AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Samboeren min og jeg skal gifte oss. Vi har vært et par i 15 år,begge har barn fra før og vi har et barn (11 år) sammen. Vi ønsker å ta med hele gjengen, og kombinere giftemål med ferie i august. Spania,kanskje helst kysten,Hellas,helst Kreta,evt andre steder sør i Europa er på ønskelista. Ønsker oss tips og erfaringer!😃 Har du eller noen du kjenner/vet om giftet deg/seg på denne måten? Alt av tips,steder,erfaring med Sjømannskirke,seremoni på strand,restaurant,mat,pynting av brud/frisør,musikk osv tas imot med stor takk!! Anonymkode: c2a63...95b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 Ja har erfaring med det. Dro ikke fordi jeg hadde bedre ting å bruke penger og feriedager på. Anonymkode: 2508a...7b4 1
Krok1 Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja har erfaring med det. Dro ikke fordi jeg hadde bedre ting å bruke penger og feriedager på. Anonymkode: 2508a...7b4 Hun spør som brud, og brudeparet har lyst til å bruke penger og feriedager på det, så det der er lite hjelpsomt.
Krok1 Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 (endret) Ta kontakt med sjømannskirken der dere har lyst til å gifte dere, de har nok erfaring og gode råd Vil tro at det også er lurt å komme noen dager før og gå gjennom opplegget med de involverte. Ville ikke turt å stole på at alt var i ordne per epost Endret 1. mars 2020 av Krok1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, Krok1 skrev: Hun spør som brud, og brudeparet har lyst til å bruke penger og feriedager på det, så det der er lite hjelpsomt. På en måte er det hjelpsomt. TS kan ikke forvente at hele gjengen verken har tid, penger eller lyst til å prioritere deres bryllup i ferien. Anonymkode: ee386...238 1
Krok1 Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: På en måte er det hjelpsomt. TS kan ikke forvente at hele gjengen verken har tid, penger eller lyst til å prioritere deres bryllup i ferien. Anonymkode: ee386...238 Hun snakker om seg, partner og barna deres. Regner med at barna slipper å betale selv...
A.Ring Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Krok1 Takk for svar! Har tenkt å kontakte Sjømannkirken👍😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå