AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Jeg er veldig interessert i å lese om prøving og ufrivillig barnløshet og leser både forum og blogger som jeg kommer over. Jeg tror det er fordi jeg finner trøst i at det er flere som går gjennom noen av de samme følelsene, tankene og prosessene som meg selv, og at det kan være lærerikt å lese andres erfaringer og evt. få tips til veien videre. Er det flere som i likhet med meg blir helt oppslukt av dette? Tenkte kanskje noen hadde tips til gode blogger som skriver om dette? Del gjerne! Vil gjerne tipse de som evt. er interesserte om en veldig fin blogg jeg kom over: https://www.lengtetid.no/ Hun skriver veldig fint og gjenkjennelig om tanker og følelser og tar oss med på den lange veien de har gått og fremdeles går for å få oppfylt babydrømmen. Jeg er full av beundring og har stor respekt for de som er så tøffe og tør å være åpen om dette temaet, og jeg føler de gjør en viktig jobb for å få mer åpenhet om et tema som er veldig sårt og vanskelig for mange. Ønsker dere alle en fin søndag og alt godt fremover uansett hvor i prosessen dere er Anonymkode: 34dde...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå