Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe bra? Smitter det? Blir det skjolder? Hvor mange dager varer fargen?Får man farge i ansiktet / på øyelokkene og? Hva med håret? Jeg har veldig lys hud og vil ikke se ut som en neger, bare bli en tanke brunere.... Er det mulig, eller blir man negerbrun uansett? Hva ligger prisen på?Må man smøre seg med fuktighetskrem før man får utført slik spraybruning? Skulle gjerne vært litt brun til bryllupet, og sommer og sol lar vente på seg..... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også lurer!!

Skrevet
Er det noe bra? Smitter det? Blir det skjolder? Hvor mange dager varer fargen?Får man farge i ansiktet / på øyelokkene og? Hva med håret? Jeg har veldig lys hud og vil ikke se ut som en neger' date=' bare bli en tanke brunere.... Er det mulig, eller blir man negerbrun uansett? Hva ligger prisen på?Må man smøre seg med fuktighetskrem før man får utført slik spraybruning? Skulle gjerne vært litt brun til bryllupet, og sommer og sol lar vente på seg..... :roll:[/quote']

Du får spray "all over", det er brunfarge i sprayen, slik at du ser brun ut med en gang. Etter en fire-fem timer så begynner selvbruneren å virke - da blir du knallbrun. Jeg gikk i dusjen før jeg la meg om kvelden, dvs 8-9 timer etter spraying, og det var deilig! Ble kvitt alt klisset, (og utapå-fargen) - fargen var helt nydelig dagen etter. Akkurat passe sommerbrun, og det holdt bra en ukes tid, før det "fada" vekk.

Jeg syntes det var skrekkelig klissete - gikk rett hjem og tok på en gammel morgenkåpe. Du skal ikke ta på bh eller trange klær etterpå, da blir det skjoldete. Ikke vaske hender, heller ikke dusje på noen timer, og ikke bruke såpe i dusjen samme dag. Det er heller ikke noe smart å ta for mye på kroppen, da blir hendene brune inni.....:-?

Jeg betalte kr 500, og synes det var verdt det. Nå er selvfølgelig fargen helt borte..... men det kan godt tenkes at jeg gjør det igjen. Var helt topp å være i bryllup og kunne gå uten strømper under kjolen, og ha nydelig sommerbrune armer!

Skrevet

Smittet ikke fargen over på klærne? Og forsvant den gradvis eller i flekker? har hørt litt av hvert, jeg... Ble fargen påført av noen, eller sto du i et sånt selvbetjent spraykabinett? Jeg føler egentlig ikke helt for å stå i trusa i ulike posisjoner foran en ukjent person... :oops:

Skrevet

Heisann.

Jeg har også prøvd dette. Men jeg var ikke like heldig.

Hadde på meg hvit jakke dagen etter, og den ble helt brun innvendig, likedann så ble jeg skjoldete..... så helt jævlig ut.

Kommer ikke til å prøve en gang til.

Jeg ble sprayet, sto ikke i kabinett. Betalte 400,- for det.

Skrevet

Har prøvd det ut to ganger, og første gang var jeg veldig fornøyd. Fin farge som holdt seg lenge (litt mer enn en uke, deretter begynte det å skjolde av). Andre gangen derimot fikk jeg nesten ingenting farge, så det var bortkastet penger. Men husk på at alle ikke trekker til seg selvbruning, det gjør jo tydeligvis jeg da, siden jeg fikk farge første gang. Aner ikke grunnen til at den uteble sist jeg prøvde. :klø: Muligens andre ingredienser.

Gjest gjeest
Skrevet

jeg prøvde dette før jeg skulle på ball. var ei voksen dame som sprayet meg og sto bare i undertøy. det var ikke noe flaut i det hele tatt. Ble kjempe brun med engang og det så ut som om jeg kom fra et helt annet land. Så dusjet jeg neste dag, ble fargen kjempe fin. Hun brukte St. Tropes, og sa at det var ulike typer spray som bruktes i ulike butikker. Og mente at St. Tropes var den beste. Før jeg kom til henne, måtte jeg peele hele kroppen slik at døde hudceller ble borte, ikke ha noe parfyme eller slikt pga det kunne lage grønneflekker i huden. Ansiktet ble kjempe fint. Fargen var der i litt over en uke. Var en helt natulig brunfarge som passet til meg. Hun sa det at denne typen spray som hun brukte tilpasset seg huden slik at man ikke blir unaturlig brun. Man kunne også kjøpe en krem slik at fargen holdt seg lengere. Klærene fikk ingen farge og deb evt fargen ble vasket bort. Kostet 300 kr.

Gjest Gjest
Skrevet

:Nikke: Da vet jeg hva jeg skal bruke penger på når skattepengene kommer...

Uff, bør ikke, kan ikke, får ikke... Men må jo bli fin til bryllupet da...

Men skal til Spania i to uker, det hjeler kanskje på det da...? :wink::ler:

Skrevet

Jeg har også lyst til å gjøre det før bryllupet. Tenkte kanskje å prøve en gang først, så jeg vet om det blir bra... men jeg er allergisk mot selvbruningskremer, det er kanskje mulig at jeg reagerer på dette også da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...