Gå til innhold

Bilde på kopp til besteforeldre av barnebarn. Ta med stebarnebarn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ville spurt om hun ville være med på koppen, eller om hun var blitt for gammel for sånt. 

Anonymkode: 42729...4c2

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde aldri tatt med stebarna på noe sånt. Føles helt unaturlig. 
Hadde vært veldig rart om mannen min hadde bilder av mine barn på gaver til sine foreldre. 

Anonymkode: 57749...ab1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I og med at hun er så inkludert av dere alle inkl besteforeldre, så tenker jeg at det KUN er alder som kunne vært et argument mot. Det kan du jo spørre henne om. Spør om det er greit at du har henne med på koppen, eller om hun synes det er barnslig.

Anonymkode: 1456c...2e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv stebarn og mange år eldre enn min yngre halvsøster - jeg ble ALLTID spurt om slike ting. Jeg sa som regel nei, men det at de spurte gjorde at jeg ikke følte meg utenfor. Spør, spør, spør 😊👍🏻

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Megplussto skrev:

Er selv stebarn og mange år eldre enn min yngre halvsøster - jeg ble ALLTID spurt om slike ting. Jeg sa som regel nei, men det at de spurte gjorde at jeg ikke følte meg utenfor. Spør, spør, spør 😊👍🏻

Det er fortsatt KLEINT! 

Anonymkode: 103b8...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fortsatt KLEINT! 

Det er det da ikke du som bestemmer. Herlighet, alt folk reagerer på. 

Gjør som en lenger opp her sier, si du skal lage en kopp og spør om hun vil være med eller om hun har blitt for gammel for sånt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius

Hadde det vært snakk om en 10-åring ville jeg absolutt sagt ja, ta henne med. Men dette er jo snakk om en person som juridisk sett er voksen, og jeg tipper de færreste på den alderen ønsker å være med på noe sånt. Spør henne om hun vil være med, da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør henne på samme måte som det er naturlig å spørre om bilder på facebook, om hun liker årets julekort osv. Hvilket bilde du skal bruke, hva hun syns om det bildet, om det er greit å bruke det, eller om hun ikke vil være med. Ha alternativer klare, med henne, uten henne. Det kan bli mer feil hvis hun ikke liker bildet, enn akkurat det at hun er med på bildet eller ikke. Min 12-åring vil reservere seg fra slikt nå, hun "deler" bare bilder hun selv syns hun ser fin ut på, og det er ikke de samme som vi liker. 

Eller hun har blitt så stor at hun ikke bryr seg, da vet du det og kan inkludere henne hvis du vil. Hvis hun er halvsøster til de andre, er det ganske naturlig at hun er med. 

Anonymkode: 8a99d...b9d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fortsatt KLEINT! 

Kleint å spørre, eller kleint å lage kopp? Ser ikke noe som er kleint her, jeg. «Kleinere» å få vite at et barn har følt seg utenfor og har følt seg forskjellsbehandlet pga slike ting fordi man ikke har giddet å spørre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke si til din stedatter "Jeg tenkte å få tatt et bilde av alle dere ungene og ha på en kopp til bestemor og bestefar. Får du tid til å være med på det?"
Om hun ikke gidder, så et det tydelig at det ikke er så big deal på henne om hun er med eller ikke :)

Anonymkode: 960e0...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås i om folk her mener det er kleint, spør henne og si at du gjerne vil ha med alle, men forstår hvis hun syns det er "barnslig" eller lignende. Det er hyggelig å få tilbudet!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er foreldre! Det er vår jobb å være kleine til ungene våre er pensjonister, minst 😄 Om hun ikke vil være med, så får du nok høre det 😀 Og det er jo helt greit, og ingen skade skjedd 😊

Anonymkode: 1456c...2e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Megplussto skrev:

Kleint å spørre, eller kleint å lage kopp? Ser ikke noe som er kleint her, jeg. «Kleinere» å få vite at et barn har følt seg utenfor og har følt seg forskjellsbehandlet pga slike ting fordi man ikke har giddet å spørre.

BARN???? Hvor korka er du? Du er bare ute etter krangel siden det står STE i tittelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BARN???? Hvor korka er du? Du er bare ute etter krangel siden det står STE i tittelen

Datteren min er 30 år-men  fortsatt barnet mitt!!

Ts, kleint eller ikke - ville spurte henne, få hjelp til å velge bilde etc--- inkludering .

Anonymkode: f2451...6e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg det opp som en selvfølge at hun skal være med, så får hun heller stritte i mot om hun ikke vil ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min er 30 år-men  fortsatt barnet mitt!!

Ts, kleint eller ikke - ville spurte henne, få hjelp til å velge bilde etc--- inkludering .

Anonymkode: f2451...6e0

Jaja, kan ikkje be ei gammal bikkja om å slutta å gjøy, heh 👍🏻😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ohoi! Her var det følelser ute å gikk, ja. Ro deg helt ned. Bare fordi noen er uenige med deg så betyr ikke det at man er ute etter å starte en krangel🙄 Jeeeez.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...