AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg ser både her på kvinneguiden og ellers i livet mitt at fler og fler damer gir opp hårfargingen og omfavner sin gråe manke. Har flere venninner som har gjort dette, og det skrives mye i media at grått hår er det nye store. Gjerne kombinert med å klippe av lange lokker og gå over til en "sporty frekk kort sveis". Selv begynner jeg å få litt grått hår i hårfestet, men jeg fortsetter å farge. Tror ansiktet mitt hadde sett mye mere gammelt ut hvis jeg hadde latt det grå vokse frem. Hvordan stiller egentlig dere menn dere til dette? Anonymkode: abac5...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Del Skrevet 1. mars 2020 Grått hår er ikke fint... selv ikke når yngre jenter farger det grått. Anonymkode: a6892...ca8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 1. mars 2020 #3 Del Skrevet 1. mars 2020 Jeg er en av dem som begynner å bli lei av å farge vekk det grå. Hva menn måtte mene om den saken, er meg fullstendig likegyldig. Noen konesveis blir det derimot ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Del Skrevet 1. mars 2020 Skjønner ikke hvordan hva menn mener om mitt hår er relevant? Det er et aspekt som på ingen måte har betydning for mitt valg av hårsveis og farge. Anonymkode: 8d9c0...119 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. mars 2020 #5 Del Skrevet 1. mars 2020 (endret) Trender er ikke nødvendigvis det fineste. Mammajeans, 90talls jeans, baggy Russel Athletics gensere, store klumpete sneakers, tennissokker i sandaler... Grå kort sveis har aldri kledd noen. Synes jeg. Er kvinne da, du ville egentlig ha svar fra menn, men har aldri hørt en mann si han liker en grå og kort kjerringsveis. Endret 1. mars 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Del Skrevet 1. mars 2020 Dette lurer jeg på og. Jeg har veldig langt hår, og har tenkt å beholde det til jeg ikke kan løfte arma 😛 Syns langt grått hår er fint. Bare kommet noen få grå strå foreløpig men. Anonymkode: d02b0...4cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Del Skrevet 1. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvordan hva menn mener om mitt hår er relevant? Det er et aspekt som på ingen måte har betydning for mitt valg av hårsveis og farge. Anonymkode: 8d9c0...119 Men hva så om det ikke er av relevans for deg, det er jo ikke du som spør? Ts spør "hva synes menn om...", hvis du ikke bryr deg om det kan du jo bare gå et annet sted? Jeg er mann, synes ikke grått hår er fint. Sånn, da har jeg svart på spørsmålet Anonymkode: 34dc9...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Del Skrevet 1. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva så om det ikke er av relevans for deg, det er jo ikke du som spør? Ts spør "hva synes menn om...", hvis du ikke bryr deg om det kan du jo bare gå et annet sted? Jeg er mann, synes ikke grått hår er fint. Sånn, da har jeg svart på spørsmålet Anonymkode: 34dc9...068 Takk for svar Har inntrykk av at det er dette de fleste menn tenker. Også de som er gift eller i forhold. Men det sier de jo selvfølgelig ikke til kona. Samme med de kvinnene som bytter ut jeans og bluse med slitt tights og sånne konemor-tunikaer som dekker alt av former, gjerne med crocs til. Ektefellene holder helt kjeft om klesstilen men tviler på at de blir tent av det. Anonymkode: abac5...5e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Del Skrevet 2. mars 2020 Damer!! Skjerp dere. Om dere farger håret fordi dere bryr dere om hva en mann på kg mener, så trenger dere en real dose selvtillit. Ikke hårfarge. Det aller vakreste er damer som står stødig i egen stil med egen integritet. Da kan håret være grønt eller grått eller regnbuefarga så mye det vil. Jeg slutta å farge håret da de første grå hårene kom. Jeg elsker håret mitt nå. Digger fargespillet i det Anonymkode: 7bfee...5cb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katerinaa1998 Skrevet 2. mars 2020 #10 Del Skrevet 2. mars 2020 (endret) Har aldri hørt menn si, åh, så fint grått hår...! Men om du ikke bryr deg om andres mening, så er det ingen problem 😉 Endret 2. mars 2020 av Katerinaa1998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #11 Del Skrevet 2. mars 2020 Dere kvinner trenger ikke vurdere altfor mye hva som er fint, så lenge dere tar vare på dere selv,og kler dere pent,så er dere vakre alleihop. Anonymkode: af075...978 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #12 Del Skrevet 2. mars 2020 Det du refererer til er en kjerringsveis! Absolutt ikke pent og lite feminint. Hvorfor vil dere se ut som menn?? Anonymkode: d0b91...a26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #13 Del Skrevet 2. