Pustogpes Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 (endret) Hei, jeg er i slutten av min permisjon og mannen starter sin neste uke! Jeg har spart ferie fra i fjor da tanken var/er å reise på en 4-ukers ferie med barna (8mnd og 5 år) til Thailand! 5-åringen begynner skole til høsten, så det blir vanskelig å ta en så lang ferie igjen uten at det går utover økonomi og skole. Jeg tipper det er mye meninger rundt dette, men hva ville dere gjort mtp Coronaviruset? Reise, eller ikke reise? Reise andre steder? Det er vel ingen steder som er trygge for viruset nå uansett... Endret 1. mars 2020 av Pustogpes
stan Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Det er ikke viruset i seg selv jeg ville bekymret meg for. Heller det å bli sittende i karantene et eller annet sted. Så langt er ikke Thailand så hardt rammet, men i løpet av reisen er jo muligheten til stede. Både å bli smittet, eller være i en gruppe som det er mistanke om smitte. 1
Edie Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Tråden stenges. Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum. I dette rommet (Reiseliv) vil denne tråden beholdes åpen: Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generelt debatt eller Kropp og helse. Edie, adm. 1
Anbefalte innlegg