Gå til innhold

Dater dere menn/kvinner fra tinder nå når coronaviruset har kommet til Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde man være forsiktig? Har diabetes 1 så er i faresonen. Nysingel og har fått flere invitasjoner til date av menn jeg ikke har møtt irl før.

Anonymkode: d5ad8...55f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde man være forsiktig? Har diabetes 1 så er i faresonen. Nysingel og har fått flere invitasjoner til date av menn jeg ikke har møtt irl før.

Anonymkode: d5ad8...55f

Tror ikke det er større eller mindre sjanse om han er fra tinder eller «byen» eller hvor som helst. 😛

Anonymkode: f0734...a6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk må seriøst roe seg ned. Det er et influensavirus, ikke en zombie-apokalypse. Ja, jeg dater folk fra Tinder og lar i det store og hele livet gå sin vante gang. Du burde prøve det. 

Anonymkode: c648e...121

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lever helt som normalt jeg, skal på 2. date med en fra Tinder i dag. Men det er mulig at jeg hadde vært litt forsiktig hvis vedkommende akkurat hadde kommet hjem fra ferie fra et land hvor det har vært påvist smitte. 

Anonymkode: c59f3...18c

AnonymBruker
Skrevet

COVID-19 er ikke noe jeg tenker på i hverdagen, i det hele tatt. Det er ikke en faktor i noen av valgene jeg tar.

Anonymkode: 06eef...843

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Folk må seriøst roe seg ned. Det er et influensavirus, ikke en zombie-apokalypse. Ja, jeg dater folk fra Tinder og lar i det store og hele livet gå sin vante gang. Du burde prøve det. 

Jeg er enig i budskapet ditt, men koronaviruset er ikke et influensavirus. 

Anonymkode: 47ae3...c8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg dater ikke nå pga viruset

Anonymkode: 7959d...eb6

• Liker 1
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Plutselig havner du i tvungen karantene med daten fra helvete🤓

AnonymBruker
Skrevet

Spør om de har reist siste tiden....

Anonymkode: 51692...02b

Skrevet

best mulighet er å fjerne Tinder, hvis noen er i karantine skal ikke finne deg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan ikke være et seriøst spørsmål.

Anonymkode: ecc38...ba7

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Det har virkelig kommet til Norge?

Wow.

Endret av Familytree
AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2020 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har folk fått for seg at coronavirus er et influensavirus? 

Anonymkode: ee601...69c

• 2 uker senere...
Skrevet

Situasjonen har endret seg betraktelig siste par døgn. Jeg er lege innen anestesi/intensiv på et større sykehus og vi har begynt å se hvor dette bærer. Fra å være en a de som tenkte "herregud, for et latterlig hysteri, dette er helt overdrevet" så ser det ut som vi er på vei inn i full unntakstilstand og krise, en tilstand vårt helsevesen ikke er beredt til å møte...

Vil anbefale å unngå unødvendig kontakt med andre en stund fremover, til vi ser hvor dette bærer! Så vil anbefale dere å sette datinglivet på pause litt!

Skrevet

Slipper selv å bekymre meg så mye for dating, for det er startet opp med katastrofeplaner på min avdeling, så hvis jeg ikke er hjemme syk så blir det å jobbe døgnet rundt fremover... 😜

AnonymBruker
Skrevet

NEI. Hadde vært villig til å dø for et barn, men ikke en mann. Langt mindre en fremmed mann. Hadde kanskje vurdert gå en tur med noen i et av de nordlige fylkene med i tau med 5 meters spenn som skulle holdes stramt. 

Anonymkode: 437b3...e33

• Liker 1
  • Opprett ny...