AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Såg episode av South Park som var litt kult. Goobachs kaltes det for. Der reiser folk ifra fremtiden til fortiden. Der hudfargen er miks av alle hudfarger som blir moldet til en hudfarge på alle. De snakker mix av alle språk "Engelsk, Tyrkisk, Kinesisk" osv (Selv om jeg ikke husker helt denne delen). eneste delen jeg ikke vil ha er mangel på hår. Så det jeg lurer på er om jeg er ifra fremtiden også. Fordi å løse religiøse forskjeller?. Abrahams religioner ble laget utifra "Engelsk: Spite" og ikke sannhet. Om du ser historien og verdiene i de. Og hva om man promoterer noen av de verdiene og det gjør motsatt. Hva da?. Så jeg laget en ny religiøskult. Gud av åpenbar Godhet og Ondskap. Den ekte sannheten Tenker. Hvis folk tror på en verden. Ville ikke dette vært det mest realistiske utifra å samarbeide? Ingen krig, ingen politisk ekstremisme eller hat. Alle kommer overens. Hva tror du? South Park Sesong 9 episode 6. Anonymkode: 430c8...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå