Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå spurte hun jo han. Da regner man med å få et ærlig svar.

Anonymkode: 5b0c9...2a2

Men hvorfor må man spørre en mann om det? Kan man ikke selv avgjøre hva en selv synes er fint til seg selv? Har aldri et eneste sekund falt meg inn å spørre gubben og min hårfarge. Så idiotisk. Han har jo grått hår selv også. Jeg pynter meg gjerne for mannfolk men jeg bestemmer hva som er fint til meg og den jeg er. Er han ikke enig så er han feil fyr. Da er han ikke der pga meg men kun for egen del. 

Anonymkode: 7bfee...5cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis en mann som er tiltrukket av meg slik jeg er, uten både sminke og med grått hår. 

Hvorfor skal sånne overfladiske ting spille så stor rolle? Jeg ønsker ikke alt styret med stadig farging, og dyrt blir det også.

Anonymkode: ab662...b6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns at grå hår er fint. Tenker oi ,se så fin og moden dame. Selvfølgelig må matche resten av stilen hennes.

Kort hår ? Grå eller ikke grå ,nei takk !  

M44 

Anonymkode: f469f...fff

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at menn flest bryr seg lite om hvilken hårfarge du har.  Alt annet har større betydning.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å slutte med farging. Jeg er  litt over 50, begynte å få grå hår i 20-årene. Jeg tror ikke farging over flere tiår er helsemessig bra. Det er helt uaktuelt å klippe kjerringsveis, tenkte jeg kunne starte med grå striper :) 

Anonymkode: ee36d...0f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...