Gå til innhold

Å gjøre det lille ekstra for sexlivet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser ofte tips om å gjøre sexen mer spennende f eks ved å bruke sexy undertøy osv. Men hvor ofte gjør dere dette? Og i hvilke settinger? Gjør dere det liksom på hverdager eller er det når dere har kommet dere på hotell eller tur sammen? 

Anonymkode: e42e2...22a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På hotell eller en sjelden sjelden gang hjemme. Ca like ofte som han kjøper dyre smykker til meg ;) (hint til menn som vil at damen oftere skal kle seg i sexy undertøy!)

Anonymkode: 5fd80...af8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hver helg. For meg har det stor innvirkning på min innstilling til sex og hvor lett jeg tenner. Kjenner jeg meg ren, pen og sexy er det mye lettere å ta i mot alle berøringer og det gjør også noe med mitt mindsett, da har jeg begynt å tenke på sex tidlig på kvelden noe som gjør meg mer klar. Jeg krever mye mindre oppvarming når jeg har stelt meg og kjenner meg sexy.

Anonymkode: 02191...1bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hotell eller en sjelden sjelden gang hjemme. Ca like ofte som han kjøper dyre smykker til meg ;) (hint til menn som vil at damen oftere skal kle seg i sexy undertøy!)

Kjip du er da. «Vær flink å gi meg gaver så skal du få sex» 

Anonymkode: eb4ad...29f

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig vanskelig å få mennene til å gå med på å ta sånt på seg. Selvom jeg prøver å kjøpe smykker og hele pakka!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja, i går satt jeg halvannen time kliss naken og drakk vin, fordi han ønsket det. Synes det var å gjøre det lille ekstra, ettersom jeg absolutt ikke hadde sittet slik uten at jeg visste at han nøt det, og også oppfordret til det. 

Hender at jeg slår til med sexy undertøy også, men ikke så ofte. For min del ser jeg ikke helt vitsen, når han river dem av med en gang, men det blir sex iallefall. 

Litt av utfordringen med å gjøre det lille ekstra er at det ikke er nødvendig som regel. Det blir så lett sex uansett. Så jeg kunne sikkert vært mer freidig, men... 

Anonymkode: 0a991...ba5

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjip du er da. «Vær flink å gi meg gaver så skal du få sex» 

Anonymkode: eb4ad...29f

Det var ikke det jeg sa. Les om igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å gjøre sånt fredag kveld eller ila helgen når jeg vet at han har fri dagen etter og vi kan kose oss og ikke tenke på klokka. Tar gjerne på noe sexy undertøy. Setter meg feks ned på fanget hans, med rumpa mot han og jokker/gnir meg mot pikken hans. Så begynner han å kysse på rumpa mi og da er vi i gang hehe... elsker å overraske litt. 90% av gangene ellers så rekker jeg ikke å ta initiativ før han gjør det.😅

Anonymkode: cfc62...741

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...