Gå til innhold

.

Anonym35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ville aldri ha kjøpte Huawei.

Anonymkode: 3631e...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte en matebook x pro i fjor og jeg er helt sinnsykt fornøyd med den. Jeg studerer til å bli dataingeniør, så jeg bruker den til en del forskjellige ting. Den er nå nedlesset i forskjellige programvarer og likevel er den kjapp og pålitelig. 
Det eneste negative er at touchpaden er dårlig, men jeg bruker uansett Bluetooth-mus så det er ikke så farlig... 

Anonymkode: 19e96...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesifikasjoner kan du jo lett sammenligne selv. Stort sett er vel de fleste konkurransedyktige på pris der, kanskje med unntak av Apple.

Ellers er en laptop en veldig personlig greie. Handler om å like hvordan den ser ut, hvordan den er bygd, om tastaturet føles riktig, hva du synes om farger og kontrast på skjermen. De fleste er gode kjøp for rett person. Der en laptop er beviselig dårlig, er typisk om hengsler og porter er av laber kvalitet, og om kjøleløsningen er utilstrekkelig. Dette krever som regel inngående testing å finne ut. F.eks. de dyrere modellene til Dell og Lenovo prioriterer slitestyrke og muligheter for å bytte ut deler, men for mange betyr dette at de blir for store og ustilige.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På Elkjøp har man jo åpent kjøp i 50 dager. Så lenge du ikke skader maskinen så kan du jo bruke den i 50 dager, finne ut om du trives med maskinen, om det er en annen maskin du heller ville hatt og å få prisavslag om maskinen kommer på et enda bedre tilbud. 

Anonymkode: 6d53d...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi Huawei utgjør en sikkerhetsrisiko 

https://news.sky.com/story/huawei-the-company-and-the-security-risks-explained-11620232

Er jo ikke sikkert hun skal sitte på statshemmeligheter, da. Ellers løper du samme risk med det meste av utstyr produsert i Kina, som er, vel, det meste av utstyr. 

Anonymkode: bae19...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Er jo ikke sikkert hun skal sitte på statshemmeligheter, da. Ellers løper du samme risk med det meste av utstyr produsert i Kina, som er, vel, det meste av utstyr. 

Anonymkode: bae19...ba7

Hun sitter nok ikke på statshemmeligheter men det er dumt å sponse en fiendtlig aktør som Huawei.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...