Gå til innhold

Redd for og miste omsorgen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren min sier så mange ganger at barnevernet kommer til å fra ta meg omsorgen for barnet mitt og at hun kommer til og havne i forsterhjem eller hos faren sin og at han er 100% sikker på det.. og at når dette skjer blir de triste men de at de kommer til og glemme henne etter vert..   Min far er ikke akkurat min bestevenn.. og vi bor under samme tak.

Og at jeg kjemper ikke nokk for barnet mitt når det kommer til barnevernet/far. Ja jeg er faktisk redd for barnevernet noe ikke faren min er. Og ja jeg er redd vis jeg begrenser samvær uten grunn så vil faren få omsorgen..  

Anonymkode: 18db4...b16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener faren din det? Og hvorfor i alle dager skal du begrense samvær med faren til barnet uten grunn?

Anonymkode: 8b4ed...342

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo ingenting om grunnen for at faren din mener dette... Hvorfor?

Anonymkode: 91e1c...24e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere bor under samme tak? Hvorfor bor du med din får? Kan ikke du som mor forsørge ditt eget barn?

Anonymkode: 06acf...db4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere bor under samme tak? Hvorfor bor du med din får? Kan ikke du som mor forsørge ditt eget barn?

Far*

AnonymBruker
Skrevet

Ditte der hørtest veldig rart ut. Er det en grunn for at du er redd for BV? Og hvorfor mener faren din dette? Tror det ligger en lang historie bak dette som tilsier hvorfor du er redd for BV. Om man ikke har noe å skjule så har man heller ingen grunn til å frykte noe sånt skal skje. Jeg var selv redd for BV for lenge siden, pga min historie. Har ADHD og vært mye inne med Bup og var ganske aggressiv da jeg var barn. Men nå er jeg såpass sikker på meg selv at noe sånt kommer ikke til å skje. Har til og med blitt meldt til BV 2 ganger , og begge gangene så fikk jeg bare skryt. Som sagt ingenting å frykte så lenge man ikke har noe å skjule. :)

Anonymkode: 609d7...b99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som skrev på dialekt tidligere og har en datter som er rundt 12 måneder (+/- noen måneder nå) ? Du er ganske ung hvis du er henne jeg sikter til. 

Anonymkode: 36d21...d1b

Skrevet

Dette hørtes særdeles dysfunksjonelt ut. Kanskje like greit at noen får innsyn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som skrev på dialekt tidligere og har en datter som er rundt 12 måneder (+/- noen måneder nå) ? Du er ganske ung hvis du er henne jeg sikter til. 

Anonymkode: 36d21...d1b

Det er nok samme ts. Dette er heller ikke første gangen hun skriver om et dårlig forhold til sin egen far.

Anbefaler deg å flytte hjemmefra.

Anonymkode: 05c8b...056

• Liker 3
Gjest Chroma
Skrevet

Han høres jo ut som en støttende far.. 

AnonymBruker
Skrevet

Flytt hjemmefra!!

Anonymkode: 2d67e...99a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...