Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjoho endelig feriepenger :sjarmor: og fikk faktisk fem tusen mer enn jeg trodde :hoppe:

Lurer på om det er noe dere bare måå ha nå når dere har fått feriepenger??

Jeg har bestemt meg for at jeg vil fikse neglene å så er det en bukse til 1800kr jeg skal unne meg som jeg ellers ikke hadde hatt råd til..

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Ja, skal ha noen nye klær. Veldig lenge siden sist. Og nye sko, type joggesko.

Gjest Bertine
Skrevet

Jeg må vente med å kjøpe (alt) det jeg skal ha til sommeren til vi har fått igjen på skatten og mannen har fått feriepenger også, men til nå har jeg kjøpt:

- en svart og en hvit singlet med litt bredere stropper og litt lengde på fra hm.

- en lysegrå singlett med paljetter langs stroppene og utringningen, samtidig som den er litt lengre og posete(dritkul!!)

- kule, lange smykker ala etniske

- samme type øredobber fra hm

- bukse fra lene-v, lys dongeri med diamanter og perler på den ene siden(halv pris :wink: )

-ny push up bh :sjarmor:

- "juciy" frote topp, lyse gul (fra cubus :ler: )

Jeg har nok brukt endel ja, men det siste halve året har jeg nesten ikke shoppet i det hele tatt! Mannen går på privat skole som sluker penger, så nå har jeg unnet meg litt :wink:

Men neste ting jeg skal ha når jeg får mer peng:

- pumps fra dinsko, med diamanter fremme

- kule joggesko

- behagelige og fine sandaler

(viss jeg får råd: cowboy støvletter)

- kaftkan

- bikini

-flere babydolls:)

Skrevet

Jeg kjøpte nye, hvite, store Guccisolbriller i dag, som jeg har hatt lyst på i evigheter! KJopte også en bukse fra mango, i en bomull/linblanding, kjempefin!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har vel ingen reelle behov, men har kjøpt jeans til 1500, parfyme, ny eyeliner pluss bestilt fra LF. I tillegg skal jeg kjøpe inlines, og så stopper jeg der.

Klær blir kjøpt sånn litt etter litt, hvis jeg skulle finne noe. Jeg er så kresen og hater å prøve, så er litt misunnelig på dem som kommer hjem fra byen med posevis av nye ting.

Skrevet

klær ,klær ,klær og klær...og ja....nevnte jeg klær :wink: hehe og kanskje en litt billig sofa...får se :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg sikler etter en topp på B*young, i tillegg skal jeg ha nye sneakers. Muligens investerer jeg også i ett par med pumps. 8)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg fikk ikke feriepenger i år (har ikke jobbet lenge nok til å opparbeide meg det), så jeg får nok en del lapper av sambo i slutten av mnd!!! :sjarmor:

Da skal jeg ha:

> Nye Chanel solbriller.

> En Marc Jacobs kjole jeg har sett på internet.

> Et par sorte eller brune pumps.

> En hvis enkel Prada-veske jeg har siklet på en stund.

> Og kanskje (hvis jeg tar meg råd) en ny Emilio Pucci kjole!!

Gjest Odense
Skrevet

Misunner dere som kan shoppe masse fine klær i sommer! Jeg er gravid så det blir lite shopping av dyre jeans, topper og kjoler, men kan heller satse på lekre sko, sminke og hårprodukter..Siden kaftan er inn så passer vell det også.. :wink:

Skrevet

Skal svi av feriepengene på:

- Nye pumps/ballerinasko med litt hæl

- Buksedress fra Mexx, har siklet etter den i ukesvis

- Enda et par jeans

- Muligens nye solbriller

- Hairextensions - er lei av å vente på at håret skal gro

Og så skal jeg ta et kurs i ferien, så da forsvinner 4000,- der også...

Gjest gjest1
Skrevet

Jippiiii!! Feirepenger på onsdag!!! Da tror jeg sminkepungen min skal få seg et realt løft, kanskje en tur til frisøren og en ny parfyme :kul:

Skrevet

Blir lite feriepenger på meg, ettersom jeg begynte jobben som deltidsmedarbeider i oktober. :( Men trenger egentlig ikke noe spesielt, utenom at jeg sikler på hair extensions (litt skummelt?).

Skrevet

jeg fikk brev fra likningskontoret i dag. ikke med en hyggelig beskjed om at skattepengene mine nå var satt inn på konto, neida: de opplyste om at jeg ikke får pengene før i oktober!!! :sur:

ergo ingen shopping her i gården.....

Gjest Gjest
Skrevet
jeg fikk brev fra likningskontoret i dag. ikke med en hyggelig beskjed om at skattepengene mine nå var satt inn på konto' date=' neida: de opplyste om at jeg ikke får pengene før i [u']oktober!!! :sur:

ergo ingen shopping her i gården.....

:trøste:

Skrevet

..det hjalp på humøret :rosasmil:

takk, frysepulver

Skrevet

Jeg skal ta meg en tur til frisøren, det er et år siden sist.

En real massasjetime må jeg også ha. Er så stiv hele tiden, og det går jo rett i hodet.

Og så skal jeg kjøpe en Fiorucci englet-skjorte. Resten tar jeg i London ;)

Skrevet

Jeg fikk også feriepenger på fredag :P

Men jeg har shoppet veldig mye tidligere i sommer: sikkert 10 babydoller, Chanel solbriller, flere kjoler, flere par sandaler, cardigans etc. så det er ikke noe spesielt jeg trenger akkurat nå.

Dessuten har vi nettopp kjøpt hus som vi flytter inn i ei uke før vi reiser på ferie til USA, så nå er det bare hus-ting jeg er gira på, i tillegg til at jeg skal shoppe klær, sko og vesker i USA :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal shoppe nye klær og sko til ungene, en kjøkkenmaskin, glasshylleplater, tjuefem tujaer, to blåbærbusker, og så skal jeg bevilge meg en Kvikk Lunch :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...