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du refererer til er en kjerringsveis! Absolutt ikke pent og lite feminint. Hvorfor vil dere se ut som menn?? Anonymkode: d0b91...a26 Må man klippe håret kort fordi det er grått? Hvilken løk har satt disse reglene? Anonymkode: 7bfee...5cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Del Skrevet 4. mars 2020 On 3/1/2020 at 10:43 AM, AnonymBruker said: Jeg ser både her på kvinneguiden og ellers i livet mitt at fler og fler damer gir opp hårfargingen og omfavner sin gråe manke. Har flere venninner som har gjort dette, og det skrives mye i media at grått hår er det nye store. Gjerne kombinert med å klippe av lange lokker og gå over til en "sporty frekk kort sveis". Selv begynner jeg å få litt grått hår i hårfestet, men jeg fortsetter å farge. Tror ansiktet mitt hadde sett mye mere gammelt ut hvis jeg hadde latt det grå vokse frem. Hvordan stiller egentlig dere menn dere til dette? Anonymkode: abac5...5e1 Grått kan være helt fint det, men for all del ikke klipp det kort til en "sporty frekk kort sveis" det er noe av det mest turn-off som finnes Anonymkode: d6da5...af6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #15 Del Skrevet 5. mars 2020 Man velger ikke nødvendigvis å klippe håret kort. Jeg har selv langt, tykt hår som er grått, og som jeg bare striper. Mange av venninnene mine har fått kort og kledelig sveis. Ikke nødvendigvis fordi de foretrekker det, men fordi håret blir tynnere med årene. Det er helt naturlig og jeg skjønner da at man heller velger å klippe det kort enn å ha langt, pistrete hår. Anonymkode: 7b883...de7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #16 Del Skrevet 5. mars 2020 Da jeg spurte min mann om hva han syntes om at jeg skulle begynne å omfavne mine grå hår, så sa han "neeeeei...men skal du det da?". Så han er nok ikke fan av grå hår. 😛 Jeg vil gjerne at mannen min skal være tiltrukket av meg så da blir den ideen satt på vent! Når det er sagt så tror jeg at en vakker kvinne med selvtillitt alltid kommer til å være tiltrekkende, grå hår eller ikke. Dessverre har jeg alt for mange mangler på andre områder til at jeg kan bære grå hår med selvtillitt. 😛 Anonymkode: 4924e...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 5. mars 2020 #17 Del Skrevet 5. mars 2020 Er ikke mann men jeg synes det er kult 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da jeg spurte min mann om hva han syntes om at jeg skulle begynne å omfavne mine grå hår, så sa han "neeeeei...men skal du det da?". Så han er nok ikke fan av grå hår. 😛 Jeg vil gjerne at mannen min skal være tiltrukket av meg så da blir den ideen satt på vent! Når det er sagt så tror jeg at en vakker kvinne med selvtillitt alltid kommer til å være tiltrekkende, grå hår eller ikke. Dessverre har jeg alt for mange mangler på andre områder til at jeg kan bære grå hår med selvtillitt. 😛 Anonymkode: 4924e...22d Når jeg leser dette får jeg lyst å grine. At mannen din ikke kan godta deg for den du er, er jo alt annet enn et sunt forhold. Anonymkode: 7bfee...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Del Skrevet 6. mars 2020 På 2.3.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev: Damer!! Skjerp dere. Om dere farger håret fordi dere bryr dere om hva en mann på kg mener, så trenger dere en real dose selvtillit. Ikke hårfarge. Det aller vakreste er damer som står stødig i egen stil med egen integritet. Da kan håret være grønt eller grått eller regnbuefarga så mye det vil. Jeg slutta å farge håret da de første grå hårene kom. Jeg elsker håret mitt nå. Digger fargespillet i det Anonymkode: 7bfee...5cb Jeg har en svær grå stripe helt foran ved panna så så heldig er jeg ikke😂 Blir farging til jeg ikke orker mer🤔 Anonymkode: 5b0c9...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #20 Del Skrevet 6. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg leser dette får jeg lyst å grine. At mannen din ikke kan godta deg for den du er, er jo alt annet enn et sunt forhold. Anonymkode: 7bfee...5cb Men nå spurte hun jo han. Da regner man med å få et ærlig svar. Anonymkode: 5b0c9...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå