AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg hater snø. Jeg ser ingenting positivt med snø. Flere som også hater snø uansett når tid på året? Jeg kan dessverre ikke flytte i ett annet land. Anonymkode: 4773b...482 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. mars 2020 #2 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg er nesten helt enig med deg. Det eneste jeg liker med snø er at det ser pent ut og at det blir lysere ute. Ellers kunne djevelskapen holdt seg unna 😂 Jeg kan heller ikke flytte............. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mars 2020 #3 Del Skrevet 1. mars 2020 Hater snø jeg også, heldigvis ikke så mye av det her jeg bor. Og kommer den pleier den å være borte på noen få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Del Skrevet 1. mars 2020 Det har nesten ikke vært snø i år. Hadde nesten glemt at snøen eksisterte. Håper det gir seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Del Skrevet 1. mars 2020 Elsker snø! men bor i Stavanger å husker ikke sist vi hadde snø engang, tror det var i 2013 vi sist hadde ordentlig snø. Nå har det regnet og stiv kuling i 2-3 dager her! Jeg vil ha snø!!! Anonymkode: 914c4...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Del Skrevet 1. mars 2020 Til dere som har lite snø i Norge: Hvor bor dere? Anonymkode: 4773b...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 1. mars 2020 #7 Del Skrevet 1. mars 2020 Hater ikke snø... Men begynner å bli mektig lei nå. Nå er der nok! Over 2 m på flatmark i hagen... Og vi begynner å gå tom for steder å måke snøen til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 1. mars 2020 #8 Del Skrevet 1. mars 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater snø. Jeg ser ingenting positivt med snø. Flere som også hater snø uansett når tid på året? Jeg kan dessverre ikke flytte i ett annet land. Anonymkode: 4773b...482 Flytt til sør/vest. Der er det veldig lite snø. Men hvis du venter litt så blir det sommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Del Skrevet 1. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker snø! men bor i Stavanger å husker ikke sist vi hadde snø engang, tror det var i 2013 vi sist hadde ordentlig snø. Nå har det regnet og stiv kuling i 2-3 dager her! Jeg vil ha snø!!! Anonymkode: 914c4...c3d Det var både snø i 2016 og 2018 i Stavanger. I 2018 kom det en del, nok til å lage flere snømenn i hagen. Anonymkode: f606f...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #10 Del Skrevet 1. mars 2020 Elsker å tråkke på snø, asfalt føles ubehagelig mot føttene. Snø er mykt som pute. Anonymkode: 5537a...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 1. mars 2020 #11 Del Skrevet 1. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som har lite snø i Norge: Hvor bor dere? Anonymkode: 4773b...482 Er hvert fall lite snø fra Kristiansand til Bergen langs kysten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #12 Del Skrevet 1. mars 2020 Hvor er det minst snø på Østlandet? Er det noen byer eller steder som ofte har mindre snø? De ved kysten? Anonymkode: 4773b...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #13 Del Skrevet 1. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det minst snø på Østlandet? Er det noen byer eller steder som ofte har mindre snø? De ved kysten? Anonymkode: 4773b...482 Fredrikstad og Sarpsborg. Anonymkode: 3413f...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 1. mars 2020 #14 Del Skrevet 1. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater snø. Jeg ser ingenting positivt med snø. Flere som også hater snø uansett når tid på året? Jeg kan dessverre ikke flytte i ett annet land. Anonymkode: 4773b...482 Så flytt til en annen landsdel Et ikke snø i hele landet og deler har minimalt med snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 1. mars 2020 #15 Del Skrevet 1. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker snø! men bor i Stavanger å husker ikke sist vi hadde snø engang, tror det var i 2013 vi sist hadde ordentlig snø. Nå har det regnet og stiv kuling i 2-3 dager her! Jeg vil ha snø!!! Anonymkode: 914c4...c3d Var da flott vær i Stavanger denne uken 🙂 (Blåste litt vel mye lørdag men ellers ok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. mars 2020 #16 Del Skrevet 1. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det minst snø på Østlandet? Er det noen byer eller steder som ofte har mindre snø? De ved kysten? Anonymkode: 4773b...482 Viken/Buskerud, Eiker, Modum og Drammen har hatt lite eller ingen snø i vinter, inntil i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Von Erich Skrevet 1. mars 2020 #17 Del Skrevet 1. mars 2020 Hater snø, og enda verre med sludd. Her jeg bor er det sjelden ekte snø som kommer. Vært mye regn enda i år. Eneste tiden det kan komme snø er i Desember. Fint med hvit jul, men det skjer aldri her uansett. Så da kan snøen holde seg borte resten av året også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. mars 2020 #18 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Jeg har ingenting i mot snø, så lenge det ikke kommer enorme mengder, 5-10 cm er helt greit synes jeg. Jeg hater slaps. Endret 1. mars 2020 av Aragorn ll Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #19 Del Skrevet 1. mars 2020 Du bor i Norge, det er (vanligvis) snø her mange måneder i året. Det har det vært i en god del år nå... Godta det, ellers så er det bare å flytte. Er så lei av de som klager på snø når de bor i Norge. Anonymkode: 77bb0...c0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå