare sykt degenererendes og idiotisk. Buddhisme er en smulig hippi så jeg er ikke fan av den heller.. men heller den enn alt andre fordi i det minste er den ikke mentalt degenerert levemåte. Anonymkode: 19e7f...1fb
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #15 Skrevet 1. mars 2020 Og Wicca er en syk teit dum nymoderne religion som ble laget i england på 1800 tallet som er lik linje med hinduisme at den er for degenererte folk med mangel på vett. Anonymkode: 19e7f...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #16 Skrevet 1. mars 2020 India innenfor historie skal jeg ikke si negativt om derimot. Men religion og kultur trenger man ikke å respektere om verdiene er dårlige. Er bare fakta bare. Anonymkode: 19e7f...1fb
wintergirl Skrevet 1. mars 2020 #17 Skrevet 1. mars 2020 51 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Ja det kalles Jyotisha Ikke meg du spurte men jeg svarer uansett. Mer har jeg ikke å si i denne tråden. Takker for Svar for det jeg😊 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. https://timesofindia.indiatimes.com/india/Astrology-is-a-science-Bombay-HC/articleshow/7418795.cms Anonymkode: 3ba44...818 Ok. Skal jeg sjekke ut☺️
Gjest Familytree Skrevet 1. mars 2020 #18 Skrevet 1. mars 2020 Vet du hvor mye historie det ligger bak disse troene? Historien til Ancient Science er skrevet i denne kunnskapen.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #19 Skrevet 2. mars 2020 13 timer siden, Familytree skrev: Vet du hvor mye historie det ligger bak disse troene? Historien til Ancient Science er skrevet i denne kunnskapen. Hvem bryr seg. Overtro er overtro. Alkymi var også en gammel form for vitenskap før i tiden. Betyr ikke at man skal tro på spøkelser og slikt ræl når man bruker fakta til å finne ut av den objektive virkeligheten. Helt greit å tro "Så lenge det er den rette troen :P " er bare imot degenerert leve måte bare. Men er pro å utrykke seg selv. Anonymkode: 19e7f...1fb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #20 Skrevet 2. mars 2020 Altså det er det moderne vitenskap er. Og det funker helt fint. Virkeligheten slik man forstår den. Ikke slik man innbiller seg eller ønsker å forstå. Bevis, fakta og teorier = konklusjon av sannheten man finner. Det er reelt vitenskap. Anonymkode: 19e7f...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå